Няма дискриминация в "Сезонът на дините"

Комисията по дискриминация не уважи жалбата срещу рекламата
28 сеп 2010 10:21,
42
Няма дискриминация в "Сезонът на дините"
Снимка: БГНЕС

Рекламите на мастика "Пещера" – "Страст на кристали" и "Сезонът на дините", не представляват дискриминация под формата на тормоз по признак пол.

Това реши Комисията за защита от дискриминация, която остави без уважение жалбата на 13 жени с оплаквания срещу рекламите.

Те се жалват, че клиповете и билбордовете тиражират "обидно изобразяване на жената като сексуален обект и като стока за продан и консумация" и систематично "поставят жената в принизено положение в семейството и в обществото".

Рекламите "излагат на показ като стока и третират, и то по особено обиден начин, женското тяло", като представят "жената единствено и предимно в ролята на сексуален обект и като придатък към удоволствието на мъжа", се посочва още в жалбата им.

От комисията обаче са на мнение, че независимо от сексуалните елементи в тях рекламите не могат да бъдат възприети като изображения, представящи жената "като сексуален обект и като стока за продан и консумация". 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още по темата: жалбамастика
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
мда само че не всички мъже са джентълмени,тъпия *** и най голямата ''дама'' няма да успее да различи:))
39
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
а рекламата я харесват грозни и дебели мъже , на които никоя не им обръща внимание и си сънуват споменатите ''дини'':)))
38
2
 
8
 
! Отговори
Цецо преди 13 години
Пълни глупости! По-скоро мъжете сме унизени, представени сме като ***, които се блещят и точат лиги при вида на силиконови цици...:)
37
2
 
13
 
! Отговори
роро преди 13 години
Ако една жена се държи като дама,така и ще се отнасят с нея,ако се държи като ***-няма как да очаква държание като към дама.Много е просто
36
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ако тези ,,защитнички '' бяха спечелили,щяха да получат някакво парично обещетение-т.е.-те не го правят за принципа ,а за облаги...писна ми от комерсиални ***,на които като спрат мъжете да плащат,те си търсят други начини.В крайна сметка,вероятно се чувстват засегнати,защото се асоцеират с образа в клипа.Нормалните жени не им пука.Това е все едно да кажа по адрес на някоя жена че е ***-ако е такава ще се засегне,ако не е -няма да и пука
35
2
 
5
 
! Отговори
допълнение преди 13 години
Женската гърда трябва...и да е корава - като ябълка..а не да жвака от силикона....
34
2
 
19
 
! Отговори
Юлия преди 13 години
Хубава работа! Че коя истинска жена ще види себе си в тая проста кифла от рекламата, за да се обиди от отношението към нея!? Всъщност демонстрираното отношение е точно това, което женският персонаж в рекламата залужава.
33
2
 
5
 
! Отговори
Разумен преди 13 години
Защото ако ги бяха признали за прави в обвинението, щяха да получат доста пари за "обидата".В тази насока, освен че повечето съвременни жени наистина са си продукт за консумация, при това евтин и некачествен, те са и много алчни.
32
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
30, съгласен изцяло, само с една поправка - не да се пласират максимално добре, а максимално много.
31
2
 
28
 
! Отговори
Идалго преди 13 години
Мда,елементарна реклама,зарибяваща изпростялата(и за жалост мнозинство тук)чалгаджийско-селандурска част от алкохолизиралото ни се общество.Ние,малцинството истински мъже не понасяме евтините мърли,натъпкани със силикон без грам човешко и нормално излъчване...но,това е идеалната жена за както вече споменах мнозинството комплексирани мърлячи,за които върха на сладоледа в окаяния им животец са чехлите и BMW-то,да се наливат с алкохол и да пошляпват някоя *** кифла до себе си.
30
3
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Не мога да си обясня защо пищят моите посестрими. Поне 70 процента от младите жени и тийнейджърки се възприемат единствено и само като сексуален обект. И за да изградят по-привлекателен този "обект" използват всякакви средства. С цел да се пласират максимално добре.По логиката на протестиращите, следва да бъдат секнати няколко телевизии, доста радиа, да се преустанови издаването на списания, вестници и т.н. И най-вече - да се забрани един определен музикален жанр. За последното аз лично съм за
29
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ааааааааааааааааааааахахахха
28
5
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Това са сигурно някакви изтрещели лесбита А тези правозащитни комисиики,които тероризират българите трябва една по една да започнат да бъдат разследвани и затваряни
27
3
 
41
 
! Отговори
Смехурко преди 13 години
Мен ме дискриминират рекламите за дамски превръзки, аз цикъл нямам и няма и да имам, ама все като вечерям ги дават, за добър апетит ;)
26
9
 
24
 
! Отговори
а преди 13 години
Народа изтрщя. Тези 13 жени сигурно имат доста свободно време да се занимават с това. Защо не подадат жалба срещу бездомните кучета, срещу ***, и срещу куп други неща, а се занимават с безмислени истории.
25
19
 
4
 
! Отговори
Неразбиращ преди 13 години
"жената единствено и предимно в ролята на сексуален обект и като придатък към удоволствието на мъжа"Е то не е ли така ?!
24
4
 
12
 
! Отговори
силикона преди 13 години
.....нормалните жени не са силиконки - или по-точно - силиконките не са нормални жени....
23
4
 
12
 
! Отговори
Vitorio преди 13 години
Постъпили са и многобройни жалби от... дини! Те се жалват, че клиповете и билбордовете тиражират "обидно изобразяване на дините като сексуален обект" Жалбата се разглежда от комисията на по чашка мастичка..
22
2
 
32
 
! Отговори
Калин Вълчев преди 13 години
Рекламите са изключително *** и успешни. Това разбира се е така, защото масовият консуматор на тази напитка е на това ниво. За дискриминация няма смисъл да говорим. И после да не би в рекламите за прах за пране жената да е представена достойно? *** крава домакиня, която се дрогира с аромат от прах за пране!?!
21
5
 
18
 
! Отговори
ИДЕАЛЕН БЮСТ преди 13 години
Женската гърда трябва да е като ябълка - да я обхванеш с една ръка....