Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки

По пътя има дупки, падат камъни и много проблемни участъци
28 авг 2018 09:00,
208

Рехабилитацията на пътя София - Своге е на стойност 23 милиона евро или близо 45 милиона лева. Дължината на трасето е 82 километра.

Сметката показва, че един километър е струвал на българския данъкоплатец над половин милион лева.

Ремонтът е завършен през 2014 година, но участъкът е получил Акт 16 две години по-късно.

Още по темата

Входът на село Владо Тричков е един от проблемните участъци по трасето. На мястото настилката е пропаднала опасно, а преминаването става по два начина – или в насрещното, или с рязко намаляване. За този проблем са подадени десетки сигнали. Писани са писма, но мерки до момента не са взети.

Съвсем наскоро автомобил се обръща, по чудо семейството вътре оцелява.

Според преминаващите през това място, има проблем и с качеството на мантинелите, на пътното платно пък падат камъни.

Тепърва ексепритизи ще покажат какво е качеството на настилката и на мантинелите на мястото, където автобусът падна. Вече са взети проби от пътното платно.

Според експерти обаче асфалтът, който е положен на пътя е предназначен за паркове и градинки.

Остават редица въпроси – защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата, която е изградила трасето?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


208
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
110
0
 
46
 
! Отговори
БС преди 5 години
Като строителен инжинер с над 35 години опит, 20 от тях в чужбина, аз ОБВИНЯВАМ най-вече клиента - АПИ или държавата. Те са тези, които контролират качеството на дизайн и строителство. Ако поръчаш евтин и нискокачествен път от строителя - това получаваш. Разбира се, има и мошенически номера от строителя, които клиента или си затваря очите или не ги разбира.
109
0
 
38
 
! Отговори
УАСГ преди 5 години
А някой от вас знае ли, че освен собственик на Трейс, този Н.Михайлов е Декан на Катедра Пътища в Университета по Архитектура, Строителство и Геодезия и всъщност е бая влиятелен чиляк!!!!! И на практика имаме ситуация, подобна на проблемите с лекарските грешки!?!?!?
108
0
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Проблемен е и изхода от Владо Тричков и Ромча на тоя път.Там има завой на главния път и нищо не се вижда.Колко пъти трябва да станат там катастрофи,а те редовно стават,за да се направи нещо?
107
1
 
22
 
! Отговори
Трейс преди 5 години
Даже пръста си няма да мръднем. Оставяме пътя да се разруши още малко. Следващият ремонт ще го направим, когато получим 50-60 милиона.
106
3
 
33
 
! Отговори
корупцията преди 5 години
на герб лъсва навсякъде. Никога повече герб на власт, ако искаме да има България
105
3
 
34
 
! Отговори
смешници преди 5 години
Цитат -" защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата." Във всяка нормална държава, дори и в Турция, собственикът на фирмата строител вече щеше да е в затвора и неговите адвокати щяха да търсят споразумение за да избегне доживотния затвор с 20 г. затвор. В затвора щеше да са и контролира щите строителя. В БГ - Боко взема, на строител дава, народа жертва става.така му се пада.
104
0
 
16
 
! Отговори
до 106 преди 5 години
Само, че не е скачал през мантинелата ,защото ТИР преди това е бил ремонтирал ,човек които е местен и кара пътна каза ,че самият тои се е поднасял с 5км в час
103
1
 
22
 
! Отговори
До 101 преди 5 години
Ти ако знаеш тази фирма колко години е чакала ,,златната кокошка,, ако знаеш какви мъки е докато влезеш в играта....охх мъкааа ,мъкааа..
102
37
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Това не е второкласен или третокласен път, това се води бул. Дунав, изхода на Своге към София. Пътят е със завои, там е пролом на река. Бай ви шофьор е имал 40 години стаж из България, не е да не знае къде е Своге и Дефилето. Просто е задрямал, влязъл е в насрещното и като се е събудил се е върнал рязко и скочил през мантинелата.
101
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До жестока истинаДокато по стълбовете на Цариградско шосе не увиснат всички управляващи за 30г.на грабежи и разруха и техните приближени бандити нищо хубаво не ни чака-------------------Извинявай миличък - "всички управляващи за 80 години" СТИГА ВНУШЕНИЯ !!!
100
0
 
0
 
! Отговори
Апи преди 5 години
До Анонимен 90: Не си прав,............., не си прав!!!! Чети и ще прогледнеш! /малко обърках преди/
99
0
 
0
 
! Отговори
1233 преди 5 години
До 1233Корекция - до Анонимен 93
98
0
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
ПЪТЯ Е ПРИЕТ ОКОНЧАТЕЛНО СЛЕД АКТ 16 ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА БОЙКО ПРЕСТЪПНИКА!ТЪЙ, ЧЕ ОДОБРЕНИЕТО ЗА ПЪТЯ Е ПОЛУЧЕНО ОТ АПИ ПРЕЗ 2016-ТА ГОДИНА!
97
1
 
32
 
! Отговори
Поморие преди 5 години
А Ахелой-Поморие ? 5 км я чакахме 10 години и накрая с ограничения на места от 60 км/ч. що за скоростен път? То и на стария си карахме с 60! ГЕРБ= малоумие
96
1
 
28
 
! Отговори
7 преди 5 години
Николай Колев-Босия /пред парламентарна комисия за разследване/ :"...Не си давате никаква сметка за кръвта на хиляди невинни души, които са поставени на колене да търпят безобразията ви. Затова искам оставката на Московски!И вече искам оставката и на самия премиер Борисов.Това са истинските виновници. В моите граждански искания няма нищо политическо."
95
0
 
31
 
! Отговори
Абе... преди 5 години
Трейс../г/Труп. При толкова взети пари..никой не е отговорен. Дали най скъпото в пътното строителство е рязането на лентички. Е главният резач вече няма да смее да реже. Язък ще закъса бизнеса на лентички и ножици
94
2
 
0
 
! Отговори
1233 преди 5 години
До Анонимен 94Я пак...
93
2
 
0
 
! Отговори
АПИ преди 5 години
До Анонимен 91: Не си прав,............., не си прав!!!! Чети и ще прогледнеш!
92
1
 
28
 
! Отговори
1233 преди 5 години
До Анонимен 86Да сме точни - 6 август 2014 г. Много ви се иска ББ да няма нищо общо с Трейс. Да, ама не, Трейс са му любимци. Печелят почти всички големи инфраструктурни проекти.
91
5
 
24
 
! Отговори
Пешо преди 5 години
Знаех си, че проблема е в Орешарски, Путин, ..Римокатолическата черква, Чапаев, Петка ...и пр. ..