Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?

В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години
20 ное 2017 08:52,
67

Трябва отговорните да поемат отговорност за пътя край Ловеч, който взе 11 жертви, а не да чакат премиерът да решава проблемите, категоричен беше бившият директор на КАТ Алекси Стратиев.

В черен се превърна участъкът от ловешкия път край Микре, Сопот и Български извор. 11 души загинаха, а 28 бяха ранените при три катастрофи в участъка.

Още по темата

"В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години - от 16 на 34. Хората, които отговарят за този пътен участък, наречен "Триъгълникът на смъртта", би трябвало да се досетят да предприемат мерки, а не премиерът да им решава проблемите", заяви в "България сутрин" Алекси Стратиев.

Бойко Борисов разпореди повече патрули и видеонаблюдение в района. Проблемите обаче са комплексни, посочи журналистът от breaking.bg Стефан Ташев, също гост в студиото на Bulgaria ON AIR.

"Вчера министърът на транспорта заяви, че участъкът е ремонтиран през 2015 г. Колкото и да го обновяват, той няма да стане по-широк с 4 ленти. Този район е като "гърло на бутилка", категоричен бе Ташев, като допълни, че от 1996 г. трафикът в отсечката се е увеличил многократно, но пътят не е "мръднал".

"Затова жертвите растат", твърди журналистът.

Алекси Стратиев предлага като решение на проблема техника, която сама да контролира движението в региона. Тя би могла да се случи много по-бързо, стига да има средства, тъй като Ловеч не разполага с достатъчно полицаи, които да следят движението в опасния участък, обясни той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


67
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
0
 
4
 
! Отговори
Гост преди 6 години
"В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години - от 16 на 34. Хората, които отговарят за този пътен участък, наречен "Триъгълникът на смъртта", би трябвало да се досетят да предприемат мерки" - Уволнение на шефа на КАТ-Ловеч, за бездействие! И така към всички шефове на КАТ!
40
0
 
8
 
! Отговори
АНТИ преди 6 години
Глоби, нови глоби безчет,Борисов:Всичко ще е наред.Но, честно вярваш ли ти ?!Само, Господ ще те спаси !
39
2
 
14
 
! Отговори
Анелия Донева преди 6 години
Истината е, че този участък и като цяло пътя от Ябланица до Шумен представлява трасе за *** шофьори, които пробват късмета си, карайки с над 180 ..... Често пътувам оттам и съм се нагледала на простотии. При Микре специално всички намаляват заради камерата на Шел-а, но какво от това като само 10-ина метра след като я подминат, скоростта отново става убийствена......С 2 думи - докато шофьорите не почнат да карат според ограниченията, и 5 бригати с полицаи няма да ги озаптят.
38
0
 
5
 
! Отговори
АПИ преди 6 години
Така е ся, нали не ядяхте магистрали и асфалт, блъскайте си главата по еднолентоваи пътища!
37
0
 
9
 
! Отговори
Петров преди 6 години
До 31 Абсолютно вярно! Много пъти съм се чудил защо не вземат мерки да не падат камъните,ами слагат знак! Като стане белята после какво става. - има ли знак? Има! Да си внимавал! От там според мен трябва да започне всичко,което пък не изключва контрола за скорост например!
36
0
 
5
 
! Отговори
Трудовакъ преди 6 години
До Анонимен (30)Феноменално прозрение, колега! Направо съм смаян! Това откритие повече от 20 години не беше прозряно от министър - председатели, министри на транспорта, инфраструктурни специалисти, главни и не дотам главни преговарящи за присъединяването на към ЕС (които не можаха да осигурят чрез вежлив натиск едни смешни 20 млрд. евра, с които щяха (ако не се краде) да се решат всички транспортни проблеми на България, касаещи шосейния транспорт). Да ама не, предатели и изменници у нас бол...
35
3
 
8
 
! Отговори
Обективен преди 6 години
Докато има хора като номер 25 Някой, които си мислят, че възпитанието е в основата на всичко (културата, манталитета, чипа, ...) очевидно ще става по-зле, както е през последните 28 години. Не е трудно да се види как е по света и да изслушат една кратка лекция от експерти по въпроса (в България експерти няма), които кратко и ясно да обяснят как по света се налага спазването на правилата. Разбира се това не става като в закона се запишат свръхстроги санкции, както си мислят някои с промити от КАТ
34
2
 
9
 
! Отговори
12 преди 6 години
Моля спрете да се самозалъгвате! Точно този участък е идеален за проишествия и вие знаете защо - комбинацията от хубав асфалт, плавни завои и дълги прави го прави толкова опасен. Особено за хората които минават често - знаете къде с колко може да минете и къде да изпреварите (дори и да не е позволено) и къде НЕседят катаджии. Нито знак нито камера ще накара някой шофьор който е решил да вземе София-Варна за 3 часа да намали!
33
6
 
