Още сме в играта: Volkswagen мисли за новия завод

Надзорния съвет още не е стигнал до крайно решение
Обновена: 30 юли 2019 10:27 | 30 юли 2019 09:30,
193
Още сме в играта: Volkswagen мисли за новия завод
Снимка: архив Reuters

Volkswagen все още търси най-доброто място за новият си завод в Източна Европа, пише германският Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Премиерът на провинция Долна Саксония Шефан Вайл заяви, че Надзорния съвет на компанията все още не е взел крайно решение. Вайл също е член на Надзорния съвет.

През изминалите дни редица издания съобщиха, че компанията е избрала да инвестира в Турция, но Volkswagen отрича тази информация.

Още по темата

България също е сред евентуалните държави, които да получат инвестицията.

"Без значение какво е крайното решение, то ще бъде икономическо, а не политическо", заявява Вайл. Той съобщи още, че вероятно окончателното решение ще бъде взето на следващото събрание на Надзорния съвет. Процесът може да се проточи до есента.

Слуховете, че Volkswagen е избрала Турция за новия си завод предизвикаха критики към компанията, заради нарушаването на човешките права в страната.

Решението на компанията да изнася все по-голяма част от своята продукция в други страни, с по-евтина работна ръка, противоречи на политиката на ГСДП. Според Щефан Вайл обаче тази тактика се е доказала във времето.

По думите му, някои по-сложни задачи се извършват в Германия, а по-други производствени операции е по-добре да се извършват в страни, където цената за това е по-ниска.

"Още повече, че компанията трябва винаги да е отворена към търсене на неразвити пазари, включително и чрез продукция, ориентирана към пазара", посочва Вайл.

Премиерът на Долна Саксония посочва още, че Volkswagen има правото да присъства в редица страни.

"Затова компанията се представя добре, защото гледа на нещата не само с национални очила, но и се доказва на международно ниво в продължение на десетилетия", казва Вайл.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


193
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 84На времето имахме немски танкове и самолети и после с тях ги нападнахме....
69
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И защо да не платим дори със заем, БВП на България вече 100 млрд. Това не фалиралата България вашето управление на Виденов и Орешарски?
68
0
 
2
 
! Отговори
икономика преди 4 години
Бедна дьржава сме за завод на Фолсфаген, много бедна.Зависима от подаянията на европейските страни.
67
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименНе. А също и 50 годишен остарял самолет не може да си позволи България, но ще вземе заем и ще коригира бюджета, за да плати предварително милиардите на САЩ.
66
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Направили цех за болчета и гайки в който работят 10-12 човека...отива някой да реже ленти и казва че е завод от тежката промишленост....това е действителността...
65
3
 
5
 
! Отговори
уикипедия copy/paste преди 4 години
До 1989 г. българските ВВС са получили и експлоатирали общо: 224 МиГ-21, 90 МиГ-23, 4 МиГ-25, 22 МиГ-29, 23 Су-22, 31 Су-25, 44 Ми-24, 18 Ми-8s всичко 460 машини.
64
3
 
12
 
! Отговори
Жалка история преди 4 години
Българите се молят и тръпнат в очаквания и вълнени някой да дойде в България да си отвори завод му работят евтино. Евроатлантическото бъдеще вече е тук.
63
11
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Когато си съюзни с Русия купуваш СУ когато си със САЩ купуваш Ф. Това толкова ли е трудно за разбиране, червени ***?
62
3
 
6
 
! Отговори
www преди 4 години
Ако изборът е продиктуван от липса на рабона ръка в БГ - ОК. Но ако изборът е заради това, че Турция ще подпомогне инвестицията, то това си е чиста проба лицемерие. ЕС забранява купища неща и слага камари с ограничения за подпомагане на бизнеса от държавата а в същия момент Германия избира държава, която не е длъжна да спазва тези ограничения.
61
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А можеш ли да си позволиш Ф 35 дето е на два месеца?
60
1
 
4
 
! Отговори
хи, хи, хи... преди 4 години
Оставкаааааа!
59
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 71На разни цехчета заводи ли им казваш...
58
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
VW,може и да не са взели окончателно решение за новия завод,но ,БГ не е в играта.Турция или Саудитска Арабия са държавите в които ще се строи завода!VW се цели в пазарите в Близкия изток и е нормално завода да е в Азия!
57
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Най вероятно завода ще го направят в Кърджали защото така или иначе ще се присъедини към Турция в скоро време....
56
2
 
5
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 4 години
Анадолските...тролчета си изпочупиха пръстите завалиите,да натискат по клавиатурите;дано поне да им...плащат.
55
0
 
5
 
! Отговори
men преди 4 години
и сега обратно в реалноста. ИГРАТА СВЪРШИ. човек може да игнорира реалноста безкрайно, но не може да игнорира последствията от игнорирането. до ридактурчиту: до кога бе сине майчин сме в играта? докато го свършат завода ли? или докато произведат първите милион коли? или докато исус слезе пак на земята? за един приятел питам, иска да работи у завода. между другото какво стана с великия завод за *** на тиквоний? още ли сме в играта и там?
54
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Самолетите не са 50 годишни, а чисто нови. Не лъжи!
53
12
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Комунистите във форума са бесни от яд че България при ГЕРБ се развива и големи концерни обсъждат възможността за инвестиции.Питам ви защо при Орешарски нито един завод не беше построен?
52
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Предлагам да го направят на границата. Отстрани на Капитан Андреево. Половината в Турция, половината в България. Така хем са в ЕС като им изнася, хем не са за другите случаи. Чиста врътка.
51
2
 
5
 
! Отговори
ай сиктир преди 4 години
Така и не стана много ясно защо китайците избягаха от тук не, че "Great Wall" са кой знае каква марка, но дори и те ни напуснаха. Чудя се след това как някой може да се надява да дойдат други камо ли VW.

Спонсорирани публикации