Учени отгледаха устойчиви на рак мишки

На животните е бил присаден ген, който избирателно унищожава раковите клетки
29 ное 2007 09:36,
Учени отгледаха устойчиви на рак мишки
Снимка: wikimedia.org
Учени от университета в Кентъки отгледаха мишки, устойчиви на рак. На животните е бил присаден ген, който избирателно унищожава раковите клетки, съобщава списание Cancer Research.

Вниманието на изследователите е било концентрирано върху открития неотдавна ген Par-4. Той отговаря за изработването на белтъчината, която предизвиква саморазрушаване на раковите клетки, но не оказва влияние върху здравите клетки на организма.

Ръководителят на изследването Вивек Ранжнекар и колегите му са имплантирали гена Par-4 в яйцеклетката на мишката, която след това е била имплантирана в майката заместител.

В резултат учените са отгледали мишки, които имат копие от този ген. Учените казаха, че тези мишки не са развили повечето видове злокачествени тумори, които поразяват човека.

По-специално те не боледуват от рак на простатата и на черния дроб. Вероятно те са се оказали и устойчиви за образуване на тумори на гърдите, задстомашната жлеза, главата и шията, както и редица други онкологични заболявания, смятат изследователите.

Генно модифицираните животни са се развивали нормално и тяхната средна продължителност на живот е била малко по-голяма от обикновените мишки.

Според учените получените от тях резултати биха могли да бъдат използвани за разработването на нови методи за лечение на рак.

shihan преди 16 години
Тези учени твърдяха че същинската причина за всякакъв вид болести е замърсяването на телесната среда чрез храните, които консумираме, и други токсини, които трансформират тялото от неговото здраво, високо вибриращо, алкално състояние на младост в киселинно състояние с ниска енергия, което създава климат за микробите да се развият и да започнат системно да разлагат тялото. Всяко заболяване, твърдяха те, е резултат на това бавно разложение на нашите клетки от микробите, но те не ни нападат безпричинно. Храните, които консумираме, ни правят податливи на тези опасности.Други от присъстващите не приемаха тези постановки. Те твърдяха, че тук има някаква грешка. Нима бе възможно човешките заболявания да имат толкова проста основа? Те се занимаваха със здравна индустрия, която се грижеше купувачите да харчат билиони долари за сложни медикаменти и скъпо струващи хирургически операции. Официалните здравни представители трябваше да бъдат убедени, че всичко това е напълно необходимо. Някои искаха да наложат предложение, което бе на път да се приеме в много страни, у всеки човек да бъде имплантирай чип за отчитане на здравословното му състояние и консумацията на лекарства. А разузнавателните служби също искаха такива чипове да бъдат имплантирани за осъществяване на идентификация и контрол. Те изцяло се бяха посветили на разработването на такава програма. Тяхната силна позиция и власт зависеха от нея. Самото им съществуване бе поставено на карта.

преди 16 години
toq mi6ok na snimkata e mnoo qk :)

koi преди 16 години
zvu4i tolkova prosto i lesno.

fantasti4no преди 16 години
i tozi vek 6te se zapomni s narodilata se nova populaciq ot super mi6ki

b0rislav преди 16 години
сега учените да откирят как хората да станат мишки и откритието на века да получи завършен вид!

Коцето преди 16 години
Ако това в истина, това ще е откритието на века!