Поколението Y е готово да превземе света с iPad в ръка

Родените след 80-та ще сменят правилата на бизнеса
1 окт 2015 21:57, Елена Кирилова
13
Поколението Y е готово да превземе света с iPad в ръка
Снимка: архив Reuters

Сложните процеси в компаниите са абсолютният враг на ангажираността на днешните служители  на компаниите, тъй като заради тях хората работят все повече, но постигат по-малко. Същевременно служителите нямат достъп до достатъчно умни технологии, които да им помогнат да работят “по-умно”, по-бързо и по-добре. Това от своя страна струва на бизнеса повече, тъй като е свързано с повече разходи и забавяне на работните процеси. Това сочи новият доклад на SAP “Value Creation In a Digital Economy”, представен от компанията в рамките на SAP Telco Day 2015 във Виена.

Millennials

До 2020 г. над 50% от работната сила в света ще бъдат съставени от т.нар. millennials (известни още като Поколението Y; хора, родени в периода 1980 - 2000 г.), твърди Ерве Либоро, генерален мениджър на SAP, отговарящ за телекомуникационните и мобилните операции.

"Компаниите се нуждаят от нова креативност. Хората над 30 години вече губят креативността си, но това не се случва при т.нар. millennials. Ето защо компаниите наемат млади хора, които тъкмо навлизат в индустрията", коментира анализаторът Сами Сокар.

Според експертите въпросните промени в работната сила на компаниите означават, че бизнесът вече се нуждае от стратегия, за да отговори на условията, в които е поставен.

"Какво означава това за бизнеса? Тези деца ще станат ваши клиенти, ваши колеги и ваши шефове. Те са израснали в това, което днес наричаме дигитална икономика, с iPad в ръка. Те говорят чрез социалните мрежи. И бизнесът, светът трябва да е наясно с това", коментира Симон Калуза, генерален мениджър на SAP за Централна и Източна Европа.

Новата реалност

За да се справи с новата реалност, в която трябва да оперира, съвременната компания се насочва все повече и повече към трансформирането си. Същевременно ѝ се налага да реорганизира бизнеса си все по-бързо, да бъде максимално адаптивна и гъвкава.

Освен това компаниите оперират във все повече страни, използвайки много повече канали отпреди. Това е допълнено от факта, че продуктите и услугите стават все по-сложни. Предприятията се сблъскват с все по-чести промени в регулацията на бизнеса си, сочи още докладът.

Според Сами Сокар днес бизнесът трябва да е наясно, че развитието на технологиите овластява все повече потребителите, тъй като те разполагат с много повече информация.

Спасението на компаниите се крие в новата креативност, закодирана в младото поколение, категоричен е Сокар. Според него именно това поколение ще помогне на бизнеса да прескочи бариерите, които компаниите си поставят заради опита, който имат.

Още новини, свързани с бизнеса четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
1
 
! Отговори
Поправка преди 8 години
Не Бългр,ия, а България. Често компютърът ми пише , и . вместо р и л. Технологията, презвемаща света.
4
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Като чета коментарите, си правя изводл че има надежда за Бългр,ия По-голям от хляба няма. Всички "бизнеси" се правят, защото някой произвежда храна и има освободени от това задължение хора. Докога ще е така?
3
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
SAP - тихият изнудвач на Райхсбанките!SAP - пипалата на германската мафия.
2
2
 
4
 
! Отговори
haha преди 8 години
Дори не си направих труда да изчета напълно статията, но все пак ще си позволя да конетирам заглавието й. Бих казал, че ако това поколение, на което и аз съм представител, не хванем мотиките в ръка, светът ще ни превземе. Защото в крайна сметка 1 и 0 не се ядат. Това поколение, особено тези след 90та, растат напълно неспособни, лишени от всякакви умения освен разбира се да плъзгат по телефона си, това ще ни затрие. Жалка картинка сме.
1
3
 
13
 
! Отговори
Роден преди 8 години
Родените след 80-та ще сменят правилата на бизнеса." Първо трябва да си сменят главите.