Audi с интерес да строи завод у нас

Има интерес и от други компании, обяви министър Лукарски
Обновена: 16 фев 2015 22:42 | 16 фев 2015 18:00,
106
Audi с интерес да строи завод у нас
Автомобилният завод в Ловеч е един от малкото големи проекти в страната. Снимка: Automedia.bg

Няколко автомобилни компании, сред които е германската Audi, проявяват интерес да строят заводи за компоненти и резервни части за автомобили в индустриални зони у нас. Това обяви на среща с кметове от Северозападна България министърът на икономиката Божидар Лукарски, съобщава БТА.

Разговорите за подобни инвестиции са все още предварителни, но засега инвеститорският интерес е налице. Към индустриалната зона във Видин има интерес от голяма германска компания от сферата на месопреработвателната промишленост, а също от автомобилни компании, посочи Лукарски.

Информацията е ограничена, но става ясно, че с цел улесняване на инвеститорите Министерството на икономиката и Агенцията за инвестиции възнамеряват да въведат т.н. проджект-мениджъри - хора, които да следват неотлъчно чуждестранния инвеститор и да му помогнат да се оправи в дебрите на българската администрация.

Отделно от това министерството възнамерява да намали административните пречки пред инвеститорите с цел стимулиране на инвестициите и съживяване на дребния и средния бизнес, обяви министърът.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


106
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
58
1
 
20
 
! Отговори
партиен член преди 9 години
Като разберат какви рушвети трябва да дават и ще си ходят по живо по здаво.
57
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
И по коментарите се вижда истинската същност на българина: "Не искам работа, пари искам".
56
3
 
7
 
! Отговори
Христо преди 9 години
Пак ли ще правим "Голям шлем"???
55
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
сбъркана държава .. много специалисти явно има тук -специалисти по автомобилно производство ,по маркетинг, по образование,/я колко разбирачи има как се взема ''ВИШУ''/,главния проблем на Бг етото /от който последват останалите /е че в скоро време млади българи под 35 години трудно ще се намират ...:) а те седнали да мислят за квалификацията им :) .Вкочина се живее като прасе ,а тук специалистите очакват да намерят в *** ,чистички ,умничкии ЕФФФТИНКИ кадри,носещи печалба.Няма начин
54
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Анонименами ако не знаеш -качеството струва пари :) или си мечатеш да си ''бизнесемен' 'ама по български -квалифицирани кадри да ти работят ама за 600 лв заплатка на месец.Проблемът си е на бизнеса -печалбата е тяхна ,рискът е техен -къде ще си търсят кадри си е пак техен проблем.
53
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
За да инвестират хората в производство то трябва да си намерят и квалифицирани работници. Такива в родната ни действителност отдавна няма или са на някакво много ниско ниво. Университети приемат всеки с диплома за да си вземат парите за бройката а после когато завършат никой не иска да си цапа ръцете с масла греси или нещо подобно. Друго си е да си цъкаш с мишката пред компа пък било то и за повече пари :) България от страна която произвеждаше всевъзможни неща стана страна на Услугите
52
1
 
11
 
! Отговори
Гай Баньо преди 9 години
И проджект-мениджърите няма да помогнат на инвеститорите щом става въпрос за северозапада.На третия ден и мениджърите и инвеститорите вече ще са станали местни жители.В осем сутринта-ракия.В единайсе преди обед-ракия.В дванайсе пак.В два в три в пет в седем в осем...
51
3
 
9
 
! Отговори
Хаха преди 9 години
Това като първия мандат на боко, дето беше дошъл Шейх да строи писта за Формула 1 :) :)
50
3
 
20
 
! Отговори
Шаран -БГ преди 9 години
Споко! Още не са дошли, я ! Те разни автостроители идват от години по нашите земи: и в Пловдив, и във Варна, и в Ловеч. Като им поискат чиновничета разни рушвет, като им поискат митничари мито един път за внос на части, втори път за износ на готнови коли и..... На третата годи на няма да има никой !! Нищо че на месец за работник са охарчват с около 200300 евро !!
49
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Вишету е на нивуто на усновното саму че платену
48
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
На работа ще ли да приемат с завършили основно образование имали още в България такива?
47
3
 
8
 
! Отговори
СВЯТ преди 9 години
някой да знае колко китайски автомобила се произвеждат в ЛОВЕЧ
46
5
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Инженерите в София масово работят в КОЛцентрове , я отидете в МЕЕИ и попитайте кой би се върнал във Видин или би отишъл да работи във Видин ???
45
6
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Никой няма да дойде да работи ако заплатите не са по-високи от ЕС.
44
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Видинчани карат Аудита , огледайте се колко коли има в София с регистрация ВН......ама да се върнат на Видин , не ми се вярва , даже и Ауди не може да ги върне във Видин , все пак са гъзари и да живеят и работят в София си е престижно , ама за да плащат по малко разходи си регистрират колите във Видин , та това е .....
43
4
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
А работна ръка от къде ??? при това квалифицирана ? Видинчани нищо не може да ги върне вече на село
42
2
 
35
 
! Отговори
Вяра преди 9 години
В града, в който съм родена от няколко години турска фирма произвежда кабели за автомобилите на Фолксваген - работят на минимална работна заплата и на три смени. Мерси сме за инвестицията.
41
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ха
40
7
 
16
 
! Отговори
Berlin преди 9 години
Ако немци отворят завод в БГ, след максимум 3 месеца ще го затворят. То всеки втори детайл ще е дефектен. :)))
39
2
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
В "големия проект" Ловеч заплатата е 450 лв ,ако беше в нормална държава заплатата да е 2000 евро. Кво не ви се вярва толкова България е рай за големите производители и ад за населението!Хем в европа хем плащат стотинки на работниците.