НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!

Конспиративно видео накара космическата агенция да отговори
Обновена: 27 юни 2017 12:01 | 27 юни 2017 10:15, Мартин Иванов
Източник: Reuters

Хакерската група Anonymous (Анонимните) вчера даде много добра тема за конспираторите, твърдейки че НАСА е на път най-сетне да обяви откриването на извънземен живот.

Във видео в YouTube маскиран водещ твърди, че има достъп до разговор с представителя на космическата агенция - Томас Зурбукен, от който се разбира, че "цивилизацията ни е на прага да открие доказателства за извънземен живот в космоса".

Текстът, който се чете от маскирания, е базиран на три статии от конспиративния сайт "Ancient Code".

Явно това е направило сериозно впечатление на НАСА и Зурбукен се включи в Twitter с опровержение, че такава новина изобщо няма и все още не знаем дали сме сами във Вселената.

Но интересното в случая е, че конспирации за извънземен живот се срещат всеки ден в какви ли не сайтове и какви ли не страни.

Защо НАСА чрез официален представител реши да опровергае точно това видео, което дори е пуснато в неофициален YouTube канал? Можем само да гадаем.

упс... преди 1 година
-------
Извънземните ни откриха, а не ние тях!
Може би това са имали в предвид от НАСА, но не са го изрекли гласно?
–))))))

След 8-та ракия идват и питат"ти мене уважаваш ли ме"?

БОЛГЪ преди 1 година
тия па от НАСА хептем заприличаха на средновековната църква, че земята била плоска и това си е. И ако некой не е сългасен на барбекюто!!!
така и тия... все още не се знае дали сме сами във вселената...явно само те останаха незнаещи...завалиите хехехехехехеех

Анонимус преди 1 година
Абее виждал съм ги... Ама няма ;)

Пешо преди 1 година
И анонимните ако ги е напекла жегата!

Разум преди 1 година
Да, наистина си откриха, но ***. Истината е една: ние сме сами във вселената, в нашият честотен спектър.

а преди 1 година
уф отдъхнах си помислих си, че са ме намерили и ще искат да ми праят аутопсия...докато още шавам:))

мислещ пън преди 1 година
Земляните още не разбират понятието живот и как се е пръкнал на собствената ни планета, но на база статистика /по съвсем човешката логика на Дрейк/ решават, че има подобен живот на други места във вселената. Може и да има има, може и да няма- шансовете са еднакви, когато липсват данни, за да се изгради смислен модел на вероятностите.

MESSI преди 1 година
OTKRIHA KIRIBATSKIA PLUJEK- SERGEI STANISHEV

Срочни мерки преди 1 година
Има записи в Библиите по този повод с разбираеми преводи на различни езици въведени след ноевия потоп и екцесиите на тн" Вавилонска кула".
целта е рязко укрепване на биосферната охрана с развъждане на домашни хора и домашни животни и техни добри приятели..
ИМАло огромни замърсявания с пластмаси на океани и морета и нашите най добри охранители КИтовете РЕВАТ КАНСКИ>

JJivanov Geolog преди 1 година
НАпомня се че живеем в резерват след споразумение за развъждане на относително безопасни домашни хора с къси *** от преди около 8921 години..
Охраняват ни яко заедно с тн флора и фауна.

JJIvanov ИМА преди 1 година
Пълно е с извънземни .

МИ ОТКРИЙТЕ ДЕ! Колко милиарда глътнахте за тия извънземни?

До Сокол 9

Надали тип 2 цивилизация би била моментално агресивна, но по-скоро биха гледали на нас като маааалко по-умни *** (което, в интерес на истината, е вярно).
Най-добрият вариант е да открием начин на отдалечена комуникация с друга тип 0.8 като нашата.

Сокол 9 преди 1 година

Сокол 9 преди 1 година
35 Не знам , при мен се появи буквално вчера иначе не съм обърнал внимание от кога е .

До до 23 преди 1 година
Хаха, много добре казано, но което е по-весело, но всъщност отговаря на статистическите данни. Има 4 човека, които са ти сложили миус и 1, който ти е сложил плюс. Или както казва статистиката - 80% са пълни тъпаци и ***, 20% горе долу са умните хора на планетата.
Сега чакаме тези 4 идиота, да покажат снимки на планети извън нашата система :)

Ние, които пишем тук, няма да видим извънземни, няма да видят и още 1000 поколения след нас. Евентуално ако се случи някакъв изумителен научен пробив - може, ама както върви света, надали.

До Сокол 9

Светкавично? Това се спами по фейсбук от месеци, и сигурно горките ги заливат с имейли и обаждания по темата.

Ще е много странно нашата планета да е единствената с живот. Като се има предвид безкрайността на вселената с милиарди и милиарди звезди и не знам колко на степен отгоре планети - все някъде случайно ще са се свързали разни атоми в молекули и пр. да направят живот.
Лошото е, че най-вероятно са толкова отдалечени, че може и никога да не се срещнем. А на земята и остават няколко милиарда години, ако не я тресне метеорит преди това.