Строят метростанцията "Черни връх" - "Сребърна" от 1 април

Третият диаметър може да стартира до края на 2014г.
Обновена: 25 мар 2014 19:58 | 25 мар 2014 19:45,
22
Строят метростанцията "Черни връх" - "Сребърна" от 1 април
Снимка: архив Булфото

От 1 април стартира строежът на метростанция на кръстовището на бул. „Черни връх“ и ул.“Сребърна“. По график станцията трябва да е готова за година и десет месеца, съобщи за Агенция „Фокус“ инж. Стоян Братоев, директор на „Метрополитен“. Той припомни, че досега всички проекти са завършвани в срок.

Още по темата
Братоев съобщи още, че скоро ще бъде обявена тръжна процедура за проекта на третата линия на метрото. " Идеята е до края на година да стартира проектът за третия диаметър на метрото в централната част", каза той. За нуждите на третия метро диаметър ще бъдат доставени 20 нови мотриси.

Новата линия на метрото ще се строи на етапи. Първият ще е от ж.к. "Красно село" до бул. "Владимир Вазов". По думите на Братоев за този етап ще бъдат нужни 18 влака, но за да има резерв, ще бъдат взети 20. Общо за новата линия на метрото ще бъдат нужни 30 влака.

Братоев обяви още, че на старите метровлакове ще бъде направен основен ремонт, тъй като те все още могат да се ползват. Техният ресурс бил 30 години, като са ползвани 16 години.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
5
 
! Отговори
il_cho преди 10 години
Не ме интересуват глупавите ви коментари! Тая станция ми е важна, защото оттам тръгват автобусите за Витоша! Писна ми да вървя 1.3 км от станцията на Черни връх до Сребърна!
17
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Какво е това нещо да строиш метростанция 2 години. За толкова време в белите държави строят цялото метро.
16
2
 
5
 
! Отговори
Грую преди 10 години
Защо това не се направи докато се строеше Мола и пътя така или иначе беше затворен? Сега ще разкопаят прясно ремонтирания път и ще чакаме още 1 година да се намотаят.
15
0
 
15
 
! Отговори
аз12345 преди 10 години
и постепенно да напредват до съответната необходима дълбочина, да поставят релсите и останалите необходими съоръжения, да излеят бетона и след това да зарият дупката над излятата за покрив плоча. Но тогава пък ще ревете, че булеварда ще бъде затворен напълно за половин година. Изобщо угодия няма за никой от тук...Пишете колкото да не заспите...
14
1
 
11
 
! Отговори
аз12345 преди 10 години
Хора, имате ли глави на раменете или по-точно - те съдържат ли нещо или са кухи?Метростанция Джеймс Баучер към момента е метростанцията на най-голяма дълбочина. Към Парадайса не става по-плитко...+ че съм убеден, че от Столична община ще направят всичко възможно да не се спира напълно движението по бул. Черни връх, а когато е необходимо да се затвори напълно, то това да е за кратко време. Иначе да - най-лесно ще е да се изпрати една бригада багери, които да разкопаят целия булевард
13
1
 
12
 
! Отговори
typaci преди 10 години
метрото е построено така че даустои на 9-та степен по рихтер, една от най-здравите конструкции в софия
12
19
 
0
 
! Отговори
свлачище преди 10 години
При свлачище като в САЩ ще има много повече жертви в София.
11
32
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
София е много опасна земетръсна зона и метрото е опасно да затрупа стотици хиляди хора.
10
9
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Станишев да ви оправя вас "другите хора", които смятате че "асфалт не се яде" и куп други селски глупотевини!
9
38
 
17
 
! Отговори
bb преди 10 години
Стига с тая софия!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И в България живеят други хора!!!!!!
8
1
 
33
 
! Отговори
Димо преди 10 години
Най-добре е после да се продължи и до околовръстното и горе да има един буферен паркинг.
7
6
 
18
 
! Отговори
до 6 от ава преди 10 години
Принципно бих се съгласила с теб - работата не е лесна и т.н., ама извинявай - хората небостаръгачи за 4 години строят, цели метродиаметри са построени за няколко години, а тук за една станация - почти 2 години. И не е толкова дълго стр.време само заради парите - в крайна сметка колкото по-бързото стр-во излиза по-евтино на строителя, а и за по-кратко ще бъде преустановено движението.
6
7
 
25
 
! Отговори
бате Любо преди 10 години
До vdchВлез под земята и го направи за по - кратко време.
5
12
 
19
 
! Отговори
vdch преди 10 години
Линия 1300 м и една станция ще ги правят 1 г. и 9 м. Защо никой не пита нормално ли е?
4
10
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Верно българската злоба и простотия нямат граници. Злобейте селяни, метрото в София се разраства!
3
40
 
10
 
! Отговори
Зъл преди 10 години
Абе тия *** няма ли кой да ги чукне по тъпите кратуни и да се осъзнаят. София е като по време на война, само руйни и окопи. Вече от никъде не може да се минава и моста на 4-ти км като затворят почваме пеша, зае....
2
41
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
айде още по-голяма тапа на Черни връх. Тия тотално *** движението в София
1
40
 
8
 
! Отговори
Учителка по руски преди 10 години
Децата ще страдат, като ми губят времето да ходя да откривам разни глупави инфраструктури, вместо да ги уча на езика които ще спаси света - езика на врачки, комунисти, екстрасенси и мюлюционери - начело с катаджията пигмей!