БДЖ практически е във фалит!

Транспортният министър смаян, железницата със 150 счетоводителя
Обновена: 31 май 2013 18:12 | 31 май 2013 18:07,
44
БДЖ практически е във фалит!
Данаил Папазов. Снимка: БТА

Транспортният министър Данаил Папазов обяви, че БДЖ е в много тежко финансово състояние, дори практически е във фалит.

По думите му администрацията на дружеството е с много раздут щат. Като пример за това той посочи броя на счетоводителите, които били 150. “Бях смаян от тази цифра”, призна новият транспортен министър. 

Според него в БДЖ е необходимо да има структурни промени, като трябва да се помисли за създаването на звена за маркетинг, които да търсят потенциални клиенти. Папазов очерта и друго липсващо звено в дружеството, което е добре да се създаде. Става въпрос за логистици, които да предлагат превоз на стоки от едно място до друго.

Министърът уточни, че след пълен анализ на "Товарни превози" ще може да каже как ще бъде спряна приватизацията на дружеството. Той смята да направи всичко възможно това да се случи. "Транспортното министерство има идея как”, коментира днес по време на конференция край Варна Данаил Папазов.

По думите му на "БДЖ – Товарни превози" са необходими над 700 млн. лв. "Не виждам как от приватизация ще се вземат тези пари”, каза още Папазов, обяснявайки, че приватизацията на дружеството няма до доведе до нищо добро. “Парите от това ще са не повече от 200-250 милиона лева заедно с малките активи, които ще се продадат”, уточни транспортният министър.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


44
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
2
 
2
 
! Отговори
смс преди 10 години
САМО ТЕКА БРАТ БЪДИ ЧЕСТЕН НАРОДА ЩЕ ТЕ ОБИКНЕ ТИ СИ ЕДИН ОТ НАРОДА ДОСТОЕН СИН НА БЪЛГАРИЯ
35
2
 
7
 
! Отговори
Николов преди 10 години
БРАВО,ТОВА Е ЕДИН ДОСТОЕН БЪЛГАРИН.Да се обедини БДЖ!Да се намали администрацията!Да се качат всички тирове от гр.преходи на вагони!В пътническите влакове да не се продават билети,да има само контрола,така както е в Европа.Успех!
34
6
 
4
 
! Отговори
Vesso преди 10 години
Този от Марс ли пада?Нали предишното правителство се опита да направи тези реорганизация? Опозицията и синдикатите скокнаха.А склероза де.Нали обвиняваха,че се посяга на сигурността на БДЖ?Освен,че се смени правителството,какво друго се промени,че се смени позицията?Държавни и общински дружества не трябва да има.
33
4
 
9
 
! Отговори
марто преди 10 години
До чочолуне стига че ленторезеца пренасочваше средства от бдж към метрото в софия,ами и нещо си недоволен....пич,софия не е българия...не си мисли,че всички обичат софия.....
32
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Вие да не очаквате чудеса? Даже и да разбира човека, кой ще го остави да разваля "политиката" на началниците си? Публична тайна е, че всички ватобусни превози в страната са в ръцете на "програмния" партньор ДПС. Кой мислите стои зад дългогодишното забатачване на БДЖ? Впрочем и приватизацията му не им пречи, просто не искат да го дават на друг. Ще си го приватизират, ще "инвестират", ще подновят парка, и ще си имаме лъскави турски влакове и превози на 5торни цени.
31
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
NAPALNO SAM SAGLASEN S KOMENTARA NA 34 ti - NQMAM NI6TO PROTIV GOLEMITE KAPACITETI , PO VAJNOTO E TOZI SVOI POTENCIAL ZA KAKVO GO IZPOLZVAT ZA OB6TOTO BLAGO ,ZA DARJAVATA ILI ZA 4ASNO KORPORATIVNI INTERESI . I PREDI 1989 god SME IMALI GOLEMI UMOVE , NO SE OKAZA 4E PARTIATA MAIKA SI GI E " KUPUVALA " NA KILOGRAM ZA DA SLUJAT NA NEINITE INTERESI , A V INTERES NA NARODA . TOGAVA DA I PIKAQ NA DIPLOMITE I PROFESIONALIZMA . ONEZI KOITO NE ISKAHA DA SI PRODADAT DU6ITE BQGAHA V 4UJBINA
30
7
 
