Седем станаха жертвите от кораба "Коста Конкордия"

28 се оказаха изчезналите след корабокрушението край Тоскана
Обновена: 17 яну 2012 09:07 | 17 яну 2012 09:06, Елка Василева
22
Седем станаха жертвите от кораба "Коста Конкордия"
Снимка: Reuters

Общо 28 души все още не са открити три дни след катастрофата на италианския пътнически лайнер "Коста Конкордия" край бреговете на Тоскана.

Командирът на италианската брегова охрана Марко Бруско съобщи снощи за 29 души в неизвестност, между които четирима членове на екипажа и 25 пасажери.

Преди това изявление спасителите съобщаваха за 16 души в неизвестност, между които четирима италиански туристи, двама американци, две двойки от Франция и шестима членове на екипажа.

Още по темата

Междувременно спасителните екипи извадиха през нощта тялото на още един загинал при корабокрушението на "Коста Конкордия", съобщи Франс прес, като се позова на информация на интернет сайта на вестник "Стампа".

С това общият брой на потвърдените досега жертви на корабокрушението стана седем.

Бруско посочи, че вероятно 10 германци са сред изчезналите пасажери. Той изтъкна, че продължава да храни надежда да има оцелели.

До момента на изявлението му бяха извадени телата на шестима загинали - двама френски туристи, един италиански, един испански, един перуански моряк и едно тяло, което все още не е идентифицирано.

Корабът "Коста Конкордия" с над 4200 пътници и екипаж се удари в петък вечерта в скали, заседна и се наклони в пристанищната зона на остров Джилио.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Номер 5 е абсолютно прав.
17
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Мисля, че в това положение, в което е сега, за да се изпомпи водата трябва да се затворят и няколко хиляди прозореца и врати. Мисля, че в скоро време правителството на Италия ще трябва да издаде зелени карти на няколко хиляди ***-водолази.
16
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Кораба е тотална щета според застрахователите
15
0
 
2
 
! Отговори
до 16 преди 12 години
Има разлика между подводницата Курск и сега. Първо, Курск колкото и да е голяма е доста по-малка от лайнера. Освен това за изваждането на Курск са използвани специални кораби с дълбоко нагазване във водата, които сега не могат да се доближат до лайнера, защото той е в много плитки води. Курск не беше извадена над водата, а само прикачена под кораб и извозена. За кораба единственото донякъде възможно решение е да се запуши по някакъв начин 70м дупка, да се изпомпи водата и той да се изправи сам.
14
3
 
4
 
! Отговори
пламен преди 12 години
ама като тръгне да потъва кораба ще говориш на собствения си език, да те разбере колегата с който си работил 8 месеца,а не дебелия германец с хавлиените чорапи до под коляното, който на дали знае повече от 3 думи на английски. това,че капитана е виновен пак е много спорно, на капитана работата не е да кара кораба - има си вахтени помощници за тая работа- работата му е да е представително лице. говори се тук на изуст от хора,за които морето е лятото по курортите!!!!Със здраве!!!!!!!
13
0
 
3
 
! Отговори
пламен преди 12 години
Абе хора Вие чувате ли се какво говорите?! Някой от вас пътувал ли е по корабите?! Аз съм моряк (с не много стаж но достатъчен) това къде е флагиран кораба няма никакво значение какъв е екипажа.90% от корабите носят флаг - тринидат и тобаго, сент висент и гренадин, марвалски острови, либерия- за колко от тези държави сте чували?! А екипажа е от всшкаква народност. Последно бях на кораб флагиран в Либерия със веф механик германец. А за филипинците дето не говорили английски - говорят и още как
12
1
 
5
 
! Отговори
До 8 преди 12 години
Не съм убеден, че въобще ще е възможно кораба да се извади, освен ако не се нареже и извади парче по парче. Още не сме измислили машина, която да може да повдигне 144000 тона. Според мен след като източат горивото, кораба ще си остане така завинаги, ще стане изкуствен риф, тренировъчно място за водолази и дори ще е атракция за туристите на острова.
11
0
 
1
 
! Отговори
Посерко преди 12 години
Требва приоритетно да се работи за изправяне на кораба, всичко друго си е загуба на време.
10
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
не вяравм да няма никакъв начин ;) Но все пак ти типично по български разбираш от всичко :)
9
1
 
8
 
! Отговори
До 8 преди 12 години
Е така го вдигат от 2-те страни и хоп.... изваден е.... :X
8
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
тоя кораб защо не го извадят най-накрая?! какво чакат да се разтече и горивото ли та да бъде красотата пълна...?!
7
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Филипинците били бягали разбираш ли и тва било голям проблем! И аз ще гледам да си спася кожата. Няма за жълти стинки да мра да се спаси някой дебел германец. А и екипажа са 90% обслужващ персонал - сервитьори, готвачи, бармани, хигиенисти и т.н нямащи нищо общо с моряци. Те са точно толкова неподготвени колкото и туристите. Пумията изливаща се върху тези хора е напълно неоправдана.
6
1
 
3
 
! Отговори
Гунчо преди 12 години
Компанията си е италианска!
5
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Според мен ЕС трябва да вземе мерки след този случай и да забрани на американски компании и други чужди компании да наемат екипаж от страни извън ЕС, при положение, че този американски кораб, който сега потъна са го регистрирали в ЕС и по-точно в Италия. Ако си регистрират корабите американците в САЩ или Мексико нека да си наемат какъвто си искат екипаж, но щом са дошли да печелят в ЕС, трябва екипажа да е на ниво а очевидно с филипинци работата не става. Те дори не знаят английски.
4
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Вчера оцеляла рускиня каза ,че екипажа е бил пиян и са им давали указания на ,,език наподобяващ английски а филипинците не говорели никакви езици .И за да се спасят си слагали оранжеви жилетки като на пътниците .Така успявали да се качват първи в лодките .А при вече наклонен кораб им казвали ,че има проблен с тока .Италианците си лъжат както им изнася .Никога няма да си признаят ,че екипажа е бил събран от кол и въже .И е бил необучен .
3
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
kapitana e vinoven. spasenie, oba4e pri 4000 du6i v takava situazia e mnogo slozno, a o6te pove4e v otkrito more pri burja. "plava6tite gradove" sa mnogo opasni i tova e samo za pari. zalko za horata.
2
3
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Много жалко, да загинат толкова много хора на пет метра от брега. Американците хубаво да си помислят дали друг път да назчанават италианци за капитани на корабите им. Ако американците бяха наели български капитан, такава трагедия никога нямаше да се случи, защото нашите капитани са сред най-качествените в света.
1
0
 
14
 
! Отговори
13 преди 12 години
Според мен няма вероятност да извадят някой жив от лайнера - има шанс някой да е плувал и да се е удавил, но ... Божа работа!МИР НА ПРАХА НА ЗАГИНАЛИТЕ!