IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Автомобилните компании в Европа затварят заводи и съкращават работни места


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
"изправени пред слабо търсене, високи разходи, конкуренция от страна на фирми в Китай"................А какво значение има конкуренцията когато търсенето като цяло е слабо? Също така не беше ли конкуренцията основополагащ елемент на капитализма?
отговор Сигнализирай
44
анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 3
Коксът е вещество съдържащо ~80% въглерод, остатък при производството на каменовъглен газ (газов кокс). Произвежда се и в коксови пещи, където се използва по-ниска температура при обработката на въглищата. Коксът е сив на цвят, с пореста структура и голяма крехкост.Та казваш с кокс ще топиш метал. А коса с ръце ли ще го мачкаш за да го получиш?
отговор Сигнализирай
43
Абе
преди 5 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нормално. Бъдещето е на китайските автомобилни производители. ЕС няма как да издържи на конкуренцията. Скъпо и неефективно е отдавна производството на каквото и да е било в ЕС. Към услугите и финансовите пазари ще се пренасочат евро икономиките.
отговор Сигнализирай
42
анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
Силовото непазарно налагане на ел. автомолиби доведе до този срив на европейската автомобилна индустрия - поредния провал на брюкселските слабоумници. Истината е че Европа вече не е конкурентна икономически, защото в Брюксел водят шизофренична война със собствената си икономика. То не бяха ограничения, то не бяха забрани, безумни стандарти, да не говорим за социалната политика величаеща мързела. Ето го разултата рецесия, разруха и мизерия.
отговор Сигнализирай
41
Дзивко
преди 5 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Войната и параметрите по зелената сделка сътвориха тая работа, сега с мита ще мачкат китайските електрички, с същите административни мерки смазаха европейските коли с вътрешно горене, та сега няма продажби на скъпи електрички и малолитражки на бензин
отговор Сигнализирай
40
Винокур Куропаткин
преди 5 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Пухахахахахахаха не знам за Россия, важното е Европа да е зле и беднее, за САЩ само смерчове-Лубянка знае как, иначе Янковците с гладуване и беднуване не мож оплаши гърмени зайци са от люлката до гроба все тегоба пухахахахахахаха. Глад Европо американски глад беднотия и заплатки!
отговор Сигнализирай
39
ami
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
С любезното съдействие на сащ и ЕП,защото няма как да бележиш ръст в икономиката всяка година,да каниш африканци да ти работят и в един момент да решиш да спреш с евтините суровини за производство на продукция и да си набавяш същите на 2-3 пъти по висока цена и да си конкурентен на пазара?!?!?!!?
отговор Сигнализирай
38
Шефрет
преди 5 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Няма страшно, Европа ще си затвори заводите ,но и е спокойно ,че в Русия яйцата и маслото били скъпи.
отговор Сигнализирай
37
Урсулю Фродолайнен
преди 5 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
Така е демократично! И евроатлантическо! И екоклиманеолибера3тично нек'си! Слава Кокаине и Зиг Хайл Зельоньй ФюрЪр! Вива Лас Веган,трансатлантическите ни ценности и 37564298 видове пол!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 1
Истината е, че и Мерцедес, и БМВ, и Ауди/Фолксваген от години бълват брак още от конвейра, адски скъп, които коли таман им изтече гаронцията и почва тормоза със суперскъпите части и ремонти. Просто са направени да се трошат и пак да им дадеш една торба пари да си купиш нова, която ще е същия шкарт. Не говоря за марки от рода на Дачия. Здравият и надежден Мерцедес 124ка е минало бешело. Както и Ауди 100, БМВ от същия период. А и цените са скочили неимоверно.
отговор Сигнализирай
Новини