Един от най-натоварените столични булеварди остава с две ленти

Изненадващите промени в центъра на София покачиха напрежението
Обновена: 3 май 2024 21:40 | 3 май 2024 18:22, Анисия Иванова
58
Един от най-натоварените столични булеварди остава с две ленти
Снимка: Bulgaria ON AIR

На Разпети петък работници от Столична община правиха новата маркировка на паркоместата по "Патриарха".

За тези, които днес остават в София, паркирането в "синя" и "зелена зона" е безплатно. Продължава обаче общественото недоволство срещу реорганизацията на движението в централната градска част. Един от най-натоварените столични булеварди – бул. "Витоша" остава с две ленти за движение.

Реорганизацията на движението започна от бул. "Патриарх Евтимий", където първоначално бе заложено само преасфалтиране, но впоследствие стана ясно, че ще се изградят бус ленти и велоалеи и ще се ограничат платната за движение до две. Според експерти от "Спаси София" това ще помогне на живеещите в района да имат къде да паркират. Също така ще се облекчи и трафикът.

"Причината да се сложат тук паркоместа по този начин, диагонално, е да се компенсират паркоместата, които ще се загубят при реконструкцията на бул. "Патриарх Евтимий", където добавяме велоалея, добавяме бус лента за движение на тролеите, за да може да се ускори движението им", заяви адвокатът от "Спаси София" Христо Копаранов пред Bulgaria ON AIR.

"Трябва да се изграждат паркинги. Това, с което бяха актуални "Спаси София", беше именно да настояват да започнат да се изграждат паркоместа и да бъдат доста по-смели", коментира Георги Гълъбов от Института по пътна безопасност.
 

 

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
43
 
14
 
! Отговори
Браво на Спаси София преди 1 месец
Бях против "Спаси София", но все повече започват да ми харесват. Само така разбира ***, с гегата по гърба или иначе казано - ограничавай му мястото да се влачи с колата. Като виси по задръстванията ще почне да му идва акълът в празната капацина. Децата - с кола да кара, до работа - с колата. Едно време все с кола са се движили хората. *** се позамогнал малко и е готов да цапа всичко и да мачка всеки щото има пари, ми нот баш, като си баровец *** на село, не на центъра на София. Браво, Васко!
25
23
 
13
 
! Отговори
🐶 hunter преди 1 месец
Айде селянията да спре да реве...Не ви искаме трошките в центъра ....
24
14
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Селянина придошъл в Столицата най се дразни че друг селянин му е паркирал "на мястото" пред блока! Ей осмърдяхте столицата гнет мръссна, само да минат празниците и пак ще сте тук!!!
23
13
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Качват синята зона на 4 лева, зелената на 2 и няма да има проблем нито с трафика, нито с паркирането.
22
3
 
10
 
! Отговори
Синът Божи преди 1 месец
Днес не се работи, тези работници вече са мъртви, но не го знаят.
21
1
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
София град разполага с милиарден бюджет а пътищата не приличат на нищо, дупки, неравности. Никой ресурс не се управлява от софийските общини всичко е раздадено на външни фирми които не вършат нищо качествено но за сметка на това скъпо. А да питам тия "управленци" как се стига от източните квартали до парковете с колело? Никак минаваш и се молиш да оцелееш
20
25
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Браво, дано сега приемат и синята зона в неделя
19
5
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
И как ще се бутат колелета с многото коли това не застрашава ли животи на толкова малко шосе толкова много разпределения НЕ виждате ли боневци че това не добро решение но какво ви пука на вас
18
14
 
6
 
! Отговори
Смях преди 1 месец
Всичко се прави на парче. С тия милиарди претопени в ремонти на ремонтите можеше да се купят стотици хиляди колела, тротинетки и градски електрически коли за обществено ползване и да станем град-слънце в световен мащаб. Ама не, ще правим някакви паркоместа, някакви велоалей и ще ебааме мамито за пореден път...
17
1
 
16
 
! Отговори
До Йо преди 1 месец
Аз уж живея на село....Ама от три четири години все едно се преместих на бул.България.Имам чувството,като чели цяла България се пресели в София.Не мога да паркирам пред вкъщи защото някой *** е спрял на входа най редовно..
16
3
 
48
 
! Отговори
Мис Бони преди 1 месец
Харесва ли ви промяната?!
15
21
 
17
 
! Отговори
Йо Мама преди 1 месец
Аз съм умен човек та първо си купих топъл подземен гараж срещу нас и след това кола, карах Кия, сега Нисан въпреки, че мога да си купя няколко Г-класи но нямам комплески нито някакви гълтачки до мен да ми дават тон в живота. Накратко, оправяйте се, ако не ви харесва продавайте и на село там проблем с паркоемста няма и никой няма да ви пречи!
14
5
 
43
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Знаех си аз, че тия ще са пълно бедствие за града ни и ще донесат повече вреди от колкото ползи с глупостите им, но вече е късно, късно либе за китка.
13
4
 
9
 
! Отговори
До Йо преди 1 месец
Ти нямаш собственост, нямаш поне 5 милиона евро в банка, ама се мислиш за богат и успял? Това сериозно ли??? Хахахаха
12
25
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Две ленти ПЛЮС бус лента ЕДНОПОСОЧНО. Тоест, нормален, пълноценен, достатъчен булевард
11
8
 
13
 
! Отговори
До Йо преди 1 месец
Аз давам паркоместа. Имам 6 и всяко се отдава за по 600 лева на месец. Сега взимам още 2 паркоместа. Кола нямам. Тези, които имат ми пращат за да изкупувам паркоместа и да им вдигам наемите.
10
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Трафика в центъра трябва да се вкара под земята. Не може основни пътни артерии да пресичат центъра за да се стигне до другият край на града.
9
15
 
32
 
! Отговори
Йо преди 1 месец
До 3М. Някои хора живеем в центъра на града Ви! Да направят платени многоетажни паркинги и тогава да се забранява каквото и да е. И не, градския транспорт не е вариант. Има хора с малки деца, има хора, на които не им е приятно да им смърдите в автобусите и тн. Автомобилът е необходимост за много хора. Транспортът не е на ниво, както у хората, които масово го ползват. Има клошари вътре, заразни хора, некъпани и тн.
8
3
 
35
 
! Отговори
Серд преди 1 месец
Едно време поне беше булевард с дръвчета по средата. Разшириха го заради нуждите на хората. Сега хем пренебрегват хората, хем няма залесяване. Преди велотерористи и хора се разхождаха на сянка, сега нито улицата улица, не е булевард отдавна, нито е удобна организацията на движение. Ако не хората, то историята ще ги пребие заради поредната им античовешка промяна.
7
31
 
15
 
! Отговори
3M преди 1 месец
Пълна забрана на автомобилите в центъра на града ни!