Говорят ли ни? Учени уловиха сигнал от извънземен живот

Сигналите идват от съзвездието Херкулес – на 95 светлинни г. от нас
Обновена: 30 авг 2016 12:19 | 30 авг 2016 12:14,
Говорят ли ни? Учени уловиха сигнал от извънземен живот
Снимка: архив Reuters

Международният екип от учени към програмата СЕТИ, която цели да открие извънземен живот, изследва мистериозен сигнал. Пикове идват от звезда в съзвездие Херкулес, което се намира на 95 светлинни години от Земята.

Необичайният сигнал е засечен на 15 май 2015 г. от радио-телескопът РАТАН-600, който се използва от Руската академия на науките. Откритието е пазено в тайно до този момент.

Звездата е с име HD164595 и според учени е много подобна на нашето Слънце. До момента е открита една единствена планета, която обикаля в орбита около нея.

Според математикът Клаудио Мачоне, който работи в програмата СЕТИ, и руският астрофизик Николай Бурсов сигналът трябва да продължи да се следи.

Според изследователския екип това отговаря на всички изисквания за умишлено предаван сигнал от извънземен живот.

От Руската академия на науките са категорични, че сигналът трябва да се следи. От скоро към тях се е присъединил екипът на СЕТИ, които са насочили голяма част от радио-телескопите си към същото място на звездното небе.

Буги Барабата преди 7 години
Всека сутрин ви четем кфо ми говорят звездите ама не вервате а?

алхимика преди 7 години
До BGЦивилизацията на нашата планета няма никакво бъдеще! Няма да надскочи още 1-2 века. Когато се изчерпят горивата ще настъпи тоталния упадък на човечеството, ужасяващата катастрофа! Сега се пилеят безотговорно оскъдните ресурси на Земята,а идните поколения горчиво ще реват с кървави сълзи и ще ни проклинат за егоизма и безхаберието ни. Изчерпването на горивата ще бъде и реалният край на човешката цивилизация. Ще се върнем до полудивото съществуване от преди 1000-2 000 години.

Елементарната логика преди 7 години
Ние земляните не трябва да установяваме контакти с други цивилизации и особено с високо развитите. Защото помислете само! Ако те живеят при комунистическа сситема едва ли ще останат възхитени от американския модел , от мизерията и експлоатацията по света. Тоест те ще се намесят и насилствено ще променят нещата. Обаче, ако те са една капиталистическа цивилизация, тогава идва страшното. Те просто ще ни превърнат в роби, които ще работят за тях,новите господари на Земята, заместили Запада глобално

Живота бил невъзможен... Дай определение за живот!

Е, никой не е казал и неможе да каже от кога е сигналът. Може да е от преди 1000 години , но просто ние да не сме го засекли. А доколкото разбрах от други медии, учените заключват, че евентуалната цивилизация е много по-напреднала от нашата, защото сигналът бил "broadcast" (на български не го знам как е) сиреч се излъчва във всички посоки. Ние го правим само в конкретна посока. Т.е. постигането на мощен "brodcast" изисква голямо количество енергия, което ние неможем да осигурим още.

BG преди 7 години
Сигналът се изпраща от друга човешка цивилизация, която живее там. Радиосигналът е до нашата планета.

до ПУШ преди 7 години
1 съвет " Не отричай неща само защото не можеш да ги видиш "

пуш преди 7 години
света изпуши... няма място в лудниците и ги пуснаха да обикалят Света. само като чета коментарите разбирам, колко изперкали хора има.астрални били, държат се за ръце, обикалят в кръг, прегръщат дървета,храсти,автомобили... леле край няма. Някой чуват и гласове имат шум в ушите. ИМА ХАПЧЕНЦА ЗА ТИЯ НЕЩА, НЕНОРМАЛНИЦИ!!!

не преди 7 години
не разбрахте ли, че става дума за планета, в която живота е невъзможен???

до УМЕН ГУЩЕР преди 7 години
интересна ми е тази тематика , как да се свържа с теб?

кафе преди 7 години
Г-да това е посоката от която идва сигнала и не е задължително да е от системата на тази звезда. Може да идва от много по-малко разстояние от космически кораб в междузвездното пространство, но понеже обекта е по-малък учените се спират на звездата която поне е виждат с телескопа.

Физик преди 7 години
Няма да са по напред от нас в никакъв случаи!!! Горе доло са на нашето ниво преди 50на години сме започналида изпращаме радио сигнали в космоса !! Даже може да сме по напред , имаме си Google .

До Анонимен 46Браво бе, успя да намериш какво да напишеш за любимото питие на любимата тема. Една валенция имаш! Сигурно трудно се живее с едно бръмбарче в главицата.

Дебелак, ти ми върна надеждата. Не вярвах, че тук някой чете коментарите. Твоите глупости и коментарите на хората ме опровергаха. Браво, браво. Някой чете и коментарите.

МНого сме напред преди 7 години

BG преди 7 години
Американците репички да папат со зеле и картофки чипс подава наш експерт от Луната огледал наскоро какви яки военно полеви бази е изградил екипа на Бойко Борисов последните осем години..До 200 летящи чинии събират най малките и най скромните..

маке-ариец преди 7 години
И аз като дръпна два конопа почвам да ловя сигнали от това съзвезвдие. А след третия, почвам и да предавам...

Тези докога,само ще си говорят,хайде да идват,та да направят Микре шампион!

От 95 светлини години растояние им пишат на руснаците да пият по-малко водка.

Четох четох и прочетох руската академия на науките и спрях да чета.