Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни

Владимир Тодоров смята, че е редно Пътната агенция да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор
24 авг 2020 10:10, Ния Христова
283
 
Магистрала "Тракия" е най-натоварената у нас, но се оказва е и най-опасна. Спътникови снимки разкриват, че мантинелата на мястото на инцидента, където ТИР помете няколко автомобила и уби петима преди месец, е била компрометирана преди удара.
 
Председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи Владимир Тодоров обясни, че след въпросната катастрофа от АПИ са излезли с позиция, че мантинелата е била изрядна.
 
"В скорошната ни история имаме подобен казус, когато компроментирана настилка доведе до това автобус да падне в дефилето на Искъра. Вече имаме повдигнати обвинения срещу фирмата, която е извършила ремонта", заяви той в ефира на Bulgaria ON AIR.  
 
Владимир Тодоров заяви, че не намира за нормално да имаме най-скъпите магистрали в Европа при цената на труда, която в България е ниска, а те да не дават качествено строителство.
 
"Имаме участъци, които са в порядъка на 10 до 13 млн. евро цена на километър", изтъкна Тодоров.
 
Според него Пътната агенция трябва да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор, който анонсира проблеми ежедневно.
 
"Крайно време е да заработи реално тази тол система, за да влязат едни средства, за да може парите за поддържане на тази магистрала да са достатъчни", категоричен бе председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


283
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
157
6
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?
156
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 195"И да. Твърдя, че огромната част от "успелите" са успели именно чрез шуробаджанащина по един или друг начин ..."Вие сте неспасяеми. Значи, ако човек просто си е скъсал *** и е имал акъл да стигне донякъде, той във вашите очи предварително е престъпник ...... и съответно ще бъде третиран като такъв от вас.Ами щом е така, за вас един голям среден пръст от нормалните работещи и успели хора в България.
155
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Я .¡. да вземе да си докаже приказките за АМ Марица за 27 млн на км. Много е просто, посочва лот и цена. Как не те е срам да лъжеш така безогледно?И тоя участък, питайте серьожата как е строил и защо има ограничение 90?
154
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Не е най-скъпата, а най-евтината, с най-евтините материали! Другото е крадене, комисионни, рушвети и отчуждаване през трети и четвърти лица на терени, закупени 2-3 месеца преди да се утвърди официално трасето. Ако се разследва отчуждаването,ще се разбере че 60% от терена е отчужден от 5-6 "собственика" с цена по няколко хилядарки на метър.
153
11
 
6
 
! Отговори
Цени в Германия ! преди 3 години
3,2 км. Около Берлин = 473 мил.? = 148 мил.? /км.Средна цена за 1 км на А1 = 92 мил.?/км.Средна цена на 1 км на А7. = 97 мил.?/км.Защо лъжете, че в България цена от 10-13мил.?/км. е най-висока в Европа ?!
152
1
 
6
 
! Отговори
Крас преди 3 години
1978-2010 г. София -Оризово - Стара Загора.Бургас - Карнобат От 2010 насам правителството на Борисов строи Стара Загора -Нова загора, Нова Загора - Ямбол,Ямбол - Карнобат 117 км за три години. 240 км се строят 32 години .И сега е въпроса - кои участъци са зле.Справка Уикипедия.
151
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 183"Вие явно нямате понятие ..."Само не стана ясно по какво съдите. Или и вие сте като неудачниците, които си мислят, че всеки с пари или най-малкото на средно положение, е крадец/мошеник, главно самоуспокояващи се по този начин за собствената си ситуация?
150
1
 
5
 
! Отговори
аз преди 3 години
До АнонименЩяха да построят мостовете за 1-2 години, много по-бързо от при соца - защото техниката е мноооого напреднала, няма студентски бригади и соц простотии. А парите щяха да са с 10-20 пъти повече - лапаница за всички по веригата, а и как може да сравниш безплатен труд със соц експлоатация със сегашните цени? качеството в зависимост кой герб-комунист колко пари е откраднал и колко са останали за реалния строеж.
149
6
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 188"Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща."Само защото си мислиш, че Бойко Борисов е тъ*, не означава, че е така, затова си мислиш, че мястото му не е там. ;) Иначе, акто гледам как никой не е*ава "протестиращите" бих казал, че доста хора са ДОСТА добре.
148
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Понякога се чудя, колко ли биха стрували сега и колко време щяха да ги строят трите тунела до Правец и мостовете на Витиня?
147
1
 
17
 
! Отговори
.!. преди 3 години
Преди време спорех с един дето нито можеше да чете нито да търси в интернет нито можеше и да пише де, та спорихме с него, че магистралите ни са мноооого скъпи! *** явно тоя много си падаше по бойко борисов - Тиквата. Та тоя не вярваше, че сме дали 27-29млн лева за километър на автомагострала Марица! Която между другото вече е за ремонт! Нищо, че няма и 4г от как я откриха! Еми дано сега тоя гербераст да се е научил да чете и да прочете това! Ха дано ама на дали!
146
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност.Братле, ще ме извиняваш, но ако "много" хора бяха стигнали, тези, дето ни управляват сега, щяха да са там, където им е мястото - пазачи на паркинги, почистване на улици и т.н. Някои са достигнали, да, но те са много скромен процент. Останалите не са. Казвам ти го като човек с доста добра за БГ заплата. И ако се вгледаш в биографиите на немалко от тези "успели с работа и кадърност", ще се позамислиш над някои неща.
145
0
 
3
 
! Отговори
Чехите преди 3 години
се оплакват, че цената на новите пътища у тях е с 30% по-висока от цените в Германия и Австрия.sciencedirect ---> /science/article/pii/S1877705814019134
144
7
 
4
 
! Отговори
Фейк заглавие преди 3 години
В Европа 1 км. магистрала се строи средно за 80-150 мил. ? В България за 5-13 мил. ?
143
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Я дай да пишеме колко струва чинията на Бузлуджа и за колко иска червеното братство да я санира!
142
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Три тунела и 60 км до Правец и подобие от 20 км до Варна! За какво говорите и пишете? Така беше допреди 15 години! Сега пак лошо,а!
141
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тъжното брат е че младоста ми мина с една магистрала от 60 км до Правец!
140
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 176Нещо тия дето констатират не са много наясно. А надменността с която говори за напълно нормална работа напълно пасва на дървените философи, които не могат нищо и ги мързи за десет, но дават акъли какво ще ни оправи. Те себе си не са оправили.
139
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Дай да пишеме за катуните на Орлов мост колко струват на хората!
138
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 171Много хора ВЕЧЕ са стигнали и то благодарение на работа и кадърност. Ако всички са като тях ще ги стигнем, защото това Е държавата.