Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни

Владимир Тодоров смята, че е редно Пътната агенция да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор
24 авг 2020 10:10, Ния Христова
283
 
Магистрала "Тракия" е най-натоварената у нас, но се оказва е и най-опасна. Спътникови снимки разкриват, че мантинелата на мястото на инцидента, където ТИР помете няколко автомобила и уби петима преди месец, е била компрометирана преди удара.
 
Председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи Владимир Тодоров обясни, че след въпросната катастрофа от АПИ са излезли с позиция, че мантинелата е била изрядна.
 
"В скорошната ни история имаме подобен казус, когато компроментирана настилка доведе до това автобус да падне в дефилето на Искъра. Вече имаме повдигнати обвинения срещу фирмата, която е извършила ремонта", заяви той в ефира на Bulgaria ON AIR.  
 
Владимир Тодоров заяви, че не намира за нормално да имаме най-скъпите магистрали в Европа при цената на труда, която в България е ниска, а те да не дават качествено строителство.
 
"Имаме участъци, които са в порядъка на 10 до 13 млн. евро цена на километър", изтъкна Тодоров.
 
Според него Пътната агенция трябва да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор, който анонсира проблеми ежедневно.
 
"Крайно време е да заработи реално тази тол система, за да влязат едни средства, за да може парите за поддържане на тази магистрала да са достатъчни", категоричен бе председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


283
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
177
2
 
4
 
! Отговори
До Невярно твърдение преди 3 години
Този "смелият" дали няма да се нахендри яко, когато започне да доказва, че е вложил заявеното за тази цена? Да не прерасне от дело за клевета в криминално?
176
16
 
5
 
! Отговори
emigrant преди 3 години
Поредните опорни точки и пучи масали на льотчика,крушовската *** и русото ленче,практикувани от техните безсмислени представители в сайта!!Нападките и обвиненията за Тракия към сатанишев и сие.Като не гледате пик ,няма как да знаете,че Борисов освен че строи новите и прекрасни магистрали,трябва да оправя и бакиите на ***!! Три от мостовете на тракия бяха с висящи колони.Борисов чисти л,айната на предходните и струва милиони,а вие го плюете него,а не тези които са щели да ви убият?!
175
4
 
10
 
! Отговори
Свиня преди 3 години
Магистралата до Пловдив трябва спешно да се разшири...трафика и натоварването е много голямо ...няма да е скъпо и може бързо да стане.....давам малко акъл на задддниците с акъл на муха на високи постове...не е нужно да се строят на този етап мостове и виадукти..просто трите ленти стават активни а там където релефа позволява се добавя по една аварийна лента...в участъците където няма аярийна се намалява скоростта до 110км и се слагат камери...пак ще се пътува по-бързо отколкото сега в час пик ..
174
12
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До ДакатаТочно Великобритания има едни от най-гадните магистрали като качество на Запад, та не знам какъв "контрол" имат.
173
1
 
17
 
! Отговори
Даката преди 3 години
До преди 2г карах самосвал в Англия и честоме товариха с асфалт от кариерите на Hanson.Само заради не достатъчно високата темп. на асфалта в камьона, са ме карали да изсипвам тармака за ресайклинг. Хората имат контрол и качество.Не помня да сме кърпили дупки по магистралите, машините изрязваха по 700,800м и ние изливахме един след друг.Само споменавам как е на Запад.
172
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Буренясала държава,тревясали магистрали,с крещящи послания от билбордове ,който отнемат възможността да се видят неадекватните изпотрошени пътни знаци. Това е част от спектакъла МУ.
171
17
 
6
 
! Отговори
Невярно твърдение! преди 3 години
Дали са безопасни незнам но твъртедието че:"Магистралите ни - най-скъпи в Европа" - е АБСОЛЮТНА ЛЪЖА!Това всеки може да го провери! Данните за обществените поръчки на всяка държава са публично достъпни.В сравнени с Испани и Германия, Българските автомагистрали са си направо евтинийка!Няма ли кой да заведе едно дело за клевета тук срещу такива неверни твърдения и умишлени лъжи?
170
3
 
