В битка с дизела: Премия до ?10 000 при замяна с по-нова кола

Германия с нови мерки за замърсяването от дизеловите автомобили
Обновена: 30 сеп 2018 16:38 | 30 сеп 2018 16:25, Анисия Иванова
49
В битка с дизела: Премия до ?10 000 при замяна с по-нова кола
Архив:Reuters

Германското правителство съобщи днес, че се подготвя да обяви нов кръг мерки за намаляване на замърсяването от дизеловите автомобили, предаде ДПА.

Говорител на министерството на транспорта каза, че до утре ведомството ще обяви начин за решаване на дизеловия проблем, заради който в няколко германски града бяха издадени забрани за по-старите дизелови автомобили, тъй като причиняват високи равнища на замърсяване с азотен оксид.

Вестник "Билд" пише, че германските автомобилопроизводители предлагат схема, при която дават премия от 3000 до 10 000 евро при замяна с по-нов модел кола. Министерството на транспорта не е потвърдило или отхвърлило информацията.

Ръководителите на партиите, участващи в управляващата коалиция в Германия на канцлера Ангела Меркел - нейния Християндемократическия съюз (ХДС), Християнсоциалния съюз (ХСС) и Германската социалдемократическа партия (ГСДП) - ще се срещнат утре, за да търсят компромис по въпроса. (БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До И аз...Описваш ситуацията за повечето от нас. 6-7000 лева е кажи речи сумата, която повечето българи биха отделили за автомобил. Сега, ако дохда ми след данъци беше 4000 лева, може би щяха да се замисля за нова кояла, която да ми е по 600 лева на месец, ама не е.
25
6
 
24
 
! Отговори
Истината преди 5 години
Колите в България не са проблем за замърсяването на въздуха. В София двигателите на колите замърсяват между 1% до 12% от максимално допустимите норми, в зависимост от вида замърсяване. При замърсяването с ФПЧ този дял е под 2%, а прахът от неизмитите улици е 24 пъти повече от ФПЧ от двигателите, а през зимата печките замърсяват между 2 и 10 пъти повече от всичко останало взето заедно.
24
6
 
21
 
! Отговори
И аз... преди 5 години
...искам да си сменя дизелока с електромобил, но при условие че я купих преди дванадесет години за 7к лева, не виждам как ще я заменя дори с друга дизелова, камо ли за електрическа. Ще си карам дизеларката докато й умре двигатели, а тези държат по 1000к километри. А един кредит 20к еврака за електромобил же го връщам има няма 6-7 години. Ами не мерси!
23
11
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 20 Леките автомобили в България са 2.5 милиона. Да, улиците са проблем. Да твърдото гориво е проблем. Ама не ми казвай, че колите не са проблем. Това е просот отричане на фактите.
22
3
 
18
 
! Отговори
sofeto преди 5 години
До Анонимен 18Явно ITспециалистите още не сa загряли че всичко което предизвиква изгаряне замърсява околната среда, ама нейсе. Образовайтесе!
21
13
 
16
 
! Отговори
bokoland преди 5 години
Гледайте го ***. Колите не му замърсявали въздуха. Те немците и изобщо всички развити евро страни са прости, че искат да си опазят здравето. Нищо, де, *** ще бахука, децата му ще се раждат с астми, ама важното е вечер да паркира "новото" амг на паркинга преди да се качи в панелката със обзавеждане тип късен соц. Сбърканяци.
20
2
 
14
 
! Отговори
Гост преди 5 години
Явно автора на статията не е обърнал внимание на знака на снимката, че не се забраняват дизелите, а само тези които са под ЕВРО 5 В.
19
3
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Неможе да сравняваме една 80 000 000 Германия с една 5 000 000 България. В германия има над 50 000 000 автомобила. На нас проблема не са автомобилите а мръсните улици които не се мият с години и печките на твърдо гориво. Всяка година специално за София печките се увеличават. Мазетата в които до скоро се разхождаха плъхове вече са пълни с дърва и въглиша. Тези които се грееха на климатици и парно поради ниските цени се принудиха да се отопляват с твърдо гориво. Хем по топло хем по евтино.
18
0
 
19
 
! Отговори
До "българин&qu преди 5 години
До българинаНаистина ли мислиш, че в китай и русия е соц. Та в русия доскоро беше най голямото неравенство. Какъв соц е това. А за китай , няма да ти казвам каква експлоатация е. Отиди да видиш как ще ти спука задните части азиатския чорбаджия.
17
7
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ако не да дойчовците, какво ще караш бе, на дядо ти москвича, зазката или прогнилата жигула?Коли euro 4 и 5 са толкова добри и двата стандарта имат dpf филтри, че сравнени с нашите соц бараки,бълващи дим като някой парен Локомотив са една епоха напред. Забраната на дизелите на запад е въведение към ерата на електромобилите така, че след тях са ба ред бензинките.Хората мислят за здравето си, а ние трябва да сме доволни, защото все пак ще караме по-добри коли на ниски цени.
16
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До sofeto То и да искаш, нямаш парите да си го позволиш.
15
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 10Така е, защото ако почнат да следят, това означава, от 3+ милиона автомобила в странта, да спрат от движение, поне 1 млн. Но нека ти кажа, какъв е проблемът - Хората отвръщат много по-лесно, ако стимулът е негативен. Ако ти дам, реакцията ти ще е по-слаба, отколкто, ако ти взема. .И какво ще стане на следващите избори - негативен вод на тези 1 милион собственика.
14
1
 
11
 
! Отговори
Я гледай.... преди 5 години
До българина 12 Я гледай.. Социализма се върнал с пълна сила в Китай и Русия.И от кога това ?Ха, ха...!На колко години си ?Да не си участник във ВСВ ?
13
2
 
2
 
! Отговори
Без име преди 5 години
Ех,че ги няма старите икаруси,зилове,камази.
12
7
 
9
 
! Отговори
sofeto преди 5 години
Който иска да си копува нов "лаптоп" на който германци или други някакви са монтирали четри автомобилни колела, аз НЕ!
11
8
 
6
 
! Отговори
българина преди 5 години
нали соца бил лош и неефективен щото бил субсидиран! а сега кое е не е?!? запада е лицемерен, соца ще се върне с пълна сила, като в Китай и Русия
10
5
 
23
 
! Отговори
AIR преди 5 години
Въздухът е мръсен с финни прахови частици най-вече защото не се почистват улиците от пясъка и лугата която се хвърля през зимата. А и от повечето товарни коли които са натоварени с пясък пада по улицата. И като фучат по булвардите се вдига целия прахоляк от асфалта.
9
8
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В България големите градове вече са негодни за живеене! Въздуха е отровен, но власта упорито крие този факт и е наредено на контролните органи да си мълчат! От ЕС обаче зная и няколко пъти вече ПИТАТ - какво прави България/ Взема ли мерки?Нашите политици мълчат!Всеки втори селяндурр кара изтърбушен дизел незнам си коя употреба. А на годишните технически прегледи никой не следи за вредни емисии. Отделно че сега като дойде зимата и голяма част от населението се топли дърва и въглища.
8
10
 
20
 
! Отговори
bokoland преди 5 години
То за това ли в немското мобиле вече се намират готини мерцедеси амг дизел на много изгодни цени. Настъпва рай за бедния комплексиран *** да се обзаведе с такъв и да стане властелин на света. Мега ограничените селяци населяват толкова малка територия. Има да диша сажди
7
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ей сега ще се напълним пак дизляци!