Презерватив за чудо и приказ – няма късане!

Проектът успя да събере спонсори, 73% са мъже!
18 авг 2016 15:52,
12
Презерватив за чудо и приказ – няма късане!
Снимка: Lelo

Презервативът, който се промотира като почти невъзможен за пробиване или скъсване вече успя да събере търсенето финансиране, пише Business Insider.
 
Носещият името HEX презерватив, дело на шведската компанията LELO, успя да събере над 1 млн. долара от близо 30,000 души, които решиха да подкрепят новия продукт чрез групово финансиране в сайта Indiegogo.
 
Основателят на компанията, Филип Седич, още преди време демонстрира здравината на HEX - на конференция за журналисти показва как си пъха ръката в презерватива и се опитва да го скъса, но не успява. Опитва се да го продупчи с химикал и пак не става, показвайки основното му предимство. Разпъванетo на латекса само разкрива шестоъгълното гравиране по цялата дължина.
 
Според Седич едно от основните неща, което спира хората да ползват презервативи е разпространеното мислене, че ще се скъсат. За това и той си поставя за цел да направи използването на това извинение невъзможно.
 
Едно от последните най-мащабни проучвания в САЩ на тази тема е направено от университета в Индиана през 2010 г. и показва, че 45% от мъжете и 63% от жените не използват това предпазно средство при секс с непознати. Такава небрежност си е чиста покана към куп потенциални усложнения, включително по-леки и по-тежки болести.
 
LELO решава да направи изцяло нов модел презерватив, създавайки латексов модел, който да наподобява пчелна пита. Това е направено с цел да се предотврати изхлузването или скъсването му по време на секс. Седич твърди, че това позволява при прилагане на натиск презервативът да може да се разтяга в 6 посоки.
 
Основното предимство на този модел е че дори да се появи дупка някъде, то тя ще си остане в своята "шестоъгълна клетка", а няма да доведе до скъсване на целия презерватив, както доста често се случва при традиционните.
 
От решилите да финансират масовото производство на продукта, 73% са мъже и 27% жени. 70% от всички тях са хора до 25-годишна възраст, което показва колко популярна е идеята за здраво и надеждно предпазно средство сред младото поколение. Естествено, може да бъде погледнато и от друга гледна точка - дизайнът на презерватива определено привлича.
 
HEX се продава онлайн за 19,90 долара за опаковка от 12 презерватива и 34,90 долара за 16, като служител на LELO казва пред Business Insider, че съвсем скоро ще започне да се продава и в ритейл мрежата в САЩ и други страни.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
0
 
! Отговори
Вуйчо преди 7 години
А нещо усеща ли се през него или само е непромокаем?
7
0
 
10
 
! Отговори
хахаха преди 7 години
сетих се за рекламите на Ве еС телешоп - винаги завършваха с това ,че почистването е лесно под течаща вода хаха това ще стане и с този презерватив - преплакваш го малко и : ,,Жули , куме , че съм нещастна"!
6
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Малеее със това чудо може коли да се теглят
5
1
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А кога ще пуснат неогъващи се презервативи?
4
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Най ме кефи, че са го изрисували като футболна топка.
3
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
чудесно!ще си купя един и ще си го мия винаги след секс.ще ме издържи до края на живота !
2
1
 
21
 
! Отговори
Луцифер преди 7 години
Да не е за многократна употреба?
1
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Голяма работа. Сложили му малко арматура......

Спонсорирани публикации