IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Възможен ли е нов път за БДЖ?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Минчо М. Сливата
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Проблемът не е само в старите муцуни в ръководството на железниците. Като сложиха начело на БДЖ бившият шеф на младежкото БСП Владимир Владимиров и човека, станал известен като Данчо Телето, нещата не само не се оправиха, но се влошиха катастрофално. Проблемът по-скоро е в липсата на държавна политика към железниците, както и в тоталната демотивация на самите железничари и особено на средния административен персонал, който просто си убива времето в канцелариите на Вазов 3 в очакване на пенсия...
отговор Сигнализирай
20
mashinista
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
В момента сьстоянието в БДЖ е пьлна анархия,кражби и липса на едно правилно решение!Оглавяват го най-големите крадци след Й.Мирчев,В.Дунчев,П.Мутафчиев и производното им срещу,когото има заведени 2 наказ.дела-Х.Монов!Няма ли кой да попита наст.изп.директор от кьде,като БДЖ има толкова задьлжения се намериха пари за новогодишен банкет на 300 човека в Разлог или как народната железница безплатно докара симпатизантите на БСП и ДПС от цялата страна!Палят се умишленолокомотиви да се прикрияткражбите
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До ТРЯБВАИ аз съм го завършил, над 30 г. вече работя,справям се добре..... как пък ти ще си първия *** ***, който ще ми лепне такава квалификация!!?
отговор Сигнализирай
18
varg vikernes
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ВетеринарНе си запознат с железниците пич.Има цели три частни компании,които возят товарните вагони.
отговор Сигнализирай
17
пътник
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
ДА МАХНАТ ВЕДНАГА ТАЯ МАФИОТКА АНЕЛИЯ КРУШКОВА! ТЯ ЩЕ ДОСЪСИПЕ БДЖ!!!
отговор Сигнализирай
16
CrossFire
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 19 И защо пък трябва да са задължително държавни? Функцията на държавата е да гарантира правата на хората и тяхната сигурност. Всичко останало хората могат да си осигурят сами или чрез размяна. В случаите когато става въпрос за национална сигурност нищо не пречи държавата да поеме временно контрол над определени части от инфраструктурата. Всички виждат колко добре се справя държавата с пътищата. Всички помнят как са стояли без ток, вода, телефон с дни. И пак искате държавата да се меси?!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Инфраструктура - пътища, съобщения, електрификация задължително трябва да са държавни, най малкото под строга държавна юрисдикция!!! Другото е глобализация за радост на "плюскачите" и на наш гръб. БДЖ ПРЕДНАМЕРЕНО години наред се води към фалит! Първо отделиха товарните превози, които са печеливши от общата структура и ги готвеха за приватизация, източваха холдинга и накрая искат да тропосат само губещата част, но със силно социално предназначение - пътни превози на държавата, със загубите есте!
отговор Сигнализирай
14
Шаран -БГ
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Какъв нов път? Те нали влаковете си вървят по релси? Или ресите ще ги местите по билото на Стара планина? За нова структура в управлението2 ДА ! За помалко лапачи покрай робите, които денонощно работят, за да осигурят нужния трафик и безопасност на движението ? ДА! Що за "борд на директорите"? Един на БДЖ им стига! Вземете който искате ръководител движение ат гарите Подуяне или Г. Оряховица с над 10 години стаж и той ще се справи прекрасно.Да се измете бандата хрантутници с огромните заплати !
отговор Сигнализирай
13
CrossFire
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
В цял свят железниците бележат подем поради ниските разходи за транспорт в сравнение с останалите. Повечето компании са частни и си плащат на собственика на железопътната мрежа (било то държавата или концесионер) пътна такса, а те на свой ред поддържат инфраструктурата. Цените на пътническите превози са нереално ниски. За това БДЖ е винаги на загуба и никой частник не би създал нов превозвач с добри машини и нови вагони. В момента в който БДЖ изчезне веднага вакума ще се запълни с по-качествено.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
до Жо Е, то и сега е същата история..някои блъскат като ненормални за 500 лева, а някои си живуркат пазачи за 600 примерно. При бай Тошо пак беше същото Някои си живуркаха на службичка и взимаха пак 300 кинта. Моят баща беше военен и се отказа от тях 1989-та година, защото не му се лежало по цял ден, а искаше още повече пари и се хвана с частен бизнес.
отговор Сигнализирай
Новини