3
 
! Отговори
До 30 преди 6 години
Доста си простичък, ама така е когато са ти полирали малкото мозъче с червена вакса. БДЖ ако ще да цъфне и върже, да стане основен превозвач на товари не може, няма такъв случай в историята! Влак не може да стигне в 99.99% от случаите до товарния и разтоварния пукт, което го прави хем по-скъп, хем по-бавен. Да не говорим, че възможностите на железопътния транспорт са много ограничени. За това по цял свят се ползват камиони, в някои страни качват камионите на влак, но не винаги излиза по-евтино.
32
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Днес.бг продължават с простотията си - станал трагичен инцидент, кой бил виновен, ще правим лов на вещици. Да ББ е виновен, той е карал, а пък няколко катаджиий са се возили с него и са го карали да настъпва *** на газта!? Вие глави на раменете си имате ли? Какво се случва когато караш в насрещното? Пътя бил тесен и лош, обаче ние асфалт не се ядели - вечното мърморене.
31
0
 
18
 
! Отговори
Dies Irae преди 6 години
Освен това има страшно много знаци поставени *** - понеже пътя е леш е по лесно да сложим знак за неравности вместо да го оправим. Стоят знаци на изходи където е имало преди 50 години фабрики и стоят ограниченията. А хората искат да се си свършат работата и да се прибират. Няма как да пътуваш 300км - 8 часа. Това е абсурдно. Защото държавните служители спят и не им дреме, че данъкоплатеца ако иска да спазва закона трябва да се влачи по пътеки с 40-50км/ч, защото има знаци стоящи без причина
30
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До ТрудовакъНидей тъка бе брадчед ! Ти искаш да отнемеш бизнеса на трЪнспорта с "тир"-ове плюс ляба на продавачите на коли-старо желядзо и книжки за шифиьор първа ръка. Нал затуй съсипаха БДЖ-то. За да може пътищата да са пълни с камиони на некой чуек на фирмичката. Иначе БДЖ-то е в пъти по-евтин и бърз транспорт като се има предвид и количеството товар което може да превози на един път.
29
1
 
4
 
! Отговори
Dies Irae преди 6 години
Един автобус дори и втора ръка е 100 хил. Дали ще им се губи такава машина или ще почнат да задължават водачите си да спазват законите? Така ще се реши и проблема с чуждестранните водачи. Сега им пишат акт, но при положение, че КАТ от местните неможе да си събере плащанията представете си какво е при чуждестранните. Но с тази проста промяна вземането е на момента. Да ще има 200-300 недоволни изгоряли първите дни, но после всички ще почнат да спазват законите!
28
0
 
10
 
! Отговори
Трудовакъ преди 6 години
До ПетровПравилно, колега, това е самата истина. Пътищата обраснаха с гора от знаци, някои от които са от ерата на ладите - четирифарки и даже от преди това. И като добавиш, че има над 250 000 водачи на МПС, които не би трябвало да са такива и за които писах по - долу, картината се изяснява...
27
4
 
6
 
! Отговори
Dies Irae преди 6 години
Преди месец пътуват Русе - Гоце Делчев. На излизане от Русе един мерцедес 2016г. два пъти го спряха КАТ защото изпреварва на забранени места за има няма 15мин. И 2 акта да са му написали дреме му. Я ги плати я не. Но ако му се конфискува автомобила много бързо ще му запука и тогава ще кара примерно защото няма да му се губят 150 хил. Същото е за камионите - не, че водача иска да кара толкова дълго, и той душа носи, но го задължават, така е и с автобусите. Но когато се конфискуват е друга бира.
26
4
 
7
 
! Отговори
Dies Irae преди 6 години
Няколко прости истини!1. Пътищата в Северна България са отвратителни! Неоспорим факт! За какво ни беше магистрала София-Морето? За шопите, а не да се направи магистрала Дунав мост - В. Търново - Пловдив и да се върже с Гърция и Турция. Там е основния трафик - Турция изнася много, Гърция има много пристанища и голям флот - пак износ много.2. Проста промяна в закона - понеже глобите не се събират, а и не винаги е виновен шофьора - когато се спре с грубо нарушения някой да се конфискува возилото
25
1
 
10
 
! Отговори
Някой преди 6 години
Да така е. Възпитанието е в основата на всички. А за да се промени народното мислене всеки трябва да промени първо себе си. А до тогава трябва да се пазим и да се надяваме че от някой завой няма да изкочи в насрещното поредният "състезател".
24
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До водач на МПС 12Взел си ти за 3ч и 15 друг път. За 450км ти трябва 150км/ч средна скорост, което е абсурд. Аз го пътувам често това разстояние и отнема 4ч и половина.
23
1
 
15
 
! Отговори
Петров преди 6 години
Контрол-много добре! Но кога ще махнат излишните знаци по пътя заради което не се спазват и истинските! Точно там има табела за населено място (Сопот),без да се влиза в него! Никой там не кара с 50 км в час каквото е по правилник! Ако започне да се спазва - ще станат колони,които предполагат рискови изпреварвания после!
22
1
 
5
 
! Отговори
king_for_a_day преди 6 години
Някой, съгласен съм, на теория дори без магистрала могат да се намалят драстично жертвите, ако всички карат разумно, обаче нека гледаме прагматично на нещата - за съжаление, *** няма да изчезнат и можем да направим твърде малко по въпроса с превъзпитанието им (например камери + неотменимост на наказанието). Затова до голяма степен решението е засега да им се направи магистрала поне донякъде, а дългосрочно - да възпитаваме децата си. След едно поколение - дай Боже да сме по-нормални.