7
 
! Отговори
Матриот преди 10 години
Не знам дали е здравомислещ, засега е здравоговорещ. В подхода към БДЖ досега е имало тотална приемственост между всички правителства в посока фалит и съответно приватизация. Сега изведнъж министър, и то от страхотната партия БСП, решава рязко да обърне курса???Простете ми мнителността, но съм се наплашил от хора, които казват точно нещата, които искам да чуя
29
6
 
31
 
! Отговори
анонимен преди 10 години
Господин Даниел Папазов е здраво мислещ човек . Правелно е преценил че БДЖ не трябва да се продова на частни лица а да си бъде държавно предприятие . Много точно го е казал човек че БДЖ, е в много тежко финансово състояние . Но трябва да се смени персонала на предприятието и там има хора назначавани от ГРБ .
28
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
ЕЦБ ще искат да налапат дружеството,както стана с Гърция. Тройката кредитори не се спират пред нищо.
27
1
 
24
 
! Отговори
пол до 28 преди 10 години
Подхода му е правилен. България е с една огромна по щат, а и пречеща бюрокрация, смазваща и инициативи и бюджет. А именно маркетинга, т'е. реален пазарен мениджмънт дори в държ. предприятие би довел до това, което наричат - изход от кризата. Трябваше да се направи и в Арсенал, БДЖ, ВКЗ,...КДН,...преди 20-23 г., сега щяхме да сме като Китай. Но от връзкари вреди по върха, няма как. Е, това е ПЪТЯ; може и да живне БДЖ.
26
6
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Мале и това след 3 годишно герберско оздравяване на дружеството. Не ми се мисли държавата на какъв хал са я оставили. Това дето го виждаме е върхът на айсберга. За лИтенето на премиера и Котета му вече е ясно че са потрошени милиони държавна пара. А ревете бе гербери неграмотни те пикаят върху вас вие се радвате че дъжд вали.
25
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
ALO MINISTARA NA IZVOZVANETO , KOGA 6TE POGLEDNE6 V KOMUNISTI4ESKIA KENEF --IAAA--D-A-I DA VIDI6 TAM KOLKO LAPA4I SA SE NAMARDALI . AKO NE HVANE6 DA SI GI PRIBERE6 U VAS DA GI HRANI6 V SKORO VREME KATO PREZRELI KRU6I TIA REKETIORI 6TE SI GI SABIRA6 PO KANAVKITE
24
23
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
При приватизация се придобиват и дълговете на компанията, а не само активите... от къде го намериха тоя !?!? Че и министър даже ... нямам думи....
23
2
 
9
 
! Отговори
хммм преди 10 години
ми повечето държавни предприятия ако са във фалит да чакаме зимата и държавата да си замине... ще го караме на орехи явно...
22
7
 
16
 
! Отговори
пътник преди 10 години
Абе това министърче не е ли на *** бе?
21
3
 
25
 
! Отговори
Реалист преди 10 години
Нарочно го бутат към фалита за да го приватизират....Нека потърсим отговорност на тези които са го управлявали през тези години, нека видим какво са правили и как са стигнали до тук, да видим тяхната безстопанственост и безотговорност и да си понесат отговорността, а именно зад решетките и то за дълго!Все някой е виновен за това!А иначе само да вметна като информация - никъде по Света няма фалирала железница, ние ще сме първите поне в това отношение!
20
1
 
19
 
! Отговори
annabella преди 10 години
БДЖ ако си потърси парите от Сърбия и Македония за превозите които тези 2 страни не са платили,около 200-300 милиона хич няма да фалира!Ама се чака приватизациика и после някой да си ги лапне на чиста печалба!Този който го купи знае за какво ще прави много добре!
19
8
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
когато трябваше да се съкратят, вие ревахте, как ще откривате нови работни места, като вие ги закривате, лицемери скапани, сега ще крадете нови 700 млн за товарите, ***
18
1
 
17
 
! Отговори
Shop преди 10 години
да се помисли за създаването на звена за маркетинг, които да търсят потенциални клиенти-------------- Махни счетоводителите и създай дирекция "Маркетинг и евроинтеграция", но не с калинки. С божи кравички!
17
2
 
20
 
! Отговори
WASILISQNISGERMANI преди 10 години
ЗА ВСЕКИ ВАГОН......ПО ЕДНА ПИСАРУШКА....ЗА ВСЕКИ ПЪТНИК.....ПО ЕДИН ВАГОН.....