Нарушители по Северната скоростна тангента, защо?

Водачите често губят контрол заради неравности на пътя
Обновена: 3 яну 2021 20:53 | 3 яну 2021 20:52, Веселина Йорданова
68

Десетки нарушители на Северната скоростна тангента на столицата, след като повечето от шофьорите спират да пътуват в средната лента.

Качваме се в автомобила на Дияна Русинова. Като експерт тя следи състоянието на почти всички пътища в страна. Само няколко секунди след включването ни на северната скоростна тангента - проблемите започват, предаде Bulgaria ON AIR.

"Ето тук започваме да подскачаме, това е път само на 5 години", каза Русинова от Европейския център за транспортни политики.

Неравностите по пътя обаче са честа причина, заради която водачите губят контрол.

"Това е тази дилатационна фуга, сега си представете какво се случва, ако карате тежкотоварен камион. Погледнете как пропаднахме току- що. Погледнете с какво ги посрещаме. Сега тази стрелка скрива табелите, аз как да прочета какво пише отдолу", възмущава се пътният експерт.

Минаваме под мост. Виждаме, че оградата е компрометирана. Когато се качваме на него, се оказва че огромните метални пана висят. Обиколката ни продължава.

"Строим нови пътища, трябва да са в експлоатация дълги години, а след няколко месеца имаме пътища, които ни отнемат живота, ако трябва да сме честни", категорична е Диана Русинова.

Оказва се, повечето шофьори използват неправилно средната лента.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


68
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
58
0
 
1
 
! Отговори
тигъра преди 3 години
Еййй,най сетне разбрах.От години се възмущавам на знаци,маркировки,светофари.Много пъти съм си мислил,че са сложени от хора,които не са шофьори или са калпави шофьори с подарени книжки.Сега като гледам кои са ни експерти по пътищата,ми стана ясно всичко.За бога братя,нямайте доверие на знаци и маркировки.Бъдете нащрек.
57
1
 
3
 
! Отговори
ррр преди 3 години
То се вижда, че най-дясната лента има най-много кръпки и неравности, нормално хората да я избягват. Пък е това да караш винаги в най-дясната лента не важи за всички пътища както ни обяснява "експертката".
56
0
 
3
 
! Отговори
Stalin преди 3 години
Има път има проблем, няма път няма проблем...
55
18
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 60Ако не бе"Банкянския бидон" виадукти щяха да падат! От 1973-та не са поддържани. Къде са парите? 2013-та Орешарски "ремонтираха"осветлението на тунел Топли дол. То взе, че падна няма четири години след това! И Радев го писа на ББ??!! Миналата година още непуснатата магистрала Калотина - Ниш в Сърбия бе с пропадания! Кофти, но така се строи на балканите. В Сицилия е още по-зле.
54
11
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 56Аз ще ти посоча една част от магистрала построена от Тройната. Стара Загора - Карнобат! 2007-*** пусната в действие. Министър Гагаузов, едно от "новите" лица на БСП заедно с Румен Гечев. Иначе пътя Монтана Враца се пукна по среддата и хлътна на места още след пускането му също при Тройната. Хлътване преди Диканите имаше и на магистрала Струма строена също при Тройната.
53
5
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Гордостта на банкянския бидон се руши. Важното е че сме стабилни като коч на лед, а мата хари тъпче шкафчинциту на суджука.
52
1
 
11
 
! Отговори
ля ля преди 3 години
искате да кажете че и асфалтовото покритие е на ниво - нямаме стара пътна настилка по София дори!!! вискчи пътища се правят от хора които грабят и крадът пари които сами ги даваме по няколко пъти за да може накрая и да се разправяме пак и поправяме!! то обикновено на 1вия месец имаме кръпка или поправка!!
51
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 51 До 30Вземи да четеш актуални редакции на Закона за движение по пътищата. Точка 1 е отменена още 2007-***. Точка 2 е изменена 2010-та!!!!!
50
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тая тангетс на 6 месеца я ремонтират. Кражба до дупка при всеки метър асфалт в цялата държава.
49
5
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Гарантирано от ГЕРБ. Посочете ми една магистрала или път построени при тяхното управление които да не са за ремонт.
48
16
 
9
 
! Отговори
ПорЦелан преди 3 години
Пътя си е добър, това лято правиха ремонт близо до Околовръстното. Има една-две отсечки на мостовете които могат да се коригират. Беше голямо бързане защото щеше да пропадне финансирането от ЕС. Има и няколко отклонения които останаха без развитие. При отклонението за Мрамор остана една ски шанца откъдето излитаха коли в полето. Интересно ми е за къде трябва да продължи след това.
47
11
 
5
 
! Отговори
123 преди 3 години
Тая като ще се води експерт да си препрочете закона за движение...
46
1
 
4
 
! Отговори
До 30 преди 3 години
.....и пътища, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост по-голяма от 80 км/ч;3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал.Има още 3 алинеи точно този член.
45
1
 
2
 
! Отговори
До 30 преди 3 години
Това е остатъка от чл. 15 от ЗДвП. Чл. 15(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:1. на пътно платно с три и повече пътни ленти за движение в една посока, когато техният брой специално е обозначен с пътен знак;2. в населените места, на пътно платно с две или повече ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка; това правило не се прилага на автомагистрали
44
3
 
21
 
! Отговори
Sas преди 3 години
Тази статия е писана от кретеноид. Задава въпрос още в заглавието, а се говори за нещо напълно различно. А последното изречение е подобаващо за тъпоумния писател
43
2
 
17
 
! Отговори
Методи Асенов-Джоджи преди 3 години
Тука гледам има няколко трола,дето плашат гаргите с Делта Гард ,ипони си са пипони ли са,незнам. Други зовът да свикваме с дупките,тоест да си плащаме за път,а да има дупки. Е хайде да не плащаме никакви данъци ,тогава за нищо? А гардовете,са лесни,коктейл *** и стават живи факли.Нужни са само 10 стъклени бутилки от бира,5-6 литра бензин и стари парцали. Ще дойдат още по-гладни времена,и хората ще озвереят. Нищо не сте видели гербаджий.
42
28
 
6
 
! Отговори
Gorskio преди 3 години
На калпавата ракета космосът и е крив. Сега кой е виновен за неравностите е повече от ясно, ама само ревете под статиите. Как било в Германия - ако не сте забелязали тук не е Германия. Не трябва да има неравности по пътя, ама има - съобразявайте се
41
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Така се правят пътища у нас, Боко да ходи да им дърпа ушите.
40
9
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ще остави много спомени Баце Борисов за скапани пътища, както остави много спомени Тато за скапани предприятия. Общото между двамата е колапс на икономиката и тотална безизходица
39
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 1234Специално ти обяснявам като за умствено изостанали - няма нужда да знаеш как се строи път, за да прецениш, че платното се е нагънало.Ако още не си разбрал - по тази причина при един строеж освен архитект и стрители има и строителен надзор и инвеститорски контрол. Последните две отговарят да се спазват законите и проектът. Точно защото инвеститорът може просто да не е компетентен и само да има пари, но да няма идея как се строи качествено.