А какво се получи като мина от другата страна???Продаде интересите,възгледите и принципите на тази професия.Такива ли бяха твоите колеги в БДЖ на това ниво което си и ти.Професията е мъжка - така е ,за това ли се отказа да я практикуваш?
Добър репортаж, поздравления, днес.бг! Човекът е позитивен и наистина е открил това което иска да прави в живота. А за тръгването и спирането - мисля че само старите мотриси придръпват по-рязко - при тях няма плавен контрол на спирачката или газта. Вместо АЕЦ-Белене, можехме да направим метро не с руски, а с немски мотриси, и то не само в София, а и в Пловдив и Варна. Дано завбъдеще да не търсим най-евтиното решение, а да имаме предвид и комфорта на пътуващите.
За теб и хора, като теб можем само да кажем едно БРАВО ! Справяте се перфектно. Продължавайте в същия дух. Факта, че метрото ни е едно от най-чистите в Европа и света се дължи именно на вас.
Понеже видях коментар от рода "Возил ли ви е този машинист".Да, без да искам съм обръщал внимание и съм го запомнил. Мога да кажа, че човека се справя повече от перфектно. Има машинисти, които тръгват и спират толкова рязко, че направо ми идва да вляза в кабината и да им забия един. Този обаче кара влака доста плавно и ако може всички да са така ще е екстра. Има и едно момче с очила - той също тръгва и спира доста плавно.А иначе професията е добре платена и се прави по 1 курс. След това почив
Харабийко, харабийко тва да не ти е жигулито, че да спира за 5 метра и тръгва кат натиснеш ***. Тва е влак бе *** има 100 пъти по голям спирачен път отколкото можеш да си представиш изобщо и няма начин ускорението и спирачките да влияят толкова директно колкото в един автобус от градския транспорт например, *** на теб ли да ти разпряам. Ти ако му се качиш на тоо влак а, малиии!!!
Абе чета ви коментарите, но като гледам една много малка част от тях си заслужават да им се обърне внимание. Не знам какво си мислите за тази професия, няма и да се опитвам да я защитя, но ако искате вярвайте не е само цветя и рози. По отношение на господина, който кара метровлакчето в клипа- той в момента е инстуктор. Така, че не си правете труда да го търсите. За тези дето приказват, че се вземат луди пари без работа- то в чуждата паница много лесно се гледа. Да са учили, работили и т.н.
Аз работя в метрото.И съм на една от най-големите станции.Искам да помоля пътниците да не цапат толкова много,че ние останахме без ръце крака заради тая чистота.А то никой не мисли за нас чистачките в това метро.От мен товае и БЛАГОДАРЯ.
Не следях dnes.bg, но попаднах на тази поредица и съм и голям фен сега. Идеята е супер. Колкото конкретно до метрото - живял съм и сега живея в големи градове с метра. НЯМА по-удобен, по-бърз и по вълнуващ транспорт в града от него. Е може би хеликоптер, ама не е масов. Успех на Метрополитен.
Гладът е по-страшен и по-черен и по-тъмен от тъмнината в метрото...Желая успех на професионалистите в метрото!! Дано пооблекчи малко трафика в града ни....Успех и на софиянци и безаварийно пътуване