Срути се скат от новостроящия се участък на АМ "Струма" край Симитли

Той се е свлякъл заедно с поставената предпазната мрежа и рогозката под нея
1 май 2021 09:20, Петя Славова
168

Снимка: БГНЕС

Срути се скат на новостроящия се участък ЛОТ-3.1. на АМ "Струма" край град Симитли, предаде БГНЕС.

Още през миналата седмица бе видно, че скатът е готов да се срути. Това е станало факт след поройния дъжд в сряда. Участък от ската се е свлякъл заедно с поставената предпазната мрежа и рогозката под нея. Паднала е предимно пръст и дребни камъни, които са запълнили 2-метровата "джоб"-стена под ската.

Отляво на срутването скатът също тръгва да се свлича, има разкъсани участъци от мрежата и поставената под нея лесозащитна рогозка.

Срутването е в готовия още през миналата година 2-километров участък от рудник „Ораново“ до Сухата река. Той е с поставена настилка, замрежен скат, маркировка и пътни знаци. Мрежите бяха поставени от алпинисти миналата година а през есента участъкът неофициално бе пуснат в експлоатация за 20-на дни.

Той отново бе затворен, тъй като при косото включване в ГП Е-79 тежките камиони започнаха да рушат асфалтовото покритие.

Проблемът е, че скатът е почти отвесен, но така е по проект.

В момента от този ЛОТ се строят мостовете от северния вход на най-дългия тунел у нас-"Железница", правят се по нова-"избутваща технология. Единият мост е готово-той минава над стария път Струмско-Долно Церово, жп-линията София-Кулата, ГП Е-79 и р. Струма. Вторият мост тези дни премина също над Е-79, готов е почти половината. Дясната тръба на тунела в посока Благоевград е прокопана, пред финал е и лявата.

След тунела в посока Симитли на южния изход моста е готов, следва също много стръмния скат срещу с. Железница.

Трасето на автомагистралата от този скат до Сухата река все още се трасира. След това следва готовият участък, чийто скат се е срутил.

ЛОТ 3.1 Благоевград – Крупник е с дължина 12.6 км., проектът включва изпълнението на два участъка: участък 1 от км 359+000 до км 366+000 /7 км. и участък 2 от км 370+400 до км 376+000 с дължина5,6 км. По втория участък все още не се работи.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


168
Още по темата: СимитлиАМсрутванескат
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
112
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тия пичове, като правят скатове по 20-30м, не се ли сещат, че трябва и отводняване?Построеното от Бойко, и Германия не може да смогне да ремонтира и поддържа.
111
3
 
15
 
! Отговори
Театър Сълза и Смях преди 2 години
Сега е момента Инспектиращият ПОБЕДИТЕЛ да закара ген Коджак и да се похвали с майсторията си!
110
3
 
21
 
! Отговори
префектура Ямагучи преди 2 години
Отлично. По този начин ще започнат да правят ремонт докато още се строи. Тъкмо няма да губят време после.
109
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
така става, когато при избор на строител се търси най евтиното предложение, а не най качественото! това си е държавна политика открай време и за всичко!
108
20
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
до Пенсионер,гледал съм безброй клипчета на срутващи се китайски пътища- срутващи се скатове, внезапно появяващ се кратер, който поглъща автомобила и какво ли още не. Я препиши коментара, че си смешен. А в Япония квадратния километър магистрала струва около 10 пъти повече от тукашния, само за сведение.
107
7
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Бойко винаги е строил в стил "Ако се махнем всичко ще се срути". Това е комунистически тертип.Не, това е капиталистически тертип. Комунистическия го виждаш - язовирите не са мръднали, електроцентралите не са мръднали, пътищата им все още държат на места след четвърт век без поддръжка, панелките не са тръгнали да падат... ако бойковисти бяха строили гореописаните неща, сега щяхме да сме в каменната епоха. Така че кажи едно благодаря на комунистите(тия от преди 1989-та).
106
7
 
11
 
! Отговори
Активист на БСП преди 2 години
Бойко Дебелия строи здраво! Нинова и Слави са виновни!
105
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
сега като спрат европарите и това няма да има! докато новите управляващи си напълнят чекмеджетата и шкафчетата, доста народ ще изпука.
104
6
 
18
 
! Отговори
Поп Грую преди 2 години
Toзи дъжд го е поръчал Румен Радев на руснаците! Петров и Боширов са монтирали тайно магнит за дъждовни облаци над участъка! Чешките пудели са готови да екстрадират 47 875 руски шпиони ор Праха! Гешефт, спиш!
103
4
 
18
 
! Отговори
Пенсионер преди 2 години
Асфалтовото покритие се рушало от камионите??? Ами не го слагайте, като сте толкова ,,,строители,, и ,,инженери,,. Питайте японците,китайците как се строи!!!
102
2
 
12
 
! Отговори
Баце: преди 2 години
"Хан Аспарух еввиновен, че ни е завещал такава земя"!
101
7
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Каквито им пътищата, такова им е и здравеопазването...
100
4
 
14
 
! Отговори
Евроатлантик преди 2 години
Е голям праз,нали парите са усвоени
99
2
 
8
 
! Отговори
Сат Н преди 2 години
Проблемът е, че скатът е почти отвесен, но така е по проект.-------- Това се вижда с просто око. Преди около месец ходих до Петрич и ми направи впечатление. В старите участъци скатовете са по полегати, в новите са решили да крадат от замекопните работи. Все се сещам за думите на гангстера Иво Ториното, че имал бизнес с "преместване на земни маси"... Този бизнес са основно държавни поръчки.
98
6
 
10
 
! Отговори
1 преди 2 години
Така строим ние от герб-комунисти,най-евтино и най-калпаво.
97
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
С купени дипломи по пътно строителство толкоз!Като искате повече купете си специалисти с истински дипломи!
96
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Нeкaдъpна работа, работа, работа. Хахахха.
95
4
 
7
 
! Отговори
Христо Христов преди 2 години
До 97Ц. Тошовите комунисти строяха добре. Те затова и демократизаторите на Луканов го свалиха... а и западът им помогна.
94
3
 
12
 
! Отговори
Джипко Бибитков преди 2 години
Земетресението в Япония е виновно.
93
6
 
12
 
! Отговори
Магистралите... преди 2 години
Магистралите на г-н.Борисов - безценни...