IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Възможен ли е нов път за БДЖ?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
BlackMamba
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Решението е да се пуснат частни оператори. Не един а поне два. Защото дори и след намесата на частни капитали БДЖ да фалира, то да остане конкуренция между останалите играчи на пазара и клиента да получава ниски цени. Това БДЖ е държавно и всеки гледа да яде от кокъла. А бизнесмена този, който е инвестирал собствени средства сън няма да го хване докато не започне да работи на печалба, а за работи на печалба трябва да отговаря на нуждите на пазара, сиреч на нас клиентите.
отговор Сигнализирай
10
Жо до № 13
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
ЗА ТИР-овете си прав, но за експлоатацията на хората по Бай-тошовото време не ми напомняй. Всеки месец по 280 до 300 часа денонощно работно време. Някои останахме живи.
отговор Сигнализирай
9
до Жо
преди 11 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Обаче сега тировете е.ават майката на пътищата ни ежечасно, а релсите на тромавата система на БДЖ нямаха тогава дупки по бай Тошово време, нали?
отговор Сигнализирай
8
Жо
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
БЪЛГАРСКИТЕ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ нямат никакъв шанс да се оправят в близките години. Причината е липса на товари за превоз. Наивно и непрофесионално е да се мисли, че чрез пътнически превози ще постигнат необходимия икономически прелом.При социализма, централизираната икономика ЗАДЪЛЖАВАШЕ директорите на заводите да ползват за превози ЖП транспорт. БДЖ печелеше милиони, без конкуренция. Днес повечето фирми, когато имат товари, ползват ТИР-ове, а железниците си останаха с тромавата си структура.
отговор Сигнализирай
7
Dedovia
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Ха-хааа, познах те Кормане.Фащай БДЖто и право към Истанбул да те "ремонтират" малко. Може да останеш и за по-дълго да получиш опреснителни курсове по турски :))))
отговор Сигнализирай
6
Ветеринар
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Волен Сидеров да дойде и да ми обясни как един монополист,вместо да е на печалба е във фалит.
отговор Сигнализирай
5
гачно
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
това бдж го виждам фалирало в следващата година,задълженията им са близо 1,5 милиарда...
отговор Сигнализирай
4
Dedovia
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
До Червената шапчицаНе разбирам турски ... ти да не си Корман Исмаилов?
отговор Сигнализирай
3
Dedovia
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
Всеки път за БДЖ, който е различен от пътя ГЕРБ, е правилен!Долу мутротиквоните!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Оня ден пътувах с електричка. Имах чувството че в тия вагони се превозват не бг граждани, а концлагеристи за някой лагер. Мазни и мръсни седалки, олющена боя, мръсни немити може би години прозорци, *** под....и гледам всичкото това и си казвам: ние не сме 50 години зад Германия, а 50 години встрани от нея.
отговор Сигнализирай
Новини