След лек следобеден дъжд: Метрото протече

Събираха капещата вода с кофи
14 юли 2018 10:14, Александър Попов
41
След лек следобеден дъжд: Метрото протече
Снимка: Булфото

Един от страничните перони на метростанция "Стадион Васил Левски" протече в късния следобед вчера. При това падналия дъждец бе краткотраен, съобщава Булфото.

Водата се стичаше през осветителните тела и падаше върху перона. Предупредителна табела за мокър под указваше опасното място, а поставени зад нея кофи събираха част от капещата вода.

Метродиаметърът "Васил Левски" – "Младост 1" бе открит на 9 май 2009 година. Оттогава няколко спирки на обществения транспорт протичат или се наводняват по различни причини.


41
Още по темата: метроСофияДъжд
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
0
 
2
 
! Отговори
МИРО: преди 4 месеца
Мили братя, софиянци, не мислете,че само при,вас е така!Вижте,приятели, цялата наша България се съсипа от тези гербаджий!Аз съм от Пловдив.В Пловдив пред моста на Марица,кмета ни направи колело с фонтан.И това кръгово знаете ли само как задръства и натоварва целия мост с коли!!!Вижте,как избиват без всякаква ясна причина животните на хората в Ямболско!!!Гербаджий са една долна лайка и паплач!
39
1
 
3
 
! Отговори
ПроСоТо преди 4 месеца
До М

разбрахме за изпълнителя...а кой е проектанта?

Питам от чисто любопитство,защото не ползвам "метрото"..-под земята са не бутам.

Достатъчно проблеми имах с един от "тунелите" на ПАВЕЦ Чаира.

..Та така,ако знаеш..Кой е проектанта?
38
2
 
2
 
! Отговори
М преди 4 месеца
Тази станция я строиха японците. Имаше много стриктен контрол при изграждането. Не пускаха всеки ей така на обекта без инструктаж, каска, жилетка и строителни обувки. Минаха 9 години от пуска ѝ.
37
2
 
2
 
! Отговори
КОМУНИСТЪТ БОРИСОВ преди 4 месеца
НИЕ ИМАХМЕ ТОЛКОВА УСПЕШНО ЕВРОПРЕДСЕДАТЕЛСТВО, ВИЕ С НЯКАКВО МЕТРО МЕ ЦАНИМАВАТЕ. АМИ ДА ТЕЧЕ.
АКО НЕ ТЕЧЕ, ЩЕ ПИТАТЕ ЗАЩО НЕ ТЕЧЕ.
ТЕ И КАНАЛИТЕ СЕ СТИЧАТ ВЪТРЕ, ВИЕ САМО ДЪЖДА СТЕ ЗАБЕЛЯЗАЛИ.
36
2
 
4
 
! Отговори
Светло преди 4 месеца
Моля, изливайте по - малко злоба. Метрото е прекрасна придобивка за София, която партийните членове от соца не можаха да направят.
35
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
НИЕ СМЕ УНИКАЛНИ - МЕТРО С КОФИ.
ЗА КНИГАТА ГИНЕС СМЕ.
34
0
 
5
 
! Отговори
Курцио преди 4 месеца
Метростанция "Мусагеница" , която е над земята, тече след ВСЕКИ дъжд, силен или слаб, но на никой не му прави впечатление!
Алооу, Фъндъкова!
За какво дигнахте драстично билета!??
Да има повече за лапкане!?
Наясно ли сте, че увеличението е незаконно и неморално?
33
0
 
7
 
! Отговори
до по-долу. преди 4 месеца
Ама руското метро няма база за сравнение, строено е много дълбоко, а освен метро е предвидено като бомбоубежище наливано е яко в него. Системи за живот вътре и прочие.
32
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Метрото тече, има пропадания на грунта под релсите на някои места, отлупват се плочки и изобщо качеството на изработката му е нула.
Но турските фирми, които гербаджиите набутаха да строят продължават да си го строят. Вероятно едните взимат пари а другите комисионни, след като качеството на построеното е все такова.

Толкова ли няма български фирми или безработицата е изцяло преодоляна, та се наалага да ни докарват чужди фирми за това строителство?
31
1
 
8
 
! Отговори
Без коментар преди 4 месеца
Тече, всичко тече - времето няма червен бряг и ни влече - няма как. И тъй всяко борче, всъщност е бъдещ кмет .....
30
0
 
14
 
! Отговори
Fallschirmspringer преди 4 месеца
""""След лек следобеден дъжд: Метрото протече""Лошото , е че има метро-станции ,от стените , на които текат някакви палави ручейчета с неизвестно съдържание ,при абсолютна суша
29
0
 
15
 
! Отговори
ПроСоТо преди 4 месеца
продължение
Добре че тунела под Ламанша не сме го прокарали ние,иначе до сега отдавна да се е превърнал в...подземна река.
28
0
 
10
 
! Отговори
ПроСоТо преди 4 месеца
метрото не може да "сляга"!..Сляга почвата под строителни обекти,които я натоварват допълнително.
При метрото има точно обратното:-Изземва се огромно количество земна маса,което няма как да води до слягане.Влаковете и съпътстващото строителство далеч не могат да доститват и малка част от теглото,с което се намалява.
Всичко се едължи на некачествено строителство,недостатъчно обмисляне на проекта ,или както отбеляза колегата долу:-"Да го построим,па после ще му мислим"
Добре че тунела под Ламанш
27
0
 
2
 
! Отговори
Fallschirmspringer преди 4 месеца
До Анонимен №26.Забранявам ви и пак повтарям ,забранявам ви да сте толкова ***
26
11
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Комунистите да не ползват метро.
25
0
 
10
 
! Отговори
Fallschirmspringer преди 4 месеца
До шматка///Така е ,така е,но я си напрегнете когнитивните възможности ,колкото и да са минимални, и си спомнете ,кой е инвеститора на метрото,и кой беше кмет на София през този период.Метрото не се строи от държавата ,а от столична община.Спомнете си колко самохваления "генерираше" "всенародния" любимец,слънцето на България ,примиера Бо-о-о-рисов.Колко делегации навираше в метрото ,колко тупане по гърдите ,дано не хване туберколоза,че е дядо втори път
24
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Требе *** да се не качват на метро и рейсове. Само ако доде рейс Чавдар тогиз.
23
1
 
19
 
! Отговори
Fallschirmspringer преди 4 месеца
Просто чудя се има ли нещо,което е ремонтирано България ,а в частност в София още преди пускане в експлоатация да не се нуждае спешно от ремонт..Магистралите пропадат и стават целите на дупки след минаване на 100 автомобила по тях.Санираните блокове /тази гордост на Борисов/масово протичат,Дундуков още не е пуснат в експлоатация и вече пренареждат паветата,Ларгото тече,добре,че за сега не правят тунели в Кресненското дефиле защото ще стане пресечна точка на всякакви строителни катаклизми
22
18
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Комунистите разкопаха цяла София, уж метро това онова, и 20 г. нищо. Дойдоха лошите демократи и построиха накрая метрото.
21
14
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Кой е казал, че станциите трябва да са херметично запечатани, като болници. Бой Тошо го започна, като бункер и затова нищо не направи.