Учениците сами избират предметите след X клас

От 15 септември няма да се пишат оценки до 3-ти клас
17 апр 2010 08:30,
90
Учениците сами избират предметите след X клас
Снимка: БГНЕС

Ученикът ще може сам да избира курсовете, които ще профилират обучението му след X клас, предвижда проект за Закон за училищното образование, изготвен от екипа на министър Сергей Игнатов.

Според експертите, учениците, които участват във формирането на учебния си план, щели да се развиват много по-успешно дори и в тежки ситуации.

Проектът ще бъде вкаран до 15 септември в Министерския съвет, но само ако бъдат изчистени излишните детайли, пише в. "Труд".

В документа е предвидено още учениците от I до III клас да не получават числова оценка, а от I до IV клас пък няма да се повтаря.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


90
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
88
1
 
0
 
! Отговори
daivka преди 14 години
Не виждате ли, че всичко е , за да изпростее народа още повече?Кой ни пита нас какво искаме, вслушва ли се някой в мнението ни?Преди да се вземат важни въпроси, касаещи децата ни, би трябвало да има дискусия, да се отчете мнението на хората. Вие съгласни ли сте децата ви да са все по- невъзпитани и неграмотни? Но с тези занижени критерии и неписане на оценки, с *** тестово изпитване , ще е така.
87
1
 
0
 
! Отговори
студента преди 14 години
училището трябва да започва година по-рано и да *** оценки, какъв е стимула на детето да учи, как да знае дали се представя добре?!
86
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Предлагам като антикризисна мярка да премахнат външното оценяване в 4 , 5, 6 клас. В този му вариант е напълно безмислен, нерационален , нищо недоказващ и скъпо струващ.
85
0
 
0
 
! Отговори
:) преди 14 години
до: Гошо ТъпотоДа ти повторя пак, че си *** и може да си забравил ;)Бъди *** и ***, ще живееш по-лесно когато не можеш да осъзнаеш какво губиш. Бъди ***, ние те обичаме и се радваме, че си щастлив в невеществото си и те приемаме такъв какъвто си. Загубили сме всяка надежда да те променим, защото това е невъзможно. Няма невъзможни неща, а тъпотата на Гошо е изключението, което потвърждава това.
84
1
 
1
 
! Отговори
Гошо Тъпото преди 14 години
Ето заради такива като тебе сме на този хал Празни приказки без покритие
83
1
 
0
 
! Отговори
до триглавата ламя преди 14 години
искаше ми се да направим заключения след нашия разговор, но ти категорично отказваш да отговаряш на въпроси, засягащи твоите компетенции. и тъй като знаеш, че ще си много изненадан от заключенията, първо се клонира, за да обиждаш, после обидено врътна опашка. така прави жена ми, когато вече няма какво да каже.
82
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
виж сега ти, ако си с забавено умствено развитие , може и на 50 да не се научиш да си връзваш обувките.По въпросите, които задаваш си правя изводите, че или си *** или просто ти е скучно и само се заяждаш.Така че, няма да ти доставя удоволствие да ти отговарям повече.
81
1
 
2
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
еее, най-после. аз, за да не получаваш комплекси за малоценност, няма да ти кажа в коя възраст съм се научил да си връзвам обувките. следващ въпрос: нормално ли е тогава на 7-8 години все още да не могат?
80
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Що питаш така настоятелно , дали ти си пропуснал тая възраст и не си се научил.Все пак ще ти отговоря.Това също е строго индивидуално, но да речем , че на 4-5 години повечето деца са усвоили този навик.Надявам се си доволен от отговора и не си много закъснял да се научиш.
79
1
 
1
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
на каква възраст е нормално детето само да си връзва обувките? кое не ти е ясно в така поставения въпрос?!
78
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
72 , ти не си добре кви обувни центрове те гонят.Ами то началната и предучилищната педагогика , също изучават детска и възрастова психология, как можеш да задаваш такива въпроси,не само, че не си педагог , ами си и пълен невежа.Айде не дей да питаш такива работи вече.
77
1
 
1
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
Едната и глава се казва биби, другата е психолога, а третата е анонимна :D
76
1
 
1
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
Триглавата ламя дойде. Че и започна да се тръшка, защото и блокираха центровете.
75
1
 
1
 
! Отговори
биби преди 14 години
Що се заяждаш с хората бе, какъв педагог си ти , що лъжеш.Ходи копай царевица на село и не се обаждай, че ставаш смешен.
74
1
 
1
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
абе аз за времето те питах, не за мястото. да повторя: в коя възраст детето трябва само да си връзва обувките. задавам ти въпрос, свързан пряко с твоите компетенции. не се бъркай в моята работа на педагог, след като не можеш да ми отговориш на толкова елементарен въпрос.
73
1
 
3
 
! Отговори
До 72 преди 14 години
Като си тотално несведущ по въпроса по добре не пиши ,защото само се излагаш.За различните мозъчни центрове може да прочетеш във всяка анатомия и неврология, но това ще е май доста сложно четиво за теб.
72
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Аз пък като гледам ти какъв педагог си.Възпитаник по школата на Макаренко, не бих искал да учиш детето ми.Това с обувките се учи вкъщи с родителя.Щом в цяла Европа не се поставят оценки на малките и тук трябва да е така.Такива учители, които подтискат самочувствието на децата от малки, трябва вече да излезат в пенсия и да оставят младите си колеги да работят.радвам се , че най-сетне имаме министър, който е в час със съвременните изисквания на обучение.
71
1
 
2
 
! Отговори
:) преди 14 години
71, те всичките са айнщайновци ;)
70
2
 
2
 
! Отговори
до психолога преди 14 години
не те знам какъв психолог си и какви центрове ти се въртят в главата. има деца в първи клас, които не умеят да си връзват сами обувките. в коя възраст се развиват тези центрове, обувните имам предвид
69
1
 
3
 
! Отговори
До 62 преди 14 години
Анщайн е бил дислексик-не е можел да чете и пише добре до късна възраст и в училище са го обявили за изоставащ.Много е добре до 4 кл да няма оценки.най-лесно е да зачеркнеш едно дете като глупаво и мързеливо ,вместо да му дадеш шанс ида вложиш повече педагогичен подход/ясно такъв у вас липсва/