Apple купи лиценза на Carpool Karaoke

Обещават 16 седмични епизоди на музикалното шоу
Обновена: 27 юли 2016 10:11 | 27 юли 2016 10:07,
1
Apple купи лиценза на Carpool Karaoke
Снимка: кадър, Youtube

Apple и американската телевизия CBS обявиха, че са сключили сделка, според която Apple купува лиценза на изключително популярните епизоди Carpool Karaoke, което първоначално беше част от шоуто The Late Late Show With James Corden по CBS. Телевизията ще продължи да прави продукцията, като тя ще бъде достъпна от платформата Apple Music.
 
Carpool Karaoke е шоу на водещия Джеймс Кордън, който се вози заедно с известни личности и съчетават говоренето по сериозно теми със забавно пеене на различни песни. Дали могат да пеят не е от особено значение, тъй като самият водещ се справя доста добре и компенсира, ако има нужда. От изявлението става ясно, че ще има 16 седмични епизоди, като това е следващата стъпка, която Apple предприема, за да предложи оригинално съдържание в своето приложение Music, което има над 15 млн. потребители, плащащи си за ползването му.
 
"Обичаме музиката и Carpool Karaoke я представя по един забавен и уникален начин, който е тотален хит сред зрителите от всички възрасти," казва Еди Кю, старши вицепрезидент по софтуера и услугите в Apple. "Това е един идеален избор за Apple Music - даваме на абонираните екслузивен достъп до любимите им артисти и звезди, които се возят в предаването."
 
Голямата ябълка определено се е насочила сериозно към телевизионното съдържание и към подсилването на Apple Music. Освен тази сделка, компанията към момента работи усилено и по още няколко проекта - собствена продукция с певеца и продуцент Will.i.am, шоу с Dr.Dre и друго шоу, което да бъде насочено към разработчици на приложения. Освен това, слухове предполагат, че компанията проучва идеята да купи Tidal - услуга за стрийминг на музика, която работи с известни артисти като Jay Z и Beyoncé.
 
Услугите, които Apple предлага винаги са били един от основнтие източници на приходи за компанията. През април тази година тя обяви, че този бизнес е довел до близо 6 млрд. приходи за второто тримесечие на фискалната 2016 г. До колко ще успее да се превърне в сериозен играч, имайки предвид че се конкурира с най-големите в този бизнес - Netflix и Аmazon, времето ще покаже.
 
Ето и последният епизод на шоуто, който само за седмица събра над 32 млн. гледания в YouTube. Участници са Мишел Обама, първата дама на САЩ, и R&B певицата Missy Eliot.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
простотия

Спонсорирани публикации