Поредна драма за Boeing - хвръкна капака на двигателя на самолет 737-800

Няма пострадали
8 апр 2024 10:42, Нели Христова
71
Поредна драма за Boeing - хвръкна капака на двигателя на самолет 737-800
Снимка: БГНЕС

Самолет Boeing 737-800, летящ за Хюстън, управляван от Southwest Airlines, се завърна безопасно на международното летище в Денвър в неделя, след като капакът на двигателя му падна и се удари в клапата на крилото, според Федералната авиационна администрация.

Агенцията съобщи, че ще започне разследване, съобщава CNN.

В записаното аудио от контрола на въздушното движение един от пилотите каза, че "няколко пътници и стюардеси са чули нещо силно да удари крилото".

В изявление за CNN Southwest каза, че пътниците са били качени на друг самолет до Хюстън. Те обаче са закъснели приблизително три часа.

"Извиняваме се за неудобството от тяхното забавяне, но поставяме най-високия си приоритет върху крайната безопасност за нашите клиенти и служители", се казва в изявлението.

Southwest каза, че няма съобщения за ранени и съобщава, че екипите му за поддръжка ще прегледат самолета, който излетя в 7:49 ч. местно време и се върна в 8:15 ч. Полетът достигна височина от около 10 000 фута.

Boeing отказа коментар и насочи CNN към Southwest за информация относно операциите на самолетите и флота.

Това е последният в поредица от механични проблеми, които измъчват самолетите на Boeing в редица авиокомпании през последните няколко месеца, въпреки че компанията е изправена пред години на проверка по отношение на безопасността на своите самолети.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


71
Още по темата: BoeingСАЩинцидентсамолет
Още от САЩ
Слънчевото затъмнение отменя учебни часове в САЩ
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
71
0
 
2
 
! Отговори
Trump2024 преди 3 седмици
Колко жалко е да се превърнеш в уоук либераст, като загърбиш най-важното в което трябва да се фокусираш. Това е точно което се случи с Боинг. След Тръмп ръководството на този веднъж гигант по всички параграфи започна една кампания, която целеше да НЕ се наемат бели хетеросексуални мъже. Тези им бяха най-големите врагове. Целта беше да се наемат само мангусттти, ако са сексуално извратени е плюс, без значение от образование и опит. Години след тази практика, резултатите не закъсняват. Честито!
70
0
 
0
 
! Отговори
До до 68 преди 3 седмици
Казваш глупости. Консервирали се червата....За твое сведение, навсякъде се ползват консерванти. Ако си купиш в Турция обработено месо или консерви-то е консервирано. Ако си поръчам дюнер, той е с консервирано месо или на тамушната жега ще е опасно Ако щеш солта също е консервант. Но някои като фосфатите са канцерогенни(май). между другото, така и не ме убеди, че в Турция не се изполват. А кои са правилните отрови, както се видя, няма ти да кажеш-консерватор на черва.
69
0
 
1
 
! Отговори
до 68 преди 3 седмици
Казвам ти, че там не слагат от "правилните" отрови, затова не ги допускат в ЕС. А този консервант като попадне в червата ти какво става? И те се консервират, нали? Всички в ЕС е един прогнил лобизъм в полза на мултимилиардни компании и то само от определени страни. Всичко останали са само потребители
68
0
 
0
 
! Отговори
до 67 преди 3 седмици
Тоест ти не ми казваш, че в Турция не слагат отрови(силно казано), а че в България било зле. За прословутите фосфати. Те се използват не при прясното месо, а при разни обработени от вече размразено месо-панирани хапки и подобни. Това е консервант. А храната може да е по-вкусна, защото се отглежда традиционно и се ползват стари сортове, а не такива, които издържат повече и са в по-добър търговски вид. То същото важи и за Сърбия
67
0
 
1
 
! Отговори
do 66 преди 3 седмици
А фосфатите в пилешкото в БГ, амброзия ли са? А лекарствата менте? Нали сме ЕС. Единственото, което до сега ми харесва в БГ повече, е вкуса на доматите? Всяка друга храна там е в пъти по-вкусна и качествена. Все едно тук не слагат храна в отровите. Защо приказваш глупости.
66
1
 
2
 
! Отговори
До do 63 преди 3 седмици
Ясно е, че турците са работливи и поради леко изостаналото традиционно общество, всеки си знае мястото. Но това не пречи да се наливат отрови в зеледелието и разни потребителски продукти. Нас европейските регулации би трябвало да ни пазят от такива неща.Неслучайно е такава борба за лаборатията на К.Андреево.Щото тя би трябвало да контролира какво влиза у нас и ЕС от Близкия Изток и най-вече Турция. Кой знае колко отровни храни са влезли и са на пазара.Затова се раздават големи подкупи
65
1
 
