Хиляди астероиди приближават Земята, НАСА зове за помощ

Обектите идват със скорост близо 56 000 мили в час
Обновена: 12 окт 2016 14:13 | 12 окт 2016 14:07,
Хиляди астероиди приближават Земята, НАСА зове за помощ
Снимка: Reuters, архив

Хиляди астероиди са се насочили към Земята, а американската космическа агенция НАСА потърси помощ от останалите страни, за да се справи с проблема, пише Еxpress.co.uk.

От НАСА се надяват да успеят да пренасочат гигантските летящи скали, които се придвижват с 55 923 мили в час.

Наред със стотиците астероиди, които орбитират около Земята, учените очакват, че през следващата година ще открият още много.

За да се справи с нарастващия обем на летящите космически отломки, НАСА започва първата по рода си роботизирана мисия. Тя ще посети обект, който е опасно близо до Земята, за да премахне част от неговата маса и да го пренасочи в орбитата около Луната.

Агенцията ще използва бъдещата мисия, за да проучи скоростта, орбитата, размерите и въртенето на астероида, преди да решат дали е възможно да го пренасочат.

Мисиите за събиране на отломки от повърхността на астероид ще бъдат изпълнени от роботи, докато другите мисии ще бъдат изпълнени от астронавти.

Агенцията също така се надява, че нейните мисии ще дадат още данни за произхода на Вселената.

"Астронавтите ще се върнат на Земята с далеч повече проби от когато и да било, което може да допринесе за нови научни открития за формирането на Слънчевата система и началото на живота на Земята", смятат от агенцията.

Освен това от НАСА се надяват мисиите да помогнат за подготовката за мисия до Марс.

Още по темата: НАСАастероиди

Ку-Ку преди 7 години
Няма смисъл да коментирам статията. Тя си е да плаши стадото краво-зомбита, за да поискат от представителите си в конгреса(или поне да не протестират заради) да отпускат повече пари за NASA и военните, които ония ще похарчат главно по посока но собствените си банкови сметки, но уж за справяне с "проблема".

Еxpress.co.uk e един жълт ***. Още малко с "Жълт Труд" и "Нощен Папарак" няма ли да ни занимавате?

ДЕНЯТ идва, нема да се коркате.Изхода е само един и минава през тръбата на ***.Само едно ме притеснява.Защо му беше на Боко да краде толкова много пари??На оня свят ли ще ги носи..........?

Чакайте малко, какъв е проблемът?Първо, съмнявам се това да е вярно. Мисля, че ни отклоняват вниманието. Забелязал съм, че когато те карат да "зяпаш небето", обикновено искат да ти отклонят вниманието.Втори, дори и да е истина, какво??? Ще си навлязат в атмосферата, ще си изгорят, а ние ще наблюдаваме красив метеоритен дъжд.Изобщо, ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ ни занимавате с глупости и ни отклонявате вниманието??????????

Русофилите ни не могат да разберат, че ако наистина голям метор удари САЩ както си мечтаете в морките си сънища, цял свят ще страда. Не от липсата на САЩ, а от последиците от удара.

До 62Е по-глупав коментар не бях чел днес. Браво.

НАСА нали се правят на голямата работа и отричат съществуването на извънземни, летящи чинии, отминал живот на Марс... е, сега да се свържат с тях и да ги помолят за помощ.

До 60Последния падна в Русия преди няколко години , що така?

на бас че ще паднат право в сащ. господ ги праща да накажат световния бандит

Няма да се паникьосвате. Това което ще се случи не е случайно. Нищо случайно не се случва нито на земята нито във вселената. Всичко отдавна е предначертано и когато му дойде времето ще се изпълни. Нима си мислите че случайно само на земята има живот а на другите планети около нас няма? Не е случайно. Защото ако имаше живот щеше да има междузвездни войни. Краварите първи щяха да тръгнат да завладяват други светове и планети. Сега видяха дебелият и търсят помощ! Помощ ли? Няма помощ! Краят идва!

До Откровение, гл. 8Ма фанат за тръбата и да тръбят колкото искат.

Ристо преди 7 години
До Откровение, гл. 8Томасе, давай по-бърже с тръбите за Антихриста, че ще изтървеш парада, а аудиторията ще защъка под чаршафите на байбрадъра

"5. Ангелът взе кадилницата, напълни я с огън от жертвеника и я хвърли на земята; тогава се появиха гласове, гръмотевици, светкавици и трус."А пък нас ни лъжат, че било статично електричество в горните словете на атмосферата... пфф

До 21 векТе и Русия имат космическа програма ама са заето с Такси услуги на САЩ иначе ще умрат гладни.

До Откровение, гл. 8те така правя и аз. Паля камината и един ангел хваща 'тръбата'. После има взрив, викове, крясъци и хепи енд.

Е па немат ли телефона на дедо Брус Уилис,той ги знае тез работи...

До Откровение, гл. 8Хапчетата и обратно в леглото.

Откровение, гл. 8 преди 7 години
5. Ангелът взе кадилницата, напълни я с огън от жертвеника и я хвърли на земята; тогава се появиха гласове, гръмотевици, светкавици и трус.6. И седемте Ангели, които държаха седемте тръби, се приготвиха да затръбят.

Добре ни дошли :)

21 век преди 7 години
До Реалисти Китай имат космическа програма, но са ангажирани с плаващите острови за превземане на морски пътища и нефтени находища. накрая като нищо току "тъмна" Индия спаси заетото да се трови и отстрелва идеологично-религиозно човечество, или, де да знаеш - може Третият Ким да изстреля някой от министрите си с източеното миналата година гориво когато кацнаха на Слънцето, за да спре нибириту.