IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Да загубиш работа заради социална мрежа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
?
преди 13 години
Харесвам 62 Не харесвам 2
Това не го разбирам. Да се интерсува Шефа от личния живот на служителите си той е неприкосновен. Това е нарушаване на правата на човека и на влизане в личното пространство. И за това да бъдеш уволнен?!
отговор Сигнализирай
15
Асс
преди 13 години
Харесвам 41 Не харесвам 9
На мен пък ми помага на работния процес! :)
отговор Сигнализирай
14
служащ
преди 13 години
Харесвам 51 Не харесвам 12
Редно е на работните места да не се допуска влизане в социалните мрежи. Пречи на трудовия процес!
отговор Сигнализирай
13
sadsewr
преди 13 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Има служебни мобилни телефони и канцеларии за тази работа! Не го правят, пред колектива, колектива само си задава въпроси от къде е стигнало да ушите на шефа?! Така, че си има хора, за всичко и всичко се знае на 2 минута.
отговор Сигнализирай
12
Леонсио Любовника
преди 13 години
Харесвам 39 Не харесвам 22
Аз пък във Фейса се запознавам с супер яки мадами и всяка седмица излизам с ново гадже.
отговор Сигнализирай
11
уау
преди 13 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
Ахааа, много умно решение... каква връзка има нет-а на работното ти място с щуротиите които правиш в свободното си време и които качваш в мрежата?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 61 Не харесвам 2
В статията не става дума че са загубили работата си заради това че са влизали от работното си място.А заради това че изобщо са имали профил и са влизали в него от личните си компютри вкъщи.Тоест тези уволнения са неправомерни защото за причина вземат нещо което хората ползват в личния си живот, това е един вид нарушение на личния живот и права на човека.Все едно да те уволнят заради това че обичаш черния или белия цвят или че имаш компютър вкъщи и ползваш интернет.Просто абсурдни уволнения.
отговор Сигнализирай
9
ХАХАХА
преди 13 години
Харесвам 34 Не харесвам 2
А т'ва на тоя Гилбърт си е смешно к'во? ХАХХАХХХА
отговор Сигнализирай
8
sadsewr
преди 13 години
Харесвам 44 Не харесвам 1
Нормално е от гледна точка на това, че като служител на въпросната фирма не мога да се товаря с излишни задлъжения извън моя ресор, докато колегата или колежката си говори по скайп, фейсбук обменя информация /не и по служебен път/. Не се задължавам на никой от офиса всеки си има права и задължения и не мога да върша работата на друг/и/! Ненормално!? Ако си свикнал/а/ да лежиш на нечий друг гръб и да взимаш пари, това е отделен въпрос случил си на колектив, които все още не са ти "били дузпата".
отговор Сигнализирай
7
Аз
преди 13 години
Харесвам 47 Не харесвам 2
В "твоята" фирма ако искаш забрани отпуски, заплати и почивни дни - нали е твоята фирма. А относно статията - лошо е когато се бърка работата с личния живот. Но то това са американци :)
отговор Сигнализирай
Новини