1
 
! Отговори
do 63 преди 3 седмици
Пишеш пълни глупости. Вземи си примерно пилешко филе, което не пълно с фосфати като българското и което се спихва наполовина. При това на половин цена. Вземи си и качествени лекарста, не като тукашните от тебешир, при това на половин цена и без рецепти. Срещу турците да бягаш, пак няма да ги стигнеш, защото са работливи, а не андрешковци като бай ***
64
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Имат някакъв напредък обаче, при последните две аварии успяха да приземят самолетите .
63
2
 
1
 
! Отговори
до 61 преди 3 седмици
те всички знаят че щащлиците и дюнерите в Турция са от кочове и стари овце, никой няма да ти сложи агнешко в Турция, праховете им миришат добре ама са трагедия, развалят дрехите, бая маркови дрехи ми развалиха, откакто ползвам первол унгарски , всичко е 6 точки. А и накрая всички сладки в турция даже биото, не са био и са пъкни с палма, в Турция 80 %от продукцията е некачествена, обувки дето скърцат
62
0
 
3
 
! Отговори
маалатъ преди 3 седмици
Бърза печалба, пък след туй и потоп... - перефразирам. Та, в ненаситната си жажда за бърза печалба и завладяване на световния пазар в конкуренция с европейския Еърбас, краварите сами е... лелята на компанията "Боинг", която преди беше гаранция на качество и безопастност. Днес, хората се отказват да летят на Боинг!!!
61
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
ходих в Истанбул. Ядох шашлик от дърт коч ли беше , овца ли беше, направо ужаас, не знам как много българи мислят че е агнешко, няма агнешко, всичко е овнешко и овче от стари десет годишни животни .В бг сега си купих едно агънце 20 кг живо, 10 кила чисто ки излезе, ама агнешко, не коч кат в Турция
60
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Откакто Боинг взе да ползва евтини турски материли е така. Откак бг взе да внася турски храни масово и прахове преди десетина години и 3-4 пъти се вдигнааха раковите заболявания в БГ. Онзи ден имаше земетресения в Тайван 7,2 до 7,4 по рихтер - 10-15 жертви, до един много голям град, в Турция същото земетресение 55 хиляди жертви и 100 хиляди осакатени. ЗАТОВА НЕ КУПУВАЙТЕ ТУРСКО, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ
59
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
личи че използват бая турски части Боиинг
58
0
 
5
 
! Отговори
Flaps преди 3 седмици
Какво точно е "клапата на крилото"? Това някакво изобретение на журналистическият инженерен гений ли е или неосмислен авто-преводач?Flaps = клапа = зад(пред)крилка ..целта е да се променят аеродинамичните характеристики на крилото, използва се при кацане и излитане :)
57
0
 
5
 
! Отговори
До Анонимен 53 преди 3 седмици
Евала баце. Оправи всичките проблеми на Бойнг. Реално в опит за пестене наистина е снижен качественият контрол и нищо чудно и такива компоненти да се купуват от нефелни производители. Не, че няма такива и в западния свят. Просто ръководството намалява разходи-генерира печалби, съответно бонуси
56
0
 
5
 
! Отговори
Бизнес психология преди 3 седмици
Когато работника ти е нещастен гладен роб дето бачка по 16 часа под камшика на меринджея и зад него чакат още 20 роба да му вземат мястото продукта е с черна карма натоварен с болка и негативна енергия.
55
0
 
5
 
! Отговори
Грешката на капитала преди 3 седмици
Капиталистите си ззнесоха ИТ и одела в Индия за по евтинко и производството на части в Китай оставиха си населението безработно с никва покупателна възможност на помощи и сега ревът ,че имало застой ,а освен соя и царевица друго не произвеждат...
54
0
 
0
 
! Отговори
Русия преди 3 седмици
Държавната компания
53
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Откакто замениха "скъпите" дуралови нитове произведени в Китай с руски добавки за сплавтта с "евтини" "американски", произведени в Индия, все им пада нещо от фузелажа. Дали не са го направили и с airforce one?
52
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
до 47, по принцип си прав, но в България масово не се прави такъв критичен софтуер, а и да се прави има доста високи изисквания към тестване. Говоря за масовия случай.