Над 160 жертви на пътя от началото на 2019-а, ранените над 2500. Докога?

Състезание "Млад шофьор" в столицата с внимание към безопасното шофиране
Обновена: 18 май 2019 19:21 | 18 май 2019 16:28, Екип на Bulgaria On Air
78

Спад с 10% на броя на жертвите и пострадалите при катастрофи от началото на годината в сравнение с миналата, отчитат от "Пътна полиция".

Въпреки това жертвите на пътя са над 160, а ранените при пътнотранспортни произшествия над 2500. Затова властите обърнаха особено внимание на безопасното шофиране от страна на младите водачи по време на състезанието "Млад шофьор", което се проведе в столицата, предаде Bulgaria ON AIR.

Над 20 финалисти участваха в последния кръг от надпреварата на СБА, а победителят спечели възможността да управлява нов автомобил за година.

За да се тестват способностите на кандидатите за титлата най-добър млад шофьор на България, организаторите подложиха участниците на редица изпитания. Шофиране на мокър асфалт, изтъркани гуми и маневриране между конуси. Пътните полицаи дадоха основни съвети на начинаещите водачи.

По време на състезанието БЧК и СБА показваха как да се действа в тежки ситуации или в катастрофа. Всеки можеше да провери доколко добре си спомня теоретичната част от правилата за шофиране, чрез решаване на листовки.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


78
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен39Ако караш с 5км/ч няма да влезеш в дупката.
39
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До VТи си изкукуригал селски дъртюфел.
38
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен41Ти какво искаш? Полицаят да мисли вместо теб и да предотврати катастрофата ли?При сухо и слънчево време условията са едни, при дъжд условията са други.Ти ако наистина си шофьор, трябва да ги съобразяваш тези работи.какво е виновен полицаят, че ти не си си съобразил скоростта с дъжда и си влязал в канавката?
37
3
 
3
 
! Отговори
V преди 4 години
Има два вида рискови шофьори .Тия до 27 години .Които може да се ограничат с технически средства и тия над 60 години .Част от тях могат да шофират. Обаче шопара от шопия ,по известен като тиква .УДРЯ (както пише в онова гербераско тефтерче ) ТОЧНО ХОРАТА ИЗВЪН тия рискови групи ,с цел да бъдат унищожени . Шопара от шопия е голям душманин и подслушва хора без криминално досие за да разбере политическата им ориентация .И после следва УДАР от мафията герб .Много вредна за България мафия ,а е толков
36
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
За да се реши който и да е проблем, първо е необходимо ясно да се дефинира в какво се състои проблема. Ние нямаме статистика за истинските причини за катастрофите, защото катаджиите си имат няколко стандартни обяснения, които универсално пасват за всички инциденти от рода на "несъобразена скорост". Това особено важи за катастрофите, при които вината е в състоянието на пътя. Няма пътен полицай в България, който да напише това като причина за катастрофата.
35
3
 
3
 
! Отговори
z-rock преди 4 години
А покажете процентно, колко от катастрофите са с Юнал, Ахмед и т.н. и колко са с Иван, Петър и др.
34
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До ГражданинТова, което пишеш са катаджийските глупости. Формулировката "несъобразена скорост" е измислена точно затова - за да бъде водача винаги виновен. Дори с 5 км/ч да караш и да попаднеш в дупка, която ще погълне половината кола, пак ще си с несъобразена скорост, т. е. виновен. След като са измислили, че несъобразена скорост е всяка скорост, при която е станал пътен инцидент, няма начин да не си виновен ако си зад волана при каквито и обстоятелства да е станал инцидента.
33
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Катаджиите не работят за безопасността на движението, а за повече глоби. Закотвят се до някоя катаджийска хранилка (ограничение от 30 км/ч на някой прав участък с идеална видимост) и почват да набират актив. Всъщност служебните изисквания към тях е брой актове и фишове, така че са принудени да правят точно това.
32
2
 
5
 
! Отговори
Гражданин преди 4 години
Защо вината за катастрофите се търси в държавата, КАТ, ДАИ и къде ли не ? Никой не упреква задкормилното устройство, а в 90 % от случаите вината е само негова. Почти всички катастрофи са поради несъобразена скорост.
31
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Докога? Доката пътищата ни станат безопасни. Противно на това, което често пишат, истинския убиец е състоянието на българската пътна мрежа.
30
3
 
2
 
! Отговори
Болимафара преди 4 години
То и на морето фара свети, ама корабите пак потъват от време на време.
29
2
 
5
 
! Отговори
svetlio преди 4 години
Явно ще вдигат пак глобите и бъзикат радиото отдалеко!
28
1
 
9
 
! Отговори
Драйвър преди 4 години
Докато си стоят в офисите и печатат фишове и си гледкат безучастно записи от камерите за скорост ще е така. Няма ги в града на възлови места. Няма регулировчик, няма кой да "зауши" пешеходци нарушители, състезателите в буслентата, бараките без фарове, без застраховка и т.н..Само дебнат от засада на сянка под някой мост или храст и то там, където знаците са нарочно сбъркани или има завой зад, който чакат на пусия. Пародия на контролен орган. Лапкат си от регистрации и пререгистрация на колите.
27
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Някъв нещас.ник не спира да реве, че карал на фарове и видите ли обеднял! Ай стига глупости като нямаш пари за крушки карай колело! И един живот да се спаси си заслужава да се кара на фарове постоянно!
26
0
 
6
 
! Отговори
Щерю преди 4 години
До вчера - днес са още повече...
25
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Първо закриване на КАТ, ДАИ. Второ-изключване на фаровете през деня, че заслепяват. Ограничаване на скоростта до 80 км.
24
10
 
7
 
! Отговори
така е преди 4 години
До Анонимен 17 През социализма е имало много повече птп-та и жертви от сега.100% вярно! Поради лошите заварки на соц.автомобилите при катастрофа покривите им се откъсваха и режеха главите на пътниците.В канавките край пътищата винаги се намираха глави след ПТП!
23
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
По официална статистика за 2017 бяха заловили малко над 55 000 без книжка за цялата година. Това са официалните данни, колко са пуснатите за къси пари и колко са тези дето изобщо не са ги хванали един бог знае, но това е стряскаща цифра. Това са потенциални убийци в колите. И ко правим? Трябва всяка кола задължително с регистратор както е в Русия и дидиш, как рязко намаляват инцидентите, кражбите и карането пил.
22
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Какво се случи днес - един и ди от започва да ми примигва и да пибитка, аз съм в средна лента, в лявата няколко коли, в дясната няколко и пича се скъсва от пибиткане. Спрях колата изскача нашия мята бутилка и тръгва към мен.Набирам 112 и зареждам пистолета, който е законен, в този момент онзи вече осъзна какво ще стане и отива към сеседната кола и я изрита започна да псува всички наред. 112 казаха да съм отидел да подам жалба в най-близкото районно.Ако беше по напорист сега щях да съм в новините
21
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Е как докога? Докато не закрият КАТ, а с движението по пътищата започнат да се занимават хора, расли без калпаци на кратyните.