Софиянци бойкотираха скъпото билетче, не го купуват

За сметка на това минаха на абонаменти карти за транспорт
75
Софиянци бойкотираха скъпото билетче, не го купуват
Снимка: Булфото, архив

След като цената на билетчето за градски транспорт в София скочи от левче на 1, 60 лв., се оказа, че интересът към него рязко намаля и хората не го купуват. Скъпият билет стана факт на 1 юни 2016 г.

Още по темата

От юни до края на декември има спад на продажбата му с 43% спрямо същия период на 2015 г., отчете директорът на Центъра за градска мобилност Христиан Петров пред "Фокус".

Продажбите на талоните от 10 билета, чиято цена също беше увеличена, са намалели с 29%.

За сметка на това обаче абонаментите карти, които запазиха цените си, се търсели като топъл хляб. При тяхното издаване има ръст от 48%, обясни Петров.

Трикратно е скочило търсенето и на картите за един ден, които също останаха на старата цена от 4 лева.

"Продадени са 1 081 334 броя еднодневни карти при 356 602 карти през същия период на 2015 г." пресметна шефът на ЦГМ.


75
Още по темата: транспортбилеткарта
Още от
Напиши коментар Коментари
59
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
При социалиЗЪМа билетчето беше 3 ст,тока,телефона и вестниците- по 2ст,хляба -15 или 24 ст,студентските купони за обяд и вечеря-общо 60 ст,минималната заплата- 80 лв, бутилка водка "Столичная" и "Игристое вино"-по 70ст,самолетния билет София- Варна -14 лв,улиците се миеха всяка сутрин,работеше се,в 10 часа се правеше задължително гимнастика на работното място или в училище,имаше почти безплатни почивни станции,пиеше се качествен алкохол и се веселяхме до зори!Да ви пи-кам на демокрацията!!!
58
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Не разбрах как повишването на цените на билетите за градския транспорт, ще накара хората, които досега пътуваха с билети, да си купят карти за пътуване и няма да ги откаже да пътуват с градския транспорт, който ще заменят с пътуване с колата си или с такси?
57
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
София е град с все по-лош градски транспорт и да се копират цените на карти и билети, както е в градове с нормален градски транспорт си е дебилизъм. В градове като София, градския транспорт се използва от точно определени групи хора, като повечето хора или не го ползват или гоползват рядко. В случая изменението на цените удари поповечето хора, които е ясно, че карти няма да си купят, а по-скоро ще заменят епизодичните си пътувания градски транспорт с пътване с такси или с личната кола.
56
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
За да се ползва градския транспорт в София, той трябва да е бърз и удобен и на достъпни цени. Нито едно от тези три неща ги няма в София. Не става да ползваш градски транспорт, когато в масовия случай пътуваш час, за разстояние, което с кола минаваш за 10-15 минути. Не става да ползваш градския транспорт, ако редовно висиш с часове по спирките, както е сега и става по-лошо след всяка оптимизация, която Фандъкова прави. За цената да не говорим. Там нещата са най-зле.
55
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
добре,че ги посетихте. сега от 1-ви юни ще вдигнат и картите.
54
1
 
7
 
! Отговори
БАБА БУНА преди 1 година
КАКВО СТАВА ПОЛУЧАВАШ ПЕНСИЯ 160 ЛВ,ЗНАЧИ 100 БИЛЕТИ,ПРИ БАЙ ТОШО 4 СТ.,6СТТРОЛЕЙ ЗНАЧИ ПОЛУЧАВАШ 100 ПО 0,4 ЛВ ЗНАЧИ 40 ЛВ,ХЛЯБ 15 СТ,160 ЛВ,160 ХЛЯБА ПО 15 СТ.,36 ЛЕВА СТАНДАРТ,160 ЛВСИРЕНЕ 8 ЛВ,20 КГ,ПРИ БАЙ ТОШО 2,60 ПО 8 ЛВ ,НА 20 ЛВ,БЕНЗИН О,25 ЛВ,160 ЛВ,80 Л,ПО О25,20 ЛВ,ТОВА, БАБИ, КАКВО ЗНАЧИ,ЖИВЕЕМ 10 ПЪТИ ПО БЕДНО ПРИ ДЕМОКРАЦИЯТА,АЛАЛ ДА ВИ Е ДЕМОКРАТИ.
53
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Очаквайте скоро цената на билета да е колкото литър нафта...
52
1
 
5
 
! Отговори
ВС преди 1 година
В моя град гратис няма как да пътуваш защото във всеки тролей и автобус си има кондуктор от който таксува наред, а карти се продават на други места в града.Не си ли платиш хвърчиш от превозното средство.Билета тук е 80ст. и не е вдиган от 8-9 г.Тази система я има в по-малки от столицата градове като Бургас Варна,Пловдив,Сливен и предполагам и другаде.
51
3
 
21
 
! Отговори
59 преди 1 година
До Анонимен 62
Много дебело ни излиза в тоя рай нещо... Ахкането на чужденците го знаем, а природата по цялата Земя е хубава. Тук става дума за високи цени при нисък жизнен стандарт!
50
1
 
21
 
! Отговори
@3 преди 1 година
Правя по 800- 1000 километра градско и от увеличението не съм ползвал ГТ.
49
24
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Един мой познат чужденец казва: Вие българите живеете в рая, но само се оплаквате (мърморите)... Много показателно : )
48
1
 
21
 
! Отговори
Люлин преди 1 година
За 2,60 само на такси се возя, е6ал съм ти карти и билети.
47
2
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
ПЕЕРАСИ, как може едно билетче да е 1,60?Безобразие!
46
3
 
27
 
! Отговори
До Анонимен 50 преди 1 година
Айде още един се мисли за праведен! Как ще сравняваш Финландия или коя да е нормална държава с гетото беге? А какви са заплатите/пенсиите спрямо цените на горива и на билети? Защо не знаеш, че 1,5л минерална вода в Швейцария е 0,45 лв. при минимална заплата 3800 франка (умножи по 1,82!).
45
1
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
...и се увеличи трафикът на автомобили!
44
2
 
21
 
! Отговори
vlady преди 1 година
Дори човек да има 15-16 работни дни в месеца и две пътувания на ден абонаментната карта излиза приблизително на същата цена като с билети.
43
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 4
На много умен/умна ли се правиш? Изобщо не ми пука кой какво цели, возя се с автомобил. В редки случаи ми трябва билет и си купувам, какво толкова.
42
7
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
При капитализма е така. От 6 стотинки на 1 лев. 60 стотинки. Няма да ревете защото сами си го вкарахте. Кой каквото сам си направи цело село неможе да му го направи но една фандупкова може. Тка че ше ви ръгат докато ви обърнат карантията на опаки!
41
16
 
9
 
! Отговори
Другарки и другари! преди 1 година
Всяко нещо в тоя живот си има цена, любимият ви комунизъм отдавна свърши!
40
7
 
9
 
! Отговори
vlady преди 1 година
Талоните са за хора, които правят по няколко пътувания от време на време, нормално е отстъпката да е по-малка. Картите за цялата градска мрежа са за редовните пътници и трябва да са най-изгодни.