На събитието за първи път бе показа и третия екип на Астън Вила.
"Бетано беше привлечен от Астън Вила не заради последните успехи на терена, а заради доверието. Работихме за това партньорство още преди успешния сезон, който осигури на отбора участие в Шампионската лига. Това е просто черешката на тортата. Тук сме, за да намерим общи ценности и хора, на които имаме доверие. Да създаваме заедно", заяви Хулио Иглесиас Ернандо, главен изпълнителен директор на Kaizen Gaming.
"Те са спонсор, който е част от европейския и южноамериканския футбол. Ние наистина имаме синергия, която е доста уникална. Тук не става дума за продажба на лого, а за ежедневна съвместна работа, за да се опитаме да постигнем целите си заедно", заяви Кристофър Хек, който отговаря за бизнес операциите в Астън Вила. И индиректно призна, че клубът готви глобална експанзия в Южна Америка. Betano има значително присъствие в региона с партньорства с няколко клуба и като основен спонсор на бразилската лига.
Подготовката на Астън Вила преди първия мач в Шампионската лига
Този сезон бележи ключов момент за Астън Вила. Клубът не само се готви да отпразнува своята 150-годишнина, но също така прави дългоочакваното завръщане сред шампионския елит.
Как протича подготовката на носителя на КЕШ за 1982 г. за първия му двубой в Шампионската лига? Изключителна база, часовникарска прецизност до последния детайл и всичко това в семейна атмосфера – компонентите за успеха, извели отбора до четвъртото място във Висшата лига през миналия сезон на първенството.
Под ръководството на Унай Емери бирмингамци започнаха участието си в Европа срещу швейцарския Йънг Бойс с категорична победа като гост с 3:0.
„В Шампионската лига сме и искаме да останем част от този турнир. А това ще е възможно след нов силен сезон във Висшата лига", заяви капитанът на отбора Джон МакГин.
За първия мач Betano дари рекламното място на фланелките на отбора на клуба, а той от своя страна го предостави на Acorns. Дългогодишните взаимоотношения на клуба с хосписа датират от 2008 г.
"За нас е изключителна чест логото ни да бъде върху фланелките на Астън Вила за техния дебют в Шампионската лига. Така можем да достигнем до още повече семейства в нужда. Наистина сме благодарни на нашите приятели от Астън Вила за тяхната постоянна подкрепа", каза Вики Роулс от организацията.
За Kaizen Gaming и Betano
Kaizen Gaming е една от най-бързо развиващите се GameTech компании в света. Неин основен фокус са иновациите, хората и отговорната игра, като с тези основни компоненти има за цел непрекъснато да подобрява игровото изживяване на милионите си потребители.
Kaizen Gaming е познат у нас с бранда Betano, който освен в България, присъства и на редица други пазари, както в Европа, така и в Латинска Америка. Наскоро компанията разшири експанзията си и в Африка, и Северна Америка - с лансиране на Betano в Нигерия и Онтарио. Визията на компанията "Kaizen 2626" е да оперира в 26 държави до 2026 г. Към момента Kaizen Gaming има над 2700 служители по цял свят.
Kaizen Gaming е един от водещите лидери на световната бетинг и гейминг сцена и първата към момента компания с цели 5 EGR награди за една година.
Но не само изключителния усет към иновациите и безбройните награди правят Betano един от най-разпознаваемите международни брандове. Това се случва и благодарение на редица престижни спортни партньорства - от цели федерации и лиги, до индивидуални атлети. Сред най-престижните международни футболни турнири, спонсорирани от Betano, са UEFA Europa и Conference Leagues, CONMEBOL Copa America™️ 2024 и UEFA EURO 2024™. Betano бе и официален глобален спонсор на Световното първенство по футбол в Катар 2022™. На клубно ниво, Betano може да се похвали с най-новото си партньорство с легендарния “Астън Вила” в английската Висша Лига. В Европа брандът е официален спонсор и на "Голямата тройка" в Португалия - футболните клубове “Порто”, “Спортинг” и “Бенфика”, “ФК Спарта Прага” в Чехия, “ФК ФКСБ” в Румъния и “ФК Атлетико Минейро” в Бразилия, наред с още други. Betano е основен спонсор и на най-популярните клубни турнири в Аржентина - “Торнео Betano” и “Копа Betano”, както и в Бразилия - “Бразилейро Betano” и “Копа Betano”. Официален глобален бранд амбасадор на Betano е и баскетболната суперзвезда - Янис Адетокумбо. Янис е двукратен MVP на NBA и шампион на NBA от 2021 г.
Компанията-майка на Betano, Kaizen Gaming, изцяло финансира Kaizen Foundation, социална фондация, чиято цел е да катализира положителна глобална промяна в партньорство с местните общности.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase