H6 - мостът към Европа за Great Wall

Произвежданият в България модел вече се продава в страни от ЕС
19
H6 - мостът към Европа за Great Wall
Снимка: AutoMedia.bg

През поточните линии на завода за автомобили в Ловеч, който бе открит преди две години, вече минаха четири различни модела на китайската марка Great Wall. Петият - H6, който се качи на конвейера наскоро, е моделът, на който производителите възлагат най-големи надежди. Именно той трябва да отвори пазарите на Европа за Great Wall.

Още при първата копка на завода беше ясно, че продукцията му ще бъде предназначена за Европа. Все пак пазарът на България е прекалено малък за капацитета на цял автомобилен завод. Износът на сглобяваните до момента модели - Voleex С10, Hover H5, Steed 5 и Voleex C20R, достигна най-вече до съседните на България страни.

Плановете за напълно новия H6 обаче са далеч по-смели. Предвижда се моделът да стъпи на пазарите на Сърбия, Румъния, Чехия и Унгария още преди края на 2014 г. А до 2016 година да бъде наличен на общо 16 европейски пазара, сред които Италия, Чехия, Словакия, Словения, Унгария, Полша, Австрия, Румъния, Албания, Гърция и дори Турция. Става въпрос за сглобени в България автомобили.

Всъщност износът на Great Wall H6 вече започна. Моделът бе представен в Италия, от където дойдоха и първите 200 заявки. Предварителните планове сочат, че към страната ще пътуват по около 150 автомобила на месец. При интерес, износът ще бъде увеличен.

В момента във фабриката на Литекс Моторс край Ловеч работят около 200 човека. Предвижда се обаче броят им да расте всяка година, като при пълен производствен капацитет от 50 000 автомобила годишно, заетите в завода може да достигнат 2 000 души. Новите халета, които трябва да бъдат построени през следващите няколко години, ще бъдат предназначени за точково заваряване и боядисване.

Защо обаче производителите са избрали именно H6 за свой посланик в Европа? Кросовърът е най-модерният и съвременен модел на Great Wall. Той е и най-продаваният SUV в Китай за 2013г., като получи титлата „4х4 автомобил на годината“ в страната.

Моделът е и сред основните "виновници" за 48-процентното увеличение в продажбите на SUV автомобили, което Great Wall записа през 2013 г. Освен това търсенето на SUV автомобили в Европа непрекъснато расте.

А заводът край Ловеч е избран, тъй като това е единственото автомобилно съоръжение на компанията, чиято продукция има типово одобрение и сертификация за производство и продажба на автомобили на територията на Европейския съюз. Освен това заводът на Литекс Моторс е отличен за най-добър завод на Great Wall извън Китай в две поредни години – 2012г. и 2013г. Не на последно място, заводът е избран и заради стратегическото разположение на България и сравнително евтината работна ръка.

Целият анализ прочетете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още по темата: ЛовечGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
2
 
! Отговори
партиен член преди 10 години
Със сигорност знам че в Италия от седем години продават такива джипове само че са от стария модел -5. сигорно ще купуват и този.Мисля че е по добре Китайски завод пред Руски такъв или пред никакъв.
16
0
 
6
 
! Отговори
Ха ха преди 10 години
Фолксваген в Китай ! Bora (1.4/1.6L)(Passat) CC (1.8/2.0/3.0L)Golf (1.4/1.6L)GTI (2.0L)Jetta (1.4/1.6L)Lavida (1.4/1.6L)Cross Lavida (1.4/1.6L)Gran Lavida (1.4/1.6L)Magotan (1.4/1.8/2.0/3.0L)New Passat (NMS) (1.4/1.8/2.0/3.0L)Passat-Lingyu (1.8/2.0/2.8L)New Polo (1.4/1.6L)Polo GTI (1.4L)Polo Sedan (1.4/1.6L)Polo Hatchback (1.4/1.6L)Cross Polo (1.6L)Polo Sporty (1.6L)Sagitar (1.4/1.6/1.8L)Sagitar (2.0L)Santana (1.4/1.6L)Tiguan (1.4/1.8/2.0L)Touran (1.4L)
15
0
 
