Не срещаме извънземни, защото…

Преди 4 млрд. г. Земята, Венера и Марс са били обитаеми
31 яну 2016 13:04,
Не срещаме извънземни, защото…
Снимка: Reuters

Учените досега не са открили извънземен живот, защото продължителността му вероятно е била
кратка.

Астрономите са единодушни, че Вселената е пълна с екзоплнети, много от които са в обитаемата зона. Вероятността да се открие живот там обаче е минимална, защото той ще трябва да се сблъска с особено негостоприемни променящи се условия.

"Средата, в която има примитивна планета, в повечето случаи е нестабилна - поясни Чарли Лайнуивър от Австралийския национален университет. - За да може планетата да е обитаема, е необходимо формите на живот да регулират парниковите газове, като въглеродния диоксид. Така ще се поддържат стабилни температури на повърхността".

Чарли Лайнуивър  твърди още, че преди около 4 милиарда години и Земята, и Венера и Марс вероятно са били обитаеми.

"Един милиард години след формирането си обаче Венера се превърнала в нещо като парник, а Марс навлязъл в ледникова епоха. Животът на Земята успял да контролира тези параметри, но формите на живот на Венера и Марс не са успели да го сторят." , допълва ученият, цитиран от БТА.

Учените са на мнение, че неоткриването на форми на живот извън Слънчевата система се обяснява от хипотеза, която гласи, че зараждащият се живот на планета не променя достатъчно бързо климата, който властва на новоформирали се небесни тела.

На Земята бактериите и фитопланктонът активно участват в регулирането на някои газове в атмосферата, като въглеродния диоксид, който е сред главните виновници за парниковия ефект.

Според учените това регулиране е закъсняло на други планети и климатът там прекалено дълго остава хаотичен, а това осъжда на смърт примитивните форми на живот, които биха се появили на бял свят. Следователно ако един ден бъдат намерени следи от живот във Вселената, повечето фосили ще са съставени от прости микробни клетки, защото на многоклетъчните организми са нужни милиарди години, за да еволюират.

Явор Кънчев преди 7 години
До KatrinЕто с това съм съгласен и си личи че сте много добре осведомен за нещата за които говорим,така че да не обръщаме внимание на непросветените, Хубаво разсъждение! Харесва ми и ми допада!

На земята има не само извънземни ами и богове - Чък Норис, Бойко Борисов и др., както и на Марс има македонци от хиляди години

не4о преди 8 години
има извънземни...които не е от село земен е извънземен

баща ви преди 8 години
Ние сме тук и ви развъждаме,***! Като станете 8 милиарда ще ви спрем детските и ще ви превърнем в биологична тор за прекрасната растителност на вашата и други подобни и ценни за нас планети. Хайде сега цъкайте във фейса и не се тевожете - вашето поколение е последното, което ще го може.

Никое разумно същество не би влязло в контакт със Земята. Все пак говорим за разумно такова.

Katrin преди 8 години
До 52 и 53 и идея си нямате през какво съм преминал за да стигна до човека, който ми откри истината за човечеството. Това не са мои думи, имена няма да споменавам за да не ми се трият коментарите. Жал ми е за такива като вас, по далеко от носа си не виждате.

Какво общо има тази снимка с извънземните? Това е от фестивала Burning Man който се провежда с пустинята Блек Рок.

Awtorkata dali razbira ot ekzoplaneti!?

IZVANZEMNI IMA NARECHENI SA REPTILI TE SA IZMISLILI VAKSINITE I AOTIZMA

Четейки така наречената "статия" и коментарите под нея се сетих за следния цитат на Алберт Айнщайн: "Само две неща са безкрайни - Вселената и човешката глупост, като за първото не съм сигурен."

Още се чудя как някой си мисли, че сме единствените във Вселената. Ние още не познаваме Земята, а се мислим за уникати.От нас започва и след нас ще свърши животът.

Ако тръгнете по улицата,ще видите стотици извънземни.

Gogo преди 8 години
Стига промиване на мозъци. Никога не сме били сами и дори тука на земята...

Любо преди 8 години
Катрин , или не си пиеш редовно лекарствата , или пък май ти идват в повече ......ти си знаеш ;)

Venci преди 8 години
До KatrinSmeni si dilara :D

Katrin преди 8 години
Няма как учените да отидат на друга планета където има живот, защото магнитните полета са пригодени само за местните т.е ако отиде някой землянин ще настъпи смърт мигновено. Същото важи и за някой извънземен ако дойде на нашата планета.

Katrin преди 8 години
Живот на други планети има, но хората които живеят там са на друго ниво много по развити от нас. Ние на земята сме най нисшите създания от намиращите във вселената. Когато Господ създава живот на някоя планета, това става по програма. Програма на земята е с продължителност 15 000 год. В момента е 6015 г. тук. Човечеството преминава в по горен клас, ще живеем по добре само и единствено, ако приемем новото и отхвърлим старото.

Katrin преди 8 години
Когато учените отговорят на въпроса кой е създал човека, всичко видимо и невидимо като материя на земята, тогава да ходят да ровят за извънземен живот.

Ами той варненец ви го написа , но беше изтрит на момента , което потвърждава първия му коментар ...

"Средата, в която има примитивна планета, в повечето случаи е нестабилна - поясни Чарли Лайнуивър от Австралийския национален университет." Т.е. да обобщим имаме 3 панети в обитаемата зона на нашата Слънчева система и 1 от 3 имат интелегентни съшества.....хммм какво ли е при 200 милиарда звезди в 200 милиарда галактики?