Какво да ядете след високоинтензивна интервална тренировка?

Авокадото е много полезно и подходящо за след интензивна тренировка
30 ное 2020 20:29, Михаела Лазарова
4
Какво да ядете след високоинтензивна интервална тренировка?
Снимка: Istock

Добрата и приятно изтощителна тренировка изгаря калории, помага в отслабването, в контрола на кръвната захар и инсулина, както и в изграждането на издръжлива мускулатура. Да се поизпотите във фитнеса е чудесен начин и да намалите стреса.

Високоинтензивните интервални тренировки са един такъв прекрасен начин да изваете фигурата си и да подобрите цялостното си здравословно състояние. Проучванията показват, че HIIT тренировките, последвани с кратки интервали на почивка, се свързват с ефективно отслабване, повишаване на аеробната и анаеробната способност и активност на мускулите.

Интензивните интервални тренировки са идеални за хора, които нямат много време за прекарване във фитнеса, а искат да поддържат добра форма. Зареждането на тялото след интензивна или каквато и да е тренировка е много важно. Важно е обаче да го направите с правилните хранителни вещества, които да възстановят растежа на мускулите и да помогнат за възстановяване на енергията.

Кои са храните, които трябва да ядете след високоинтензивна интервална тренировка (HIIT)?

Яйца

Яйцата са един от най-добрите избори, които можете да направите след тренировка. Те са изпълнени с протеини и мазнини в здравословни количества. Считат се за добър източник и на аминокиселини, които подпомагат възстановяването на мускулите. Вкусни са, лесни за приготвяне и консумация по различни начини. Можете да добавите към тях авокадо, кафява горчица, туршии.

Боровинки

Боровинките са едновременно вкусни, сочни, сладки и изпълнени с полезни за талията фибри, витамини, протеини и антиоксиданти. Те намаляват възпалението в мускулите след тренировка. Антиоксидантите в тях предпазват от вредното влияние на свободните радикали.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


4
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ако някой знае как да изпълни правилно HIIT, определено ще има идея какво трябва да яде или не. А ако не е изпълнена правилно - кел файда какво ядеш.

Смисълът на статията е подобен на “Пет правилни начина да включим десен мигач след като успешно сами сме си направили основен ремонт на деигателя”. :)))
2
0
 
2
 
! Отговори
До 1 преди 1 месец
Ти я прочете дори ли е брат хаха
1
0
 
3
 
! Отговори
Антонио преди 1 месец
Тази статия я е писал някой, който никога не е влизал в час по физическо. Пълни глупости.