Увеличаване на клиентите и намаляване на печалбата на М-Тел

Абонати на мобилен широколентов интернет са се увеличили с 81,6%
Обновена: 14 ное 2011 20:59 | 14 ное 2011 20:58,
36
Увеличаване на клиентите и намаляване на печалбата на М-Тел
Снимка: Reuters

С 5,4% до 395,1 млн. евро са паднали приходите на М-Тел през първите девет месеца на годината, съобщиха от компанията.

Печалбата преди данъци и такси за първите девет месеца на годината спада с 10,1% в сравнение със същия период на миналата година, до 203,8 млн. евро.

Причините са ожесточената конкуренция и свиването на потреблението, както и разходите за придобиване на двата фиксирани оптични оператора през първото тримесечие на 2011 година.

В периода юни-септември 2011 г. броят на клиентите на мобилния оператор се е повишил с 1,1%, до приблизително 5,3 млн. души. Пазарният дял на компанията остава 48,4%.

Абонатите на договор са се увеличили с почти 10% до 67,6 на сто от всички клиенти.

Ръстът на абонати на мобилен широколентов интернет е 81,6% до повече от 177 600 клиенти.

Още технологични новини в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


36
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
35
1
 
3
 
! Отговори
Raboten1833 преди 12 години
То е ясно, че Глобул и Виваком се възползваха от проблемите на М-тел да им правят черен PR. Ама не е сработило явно.
34
1
 
3
 
! Отговори
МултиМашина преди 12 години
Уж щяха да фалират мтел според някои а то какво стана. Хахах. Оказа се, че на някои хора много им знаят устите...
33
1
 
3
 
! Отговори
Ivanella преди 12 години
Аз съм към мтел и съм доволна. Мисля, че отдавна вече няма проблеми.
32
1
 
4
 
! Отговори
Ralica преди 12 години
Mn dobre se spraviha s problemite si koito imaha i to v kriza. Malko kompanii go mogat tova.
31
1
 
4
 
! Отговори
Галена Славичева преди 12 години
Ми супер кфо. Фирмичката си действа по план и се развива.
30
1
 
4
 
! Отговори
Захари преди 12 години
Когато фактите говорят, всички останали трябва да мълчат. Какво сега ще кажат клакьорите, на които непрекъснато им се привиждаше ужасен край за МТел. Най-големият мобилен оператор май завършва третото тримесецие по-добре от конкурентите си!
29
1
 
3
 
! Отговори
Иво преди 12 години
Пак си е добре, че МТел успя да запази клиентите си и дажи да ги увеличи. Кризата срина много бизнеси.
28
1
 
3
 
! Отговори
Галимир преди 12 години
Еми кризата си оказва влияние няма как, в изтънелия джоб на българина има все по малко пари за телефонни разговори. Съгласна съм че след всичките проблеми които имаха, сега насочиха политиката си към по-качествено обслужване - 24-ов отговор на жалба, безкасово плащане и т.н.Все си мисля че мтелци си остават най-развиващия телеком.......
27
1
 
3
 
! Отговори
Соня преди 12 години
Това се казва постижение - след всички проблеми, които имаха, че се наложи и да се извиняват на клиентите си, сега МТел е постигнал увеличение на броят им. Спазиха обещанието си да подобрят обслужването!
26
1
 
3
 
! Отговори
Дария преди 12 години
Ами, то си е за хвалба - Мтел успя не само да задържи клиентите си в кризата, но и да увеличи броя им!
25
2
 
3
 
! Отговори
Кристина преди 12 години
не всеки може да се похвали с увеличаване на потреблението на фона на кризата и най-вече конкуренцията, в случая важно е какво се предлага и на каква цена и в последно време в това отношение се стараят доста.
24
1
 
3
 
! Отговори
Сотир преди 12 години
Да видим обаче дали този модел ще проработи. Пускат много тънки оферти за да могат да привлекат повече клиенти, обаче дали плана действа. Нещата изглеждат заложени на карта или всичко или нищо. Като добавим и някои некоректни практики и от тяхна страна, доста са изложени на риск.
23
2
 
4
 
! Отговори
Даниел Щерев преди 12 години
В момента конкуренцията между 3 играча е ожесточена. Виваком заради големия си дълг пускат тънки оферти, за да наваксат дълга; Глобул покрай кризата и фалита на Гърция също са в тежко положение и зарибяват с ниски оферти, Мтел заради смяната на платформата също имаха спад. Това малко или много води до намаляване на печалбата на всеки един от операторите. Явно обаче Мтел се съвземат от кризата след като показват ръст от 1.1% на клиенти
22
1
 
5
 
! Отговори
Г. Василев преди 12 години
Със сигурност подмяната на системата е оказала вличние върху резултатите, но кризата си има най-голямо отражение върху финансовите данни. Въпреки временните проблеми цифрите показват реално ситуацията. Останалите така и не успях да предложат по-добри услуги. Така и не успяха да доставят по-добро обслужване. Лично мнение. Бил съм и на трите
21
1
 
4
 
! Отговори
Ивелина преди 12 години
Нормално е при криза и силна конкуренция да има спад в приходите на фирмите. Но от друга страна щом има увеличение на клиентите, значи Мтелци са прескочили трапа
20
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Хора, предизвестие за спиране на номер от М-тел може да се вземе още при подписване на договора, но никой и дума не обелва в техните офиси. Започват да те въртят - ела точно преди дата (един месец предварително) с цел да изпуснеш едномесечния срок на предизвестието...Пак повтарям предизвестие може да се вземе по всяко време стига да не се прескочи едномесечния срок. Ако ви остават 2 - 3 - 5 месеца можете да си вземете предизвестието и ако настоявате няма как да ви откажат.
19
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
М-Тел е компания, за която клиентите (потребителите) са просто "дойни крави"!Договорите им са така хитро юридически съставени, че клиентът винаги не е прав!НО ... някой все пак има полза от това!!!
18
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ами така става с измислени оператори,не вкараха един от големите като водафон.
17
2
 
6
 
! Отговори
мтел хейтър преди 12 години
как пък са се увеличили клиентите, като всичко около мен - бизнеси и физ. лица се преместиха на Глобул и Вивако. Не знам кой ядрен физик я е писла тази статия, но опредлено трябва да е в категория "PR", а не в новини. За последната една година така вървят надолу, че се чудя дали няма да сдухат другата. Като започнат съкращенията ще стане явно и по-официално. Сега само единични случаи, които са яко жалки, но това е най-силната реклама - хорското мнение. Другото са тъпни и пропиляни рекламни пари
16
2
 
7
 
! Отговори
rossen.kulov преди 12 години
Nqkolko puti mi se slu4va da zvunq na nqkoi i da me svurzva s drug... Mtel Mjica... sled nova godina minavam na drug !

Спонсорирани публикации