IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Неочакван обрат с електромобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Класика
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
В затвора веднага при бай Ставри за кожени ваксинации всички от новото модерно ляво които лансират най опасните за озона,въздуха и човешкото здраве,климатичния убиец- ел колите!!! Тези обратеняци измислили ковид,предизвикали войната за печалби,съсипали световните икономики и банки,антихристияните заличаващи половете с извратени обратенящени,котилото на Сорос: Урсула Трюдо Макрон Шолц Нехамер Байдън и " сие"- чакаме Тръмп да спаси света ! И да спре ел колите,да не загинем!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
ВСЪЩНОСТ НАТОВАРВАНЕ 2500-3000 N/КВ МЕТЪР = 256-306 КГ/КВ МЕТЪР Е ЗНАЧИТЕЛНО ПОД БЪЛГАРСКАТА СТРОИТЕЛНА НОРМА 400 КГ/КВ МЕТЪР, МНОГОКРАТНО ПОТВЪРЖДАВАНА КОГАТО СЕ СЪБЕРЕМ 4-5 ЧОВЕКА НА КВ МЕТЪР В ГРУПА ОТ 30-40 ЧОВЕКА... А ОСВЕН ТОВА ТРЯБВА ДА НАМАЛЯТ ПРОПОРЦИОНАЛНО СРОКОВЕТЕ ЗА РЕМОНТ НА ПЪТИЩАТА И ПРИ ОСНОВЕН РЕМОНТ ДА УВЕЛИЧАТ ВИСОЧИНАТА НА НОСЕЩИТЕ И ЗАЩИТНИТЕ СЛОЕВЕ И ДА ВЗЕМАТ МЕРКИ ДА НЕ СЕ ГЪТНЕ НЯКОЙ МОСТ...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Една кола при паркиране заема приблизително 2,5 на 5 метра. Това са 12,5 квадрата. Ако колата тежи 2,2 тона колкото Тесла /22 килонютона/ се падат по 1,76 kN на квадрат. Слагаме коефициент за претоварване 1,3 и стигаме 2,29 на метър. Те имат 2,5 по проект. Или не могат да смятат, или има нещо друго.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
За джиповете и големите лимузини дето са над два тона няма проблем. Сега се сетиха, че електричките били тежки. Ами стандартните паркоместа в които половината големи нови коли не се събират?
отговор Сигнализирай
15
Британски учЕн
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 12
Това са абсолютни глупусти, прах в очите на ***, нали затова ползват литиеви батерии, защото за най доброто съотношение тегло капацитет. За сравнение една Тесла модел S - е 2080кг а един фолксваген тигуан е 2300кг - това всеки може да го провери. Нали от теглото на електромобила зависи неговият пробег, кой има изгода да прави тежки електромобили.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 30 Не харесвам 8
Всички изверги пробутващи ни тези недоразумения ел автомобили са за затвор! Ще отговарят един ден и за съсипването на природата заради батерии и какви ли не простотии които продължават да правят.
отговор Сигнализирай
13
Костадин Путинова
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Руските горива са най-екологични!
отговор Сигнализирай
12
Пропов
преди 2 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Те обратите тепърва започват. Който има мозък и желенаие малко от малко да се образова по темата, няма да си качи семейството в тия опасни, прехвалени, недоизмислени , недозглобени(Тесла) шпиониращи (Тесла) недоразумения. Не става дума да дадеш едни много пари. Това е най малкия проблем. Много хора имат немъчени пари и не им пука. Ама идеята за свободата да имаш лично превозно средство е избягала. Подземята не могат , горе не могат - е къде да паркират? Еми В *** ли да си ги наврат?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 43 Не харесвам 6
Изключително скоро очаквайте - "неочакван обрат" - "експерти смятат, че електропреносната мрежа не може да издържи на замяната на над 10% от автопарка с електроиграчки" НЕОЧАКВАН ОБРАТ - експерти откриха, че няма достатъчно природни ресурси за производство на достатъчно електромобилчета; НЕОЧАКВАН ОБРАТ - батериите не се рециклират и след края на експлоатацията са огромен проблем, понеже при овлажняване се самозапалват... И ТАКА НАТАТЪК АБЕ ДА НЕ СА НЯКАКВА ИЗМАМА ТИЯ "ЕЛЕКТРОМОБИЛИ" А?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Само не разбрах в какво се състои "обрата"
отговор Сигнализирай
Новини