12 нови електробуса тръгват в София от 3 април, вижте ги

Ще заместят дизеловите автобуси по две линии
30 мар 2023 12:56, Александър Попов
29

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

На 3 април тръгват 12 от общо 22-те нови електробуса, закупени по ОП “Околна среда”, като ще заместят дизеловите автобуси по две линии - 23 и 100, заяви столичният кмет Йорданка Фандъкова. Тя уточни, че се очаква всички 22 електробуса да бъдат пуснати в експлоатация до средата на април.

“Автобусите са нови, модерни, с много екстри, с достъпност за хора с проблеми, майки с деца, оборудвани са с видео наблюдение за по-голямо спокойствие, а от шофьорите разбрах, че и се карат по-лесно. Те са много важни за нас, затова и вдигнахме шофьорските заплати”, каза още кметът, след което подчерта, че линиите 23 и 100 довеждат до основни трамвайни линии или метро. “Предстои смяна и на стари дизелови автобуси по още две линии - 82 и 101, където има много стари автобуси, така че постепенно продължаваме да подменяме старите автобуси и да въвеждаме нови. Колегите ми казаха, че са проверили и с новите трамваи по линия пет и модернизираното трасе, сме намалили времето за предвижване на трамвая от 19 на 13 минути, което ускорение е много сериозно”, коментира още Йорданка Фандъкова.

Вече по линиите се движат 45 електробуса.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


29
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
8
 
4
 
! Отговори
Трезвомислещ преди 1 година
Кмето-даскалицата отново плещи на врели-некипели! Как ги измери 13-те минути? Лъже като дърта ***!
21
5
 
6
 
! Отговори
Иван преди 1 година
А тока за тях ще идва от Мариците. Голям прогрес.
20
0
 
5
 
! Отговори
mery преди 1 година
Дано да са с правилните параметри тези ел.автобуси та да могат да си изкарват смяната без зареждане. В Стара Загора в новите автобуси, които пуснаха по най -късата линия се наложи да сложат термометри, защото парното харчи ток, накланянето на автобуса за количките също. Трудно изкарват 1 ден без зареждане.
19
0
 
1
 
! Отговори
До Анонимен Асан 18 преди 1 година
от Безрешний - Ей, Mънгo, много си обидчивна тема грамотност. Ама и вторият ти коментар показва колко си се изучил.
18
3
 
10
 
! Отговори
Имат екстри, но преди 1 година
ускорението не е сред тях. Бързи и пъргави машини са, ама софийския трафик и стила на каране ги правят опасни за пътниците. Шофьорът потегля рязко, ускорява като на състезание и след малко внезапно удря спирачки. В обичайно претъпканите бусове, ако си в широкото пространство около вратите, в повечето случаи не можеш да стигнеш до дръжка, за да се хванеш. И се блъскаме и подмятаме като дрехи в автоматична пералня.
17
4
 
9
 
! Отговори
Карикатуриста преди 1 година
Фандъкова няма как да познава градския транспорт, тя се вози със служебния автомобил. Затова нека да й простим
16
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Кел файда от градския транспорт при положение, че не пускат климатици, събота и неделя висиш като *** по 30 мин по спирки да ги чакаш...
15
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Aбе, Асане, ти - Добре, Безрешний ...
14
1
 
6
 
! Отговори
Aбе, Асане, ти преди 1 година
до кой клас си ходил на училище? На електробуса пише Higer, не Niger.
13
6
 
7
 
! Отговори
Архимандрит Груйчо преди 1 година
Фандъчито говори глупости като за последно.Що не се повози в такъв автобус 1 ден, за да разбере за какво става въпрос?Тия автобуси са направени като за китайци - седалката събира пенсионер с 200 лева пенсия - тоест недохранен - а пък между седалките нормално се разминават само деца до 12 години.Навремето Икарусите, дето ги ползвахме - и седалките бяха широки, и хората се разминаваха.
12
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Фандъка краде като за последно.
11
5
 
10
 
! Отговори
Жоро Японеца преди 1 година
Поредната доза китайчета. Поне нещо корейско да беше взела тоя път. Ненакраде се на обществени поръчки и напълни автопарка на София с материал за рециклиране за след година-две.
10
2
 
8
 
! Отговори
Милен преди 1 година
Чак толкова модерни, че да имат печки? Не вярвам. В електриката зимата е 2 градуса като в останалите батериджоси.
9
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Само ще кажа едно - това с гормното място за инвалиди и дектски колички, както и широки седалки, е не толкова за удобство, ами за да стимулира покупката на повече такива и да прикрие факта, че като ги натовавриш с повече хора, взимаш здравто на батерията бързо. Да, има по-хубави батерии, но сруватзначително повече.
8
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Айде да дойдат господата с евтините електормоблили, с по 12 години гаранция, дето са минали по 150 хил. км с тях и няматли никакви пробелми, да ни казват, ние, дто нямаме по 120 бона за нова кола, как им пречим да живеят.
7
6
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Пак ли са купени на петорни цени и 60% отчислене за Чекмеджето на Про стия ?
6
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
" сме намалили времето за предвижване на трамвая от 19 на 13 минути ... ускорението е много сериозно" - По-полека с това ускорение, че ще направите катастрофа. Един съвет - когато стане *** студ навън и имате пвоече хора в автобуса, ускорявайте, все едно е 40 годишен Зил, че тея 13 минути, ще ги загубите 10 пъти в екстра зареждания.
5
7
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И 1000 такива да вземат няма да има ефект докато не разкарат пушещите барутници на по 20 години които се карат масово от полуграмотни индивиди.
4
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 4 - Има ли значение, дали е електробус или дизелобус, че дори и парен локомотив, ако имаш сосбтвен автомобил и си доволен от него, а цената е приемлива?
3
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
за ко ми е електробус като търча с голфа 4ката GTI 150 коня 5 цилидра по 2.3 кубика, 0-100 6.5 секунди?