Революционно! Учени откриха лекарство против рак

Руски медици уверяват, че ще е готов до 3 - 4 години
3 мар 2017 22:15, Петя Славова
Революционно! Учени откриха лекарство против рак
Снимка: архив, Reuters

Руски учени завършват доклиничните изпитания на лекарствен препарат, който според тях ще може да се бори със злокачествени тумори дори в последните стадии, съобщи ТАСС.

Опитите с мишки и плъхове са дали отлични резултати дори при късни стадии на лечението, разказа Андрей Симбирцев, заместник-директор на държавния научно-изследователски институт за особено чисти препарати към Федералната медико-биологична агенция.

Затова учените са убедени, че препаратът, наречен "белтък на топлия шок", има необходимата за лечение на рака биологическа активност.

За създаването на препарата са допринесли космически експерименти на Международната космическа станция. Така за шест месеца са получени свръхчисти кристали, които са анализирани в Русия и Япония.

Странични ефекти от новия апарат не са установени. Той не проявява токсичност. За завършване на доклиничните изследвания е необходима още една година

Още по темата: ученилекарство

тва е преди 7 години
тва го пише в сайта нашбрянск. пише още за некви протеинови кристали дет ще ги добиват в космоса, ама немат пари!

светнат преди 7 години
Това лекарство сигурно не работи в други държави защото:"Руският болен - най-здравия болен на света"

ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА!!!!!!ЩОМ ПИШАТ ЗА ПРОСТОТИЯТА С МЕЖДУНАРОДНАТА СТАНЦИЯ ЗНАЧИ ТОВА Е ПЪЛНА ЛЪЖА!!!----------КОМУНИСТИЧЕСКА РУСИЯ Е ЗЛО И Е БЕЗ НИКАКЪВ ПРЕСТИЖ!!! ЗЛОТО СИ Е ЗЛО И ТОВА НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ ДОКАТО НА ВЛАСТ Е КОМУНИСТИЧЕСКИ ДИКТАТОР!

Това лекарство ще е само и единствено за имериалистическите капиталисти!!Само техият рак е нелечим.Руският е НЕПОБЕДИМ !!!Ураааа !!!?

Торс преди 7 години
Това да не е като ваксината за Еболата. И тогава ореваха света, че ЩЕ я измислят. Сега пък с рака, и не кой да е рак....целия рак! Пак са пили одеколони руските учени и имат халюцинации...

много гадни тез руснаци, бе

pepe преди 7 години
Напоследък е модерно да се говори за НЕ-новините. Тази е типично такава! За съжаление има сторици видове рак. Как може да откриеш нещо едновременно за всички вариации. Големите фирми инвестират милиарди евро на година. Да вземат да се скрият Съветските "учени".

Fake news!! преди 7 години
Идеален пример за това.

За пореден път се убеждавам,че българите са най-великите в света. Чета как отдавна е измислено лекарство за рак,но го крият.За Тесла,земетресения и т.н. Това са тайни,за трилиони долари,за които знаят 2-3 души в света и за които се убива ако изтичат.Но пишещите тук имат достъп най-голените тайни на фармацевтичните фирми и на ЦРУ.Евала !!!!

Хибридна статия преди 7 години
Така си и мислех - ТАСС.Всяка година кма поне две такива новини от Русия , но накрая нищо. Комплексарщина. Нито едно качествено лекарство до сега... нищо.

ВАЖНО!!! преди 7 години
Кайсиевите ядки трябва да са от горчивите максимум 7 на ден поне половин година в годината!!! Другите не вършат работа , прочетете и за племето Ханза има много писано за тях и кайсиевите ядки. Въобще и сушените кайсии са страшно полезни но при редовна употреба поне 6 месеца в годината иначе няма смисъл

Революционно! Учени откриха лекарство против ракРуски медици уверяват, че ще е готов до 3 - 4 години----------------------------За кои път ? :D Сигурно това е 1000-ният път в който откриват лекарство против рак което .... НЕ ЛЕКУВА :D Важното е да има сензации и да се взимат пари от субсидии

Ракът е измислен от Шорош, да навреди на хората,но най-вече на българите и конкретно на пишещите тук,които той лично мрази. Няма да му мине номера. Путин измили лекарство и отново го победи.

Браво братушки!Дерзайте!Хиляди българи се надяват на спасение от чумата на два века.

Грамат Граматиков преди 7 години
До НепокистаДаже ника си не можеш да напишеш грамотно. ТжасТ!!!Троленето иска поне малко грамотност. Иначе - що ви плащат? Само да разваляте въздуха по сайтовете?

Откриха лекарство против рак !!! Това е все едно да кажеш-изобретиха нова гума на моторно превозно средство. Ама за велосипед,автомобил, камион или за самолет ? Те всички имат гуми-все тая.Лошото на руската пропаганда е,че там много много не се мисли. Ама и хората за които е предназначена много не мислят. Мисленето там е опасно за живота. Излиза новина и казваш "Ура".

Непокиста преди 7 години
Поредната пропаганда преди изборите ххаххаха открили СМЕШНИЦИ няма СИВ и няма да открият дори *** си!

От скромност не се отбелязва,че лекарството е открито лично от Путин. Но той е скромен и добър и не иска да се изтъква. Лекарството е предназначено за чужбина,защото в Русия никой никога не е боледувал от нищо,не боледува и няма да боледува. Там никой никога не е умирал,не умира и няма да умре. Венсеремос !!!

До Анонимен 81Един познат изяде 1 кофа кайсиеви ядки и скоро го оперираха от простатит.Иначе цял живот живя природосъобразно и все се лекуваше превантивно.Та не е достатъчно само да се яде "нещо" и да се пие я сода за хляб, я ядки, я да се ваксинираш... Трябва си различен начин на живот и то на ЧИСТО място.В ***, каквото и да правиш" си е все тая...

Фелдшеро преди 7 години
До бате ИцоВчера пишеше, че са го открили кубинците, но не знам дали са открили същото или някой сайт е открил как да има повечко кликове.Като гледам от утре болните вместо пред онкологията ще се редят пред руското и кубинското посолство.Я автора на статията да не се позовава на баба Вуна, а да даде линка на института, открил лекарството. Иначе звучи като заглавието "Откриха динозавър с 3 чишки?"