16
 
! Отговори
анонимен преди 3 години
до 215 А какво ще кажеш за продължението след Стара Загора до Бургас? Там НЕ ДРУСА ТАКА ЛИ? И кой я строи там?-:) Точно "големият строител"! -:) Дето само си прави разходки из БГ и пиар! Малко му остава! Оставка на мутрата!
169
1
 
22
 
! Отговори
До БС преди 3 години
Предлагам самият Б. Борисов да отиде в Унгария и Австрия и да види как се строят магистрали!
168
3
 
8
 
! Отговори
БС преди 3 години
Не знам кои *** ги строят тези магистрали? Предлагам Бойко да ги заведе до Австрия, Унгария или Германия и да им покаже какво е мантинела.
167
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Всички ЩЯХА, и по-евтино, и по-добре и по-бързо ...ама никой НЕ направи.Както каза един римлянин: Много исках, ама нямах желание!:))))
166
15
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Този участък до Стара Загора няма как да е гордост на Борисов след като е строен по времето на Станишев.Въпросът е защо не сте си го ремонтирали, а чакате всичко на Борисов да ви върши?
165
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Е нищо. Важното е, че ще правим превантивен ремонт на здрав път м/у Карлово и Васил Левски (8 км) за 12-13 млн. Като само се подменя асфалта.
164
4
 
23
 
! Отговори
българин преди 3 години
Да особено Тракия гордостта на др Борисов.След Стара Загора по посока на към Пловдив.Цели около 30 км ограничение от 90 км.Лентата до мантинелата в ляво що годе е добре,Но тази в дясно нямам думи.То друсане,то подскачане. То кръпки стара,нова настилка Имам чувството че ще ми се разпадне предния мост на колата! Но пък иначе "толажиите" са си на пост.И на морето ги има! А скрити стационарни камери за глоби под мостовете бол.Да пълнят на др Борисов продъненият бюджет! Българска му работа!-:(
163
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 211Кариера не е "на работа от 9 до 17". Кариера означава да се развиваш постоянно в областта където работиш, да ставаш все по-добър и да бъдеш оценяван за това от останалите.Иначе с тия определения само се издаваш, че си нямаш идея какво значи сериозна работа. Повечето успели хора не работят по 8 часа на ден, а по доста повече и работата им не е свързана непременно с часовете на работа на държавната администрация.:)))
162
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 206Човек образован и с добра професия, който е успял да изгради кариера и може би бизнес, може да си позволи да живее комфортно, без да се страхува, че ще има сериозни финансови грижи, и има модерни разбирания за света. Ако има семейство, още по-добре. Човек със самочовствие, който не могат да го разиграват с празни приказки за "източни или западни".Защо, вие какво разбирате под "успял човек"?
161
12
 
8
 
! Отговори
Нови опорки другари? преди 3 години
Опорките за чекмеджета , кюлчета и Барселона се изтъркаха и не вършат работа, затова трябват нови опорки - най-скъпо строим и най-некачествено ама и таз опорка е лъжа както предишните и няма да върши работа !
160
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Значи, ако човек просто си е скъсал *** и е имал акъл да стигне донякъдеТакива хора има. Но не са толкова, колкото мислиш. Пак ти казвам, вместо да показваш средни пръсти, поразрови се леко в биографиите на "нормалните работещи и успели хора" и пак ще си говорим :)
159
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 201" не са чак милярдери .."Май вие си говорите напосоки. Въобще не става дума за милярдерите. Даже не става въпрос и за милионерите, макар че доста хора дори без да го афишират станаха и такива и пак с порядъчност и здрава работа.
158
0
 
17
 
! Отговори
шофьор преди 3 години
Тракия от Плодовитово до Ст. Загора и обратно е не за ремонт, а за затваряне и ново строителство. Това всичко, което е там трябва да се изрине и изхвърли, настеле с чакъл и ТРАМБОВА, което не е правено при строителството- затова е такава. Това с кърпене и настилки не става.