7
 
! Отговори
Ха ха преди 10 години
До 15 В Китай се произвеждат всички немски марки !!!! Цялата гама на Фолксваген ! - Даже имат и модел предназначен за китайският пазар. Мерцедес - C-Class (1.8/2.5/3.0L) E-Class (1.8/3.0L) E400L Hybrid (3.5L), GLK 300 (3.0L) Sprinter (2.1L) Viano (2.5/3.5L) Vito (2.2/2.5L) ! BMW - 3 Series (1.6/2.0/3.0L) 5 Series (2.0/3.0L) X1 (2.0L)Ауди - Audi A3 Sedan (1.4/1.8L) A3 Sportback (1.4L) A4L (1.8/2.0/3.0L) A6L (2.0/2.5/2.8/3.0L) Q3 (2.0L) Q5 (2.0L)
14
7
 
0
 
! Отговори
do 2 преди 10 години
Хайде като не знаеш, да не приказваш, става ли. 90% е американската, но не и немската. Немските машини се произвеждат в Източна Европа, в Америка и в Германия, но е и в Китай. В Китай има изключително малко немско присъствие
13
7
 
0
 
! Отговори
do 9 преди 10 години
Хайде да не бъркаш смартфонове и чипове с автомобили и машини.
12
15
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
ХАХАХА. МОСТ?!?!?! Европеецът все още не иска да си копува Хюндай и Мазда, камо ли ще се хвърли на Велики измислени стени. Глупости на таркалета.
11
14
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Добре че Боко Тиквата не успя да прилапа завода на Гришата.А какъв мерак имаше.Помните ли историята със сина му?Големи *** се оказаха алчните герберунгели...
10
20
 
8
 
! Отговори
ХА,ХА,ХАААА.... преди 10 години
БЛАГОДАРСКО!!!!ТАКОВА НЕЩО НЕ КУПУВАМ .....!ДА СИ ГО КУПИ ШЕФА ЗА ФИРМАТА ...ХА,ХА,ХАААААААААААААА....!
9
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До Черен ПетърВ началото на 2012 г. Литекс Моторс откри официално завода си за производство на българските автомобили с марката Great Wall. Съоръжението на компанията, което е разположено край Ловеч, е единствено в България и е едно от най-модерните в Европа.Поточните линии в завода включват 84 работни станции за производство. Всеки автомобил преминава през 7 различни точки на контрол на качеството. Системата за управление позволява всяка една операция по колата да бъде индивидуално проследена и да се проверява качеството и крайния резултат от работата на всеки отделен служител. Всеки автомо
8
3
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Китай произвеждат със собствени марки вече почти всичко на световно ниво,електроника,смартфони,телекомуникационно оборудване,компютри и т.н.Който се съмнява,че същото ще се случи и с автомобилите,значи е много наивен.Волво са собственост на китайци,наскоро китайци купиха сериозен дял от концерна Пежо-Ситроен.Така,че само може да извлечем ползи,че един от най-големите китайски автомобилни производители произвежда автомобили у нас.
7
24
 
13
 
! Отговори
Черен Петър преди 10 години
Евтина работна ръка и скъпи автомобили. Това е Литекс Моторс. Всичко идва наготово в контейнери. Нашите момчета завиват по 5 болта на гумите, лъскат калниците и готово. Това е цялото производство.
6
0
 
43
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Имаш ли производство в страната си на автомобил и цените са с поне 1000-2000? по-ниски !Само за това трябва да имаме свои автомобили ,а че дават работни места и свежи пари за икономиката.Имаш завод имаш цветущи градове ,нямаш завод нямаш хора!
5
12
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Тези държави с Евроатлантическите ценности защо не строят заводи в България, а само хипермаркети и молове ? От Еврогейският съюз не можем да очакваме нищо добро !
4
14
 
1
 
! Отговори
до Дедо Пешеходец 2 преди 10 години
Да припомням ли една к..... а история с тея Китайски автомобили ?
3
4
 
29
 
! Отговори
до Дядо Пешо преди 10 години
Германска търговска верига - инвеститор в България !Невероятен смях!Европейски програми и европейски ценности ,направо да се пропикае човек от веселба!Европейска зелена енергия и европейски енергоразпределители е тук се получават инфаркти !А иначе каква ти е колата щом е в гаранция се тая ,да му мислят тея дето ще я възкресяват 2 ръка!
2
41
 
7
 
! Отговори
Дядо Петър преди 10 години
Грейт Уол - голям смях!
1
4
 
46
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
За всичко трябваше да станем мост на Китай към ЕС!Като ЕС предпочита да стори заводи в Китай ,а ние да гладуваме ...Нека тарикатите от Германия само казват нещо ,при положение че 90% от индустрията им е Чайна мейд и си ги продават с гордото произведено в Германия!