На скорост към "Терминал 2"... По необезопасената естакада

Влизането на трафика от бул. "Брюксел" е рисково
7 фев 2018 15:30,
37

Новият път към Терминал 2 на "Летище София" не е преминал одит за пътна безопасност. Експертите са категорични, че са необходими спешни мерки за осигуряване сигурността на пътуване по новия участък на пътя от и за летището.

Още по темата

Вливането на автомобилния трафик към бул. "Брюксел" при новоизградения мост към Терминал 2 на "Летище София" е опасно и се нуждае от ревизия. Според инж. Ясен Ишев липсва ускорителна лента, а знаците и указателните табели в района са недостатъчни.

Проектът за моста, свързващ бул. "Брюксел" с Терминал 2 на "Летище София", е от 2004 година. Оттогава до днес никой не е предвидил изграждането на ускорителна лента за включването в булеварда.

Еднокилометровото трасе струва на Министерството на транспорта близо 14 млн. лв., а на финала на проекта не е направен и препоръчителен одит за пътна безопасност.

Според българското законодателство задължителен одит за пътна безопасност на новоизградени пътища има само за републиканската пътна мрежа.

На новоизградената част от булеварда липсват и елементите, които са сложени в старата част, против заслепяване. От Министерството на транспорта засега остават без коментар.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


37
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
1
 
3
 
! Отговори
Смешник преди 6 години
Ами етос троят некачествено. Крадат маса пари и виновни няма . как някой се разписва и дава разрешение за нещо опасно да се спострой и после всеки бяга от отговорностСя там всеки които е сложил подпис на съд...
28
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Всеки ден минавам от там със страх"Който го е страх от мечки да не ходи в гората. На калпав шофьор пътя и знаците му пречат.
27
6
 
4
 
! Отговори
Котешки очи преди 6 години
Всеки ден минавам от там със страх. Трябва да има знак STOP за включващите се към бул.Брюксел или скоро ще има пострадали.
26
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
*** пътища за най-простия и мизерен народ в европа.
25
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И онова недонос.че, мостът над околовръстното от бул. "Сливница" в посока Калотина, по същият начин няма лента за включване - има едно място, където трябва да врътнеш волана и да влезеш в основното платно, като в същото време старателно редиш молитви да не те ударят и гледаш на четири. Да не говорим, че моста е тесен и без аварийни ленти, което го прави изключително опасен. Ама лентички трябва да се режат, другото не е важно.
24
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Дали не трябва първо да се мисли, после да се строи, а не обратното.
23
0
 
8
 
! Отговори
Станислав преди 6 години
Всяка сутрин се възхищавам на тази недомислица...нито ускорителна нито нищо..и влизаш с гръб на движенеито
22
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ускорителната лента наистина е важна за безопасно включване, но понеже това означава в мястото на лентата трасето да е по-широко, следователно малко по-скъпо, тя е спестена за сметка на безопасността. Когато започнат да стават много катастрофи после, започват да приказват за "шофорите-убийци", за да замажат истината, че в България пътищата са убийците. Така се правят включванията навсякъде в страната, включително и по новоизградените пътища - по-евтино, по-голяма възможност за крадене.
21
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Т в скапаната ни държава кое ли е обезопасено. Пак са откраднали от парите гейберунгелите.
20
10
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До До 16Като не можеш да си караш таралясника нормално ще се забучиш.
19
1
 
19
 
! Отговори
Пилота преди 6 години
Въпрос на време е да има тежка катастрофа на това място. И след това ще има решение.Ама първо, да не дава господ, някой трябва да пострада.
18
3
 
18
 
! Отговори
мд преди 6 години
Щом като има опастност за движещите се, трябва да се въведе ограничение на скоростта (напр. 40) + една камера, като краткосрочно решение и после да се търси дългосрочно. А на проектантът от 2004 г. трябва да му проверят дипломата.
17
21
 
14
 
! Отговори
Чиноеник преди 6 години
На гостите на столицата все нещо ви е "необезопасено". Единственото необезопасено нещо отново са празните ви кратуни и първобитния ви манталитет.
16
5
 
19
 
! Отговори
До 16 преди 6 години
Ама като ти се набучи някой отзаде със 80, щото се включваш с 40 и не си имал време да ускориш ще видиш
15
28
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Според инж. Ясен Ишев липсва ускорителна лента"Много е важно за българина ускорителната лента. Няма ли къде да си ускорява дизеляка, за нищо не става пътя. Трябва по пътя за Терминал 2 така да се ускори, че направо да литне каручката, като стигне летището.
14
8
 
6
 
! Отговори
Inatut преди 6 години
Забравяте най-важното. Стани шеФ направи колоните за моста през 2007 ***. От тогава имаше само колони. Как са го сметнали тогава - завои, виражи, включване. Трасето е проектирано и започнато тогава.
13
13
 
4
 
! Отговори
Ром Бакарди преди 6 години
До бАХУЙРОАз от Брюксел към Т2 съм влизал и излязох през Христо Ботев ,тъй че нещо може и да не съм догледал ,но това което видях ми хареса ,а това което казващ ти -не съм видял ,но като се ограничи скороста с 50 и камери и всичко ще се оправи ,ти жа не искаш отново да строят ,а ? И някой да си понесе отговорноста ,ако не е направена както трябва ,но бг гражданина е вечно недоволен .
12
0
 
11
 
! Отговори
Schauffeur преди 6 години
Двете ленти идващи от Т2 трябва да преминат в една (лявата). Трафикът от Т1 плюс всички спедитори ЕрВеДета и прочее не е по-малък!Това е решението.
11
34
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Червени каскети, вие колко такива естакади построихте за 26 години, че сега ни давате акъл?
10
2
 
29
 
! Отговори
Messi преди 6 години
И знак "Стоп" няма да оправи нещата!Не знам кой го измислил,но е супер рисково влизането.И наистина няма никаква видимост даже и да спреш!