IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Германия иска отмяна на забраната за двигателите с вътрешно горене


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
анонимен
преди 19 часа
Харесвам 7 Не харесвам 2
Германците ще се радват на усъвършенствана отмираща технология, докато Китай прави автомобилите на бъдещето. Така и последните майстори на каруци са се хвалели, че много добри каруци правят, и колите с ДВГ няма как напълно да изместят хубавите им каруци.
отговор Сигнализирай
11
Христо Христов
преди 19 часа
Харесвам 8 Не харесвам 2
До: Смех "следващата стъпка е да се усетят, че администрацията на Урсула е вредна за ЕС" - по-добре германия да бъде изтрита, отколкото да чакаме още 25 години.
отговор Сигнализирай
10
Похлупаков
преди 19 часа
Харесвам 1 Не харесвам 14
Друзя до 2030 в китай няма да има ДВГ. Пък вий си пейте как е невъзможно да се кара само на ток.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 19 часа
Харесвам 6 Не харесвам 1
до 1 Примерът ти с Нокиа е неудачен и тотално грешен. Американската корпорация ги купи и затвори заводите. Румънците точно се зарадваха че Нокиа им откри нов завод в страната, дойде Бил Геитс и го затвори. ЕС нищо не прави срещу американските корпорации, пуснат някакво дело за монопол и се точи 10 години , накрая им сложат някаква глоба, а те даже не я плащат, защото минават през офшорки. На сега дойде Тръмп и какво казва? Или ще приемате нашите условия или мита и забрани. Щат, не щат пак така.
отговор Сигнализирай
8
Смех
преди 19 часа
Харесвам 11 Не харесвам 1
Швабите най-накрая се усетиха, като започна сериозно да ги боли отзад. Те са малко като албанските реотани, трябва им повечко време да загреят. Хайде сега следващата стъпка е да се усетят, че администрацията на Урсула е вредна за ЕС.
отговор Сигнализирай
7
анонимен
преди 19 часа
Харесвам 7 Не харесвам 2
Що - за да печелят милиарди още - печалбата огромна 30/40% от цената е стойността...Китайските модели превъзхождат в дизайн,иновации, софтуер и характеристики вече - там е страха - влязат ли масово в Европа - с милиарди ще намалее баницата за бонуси..тва еСвърши един модел за 10 години да се произвежда - в Китай клиента ще може да избира индивидуални разлики и в дизайна на един и същи годишен модел ..
отговор Сигнализирай
6
Христо Христов
преди 19 часа
Харесвам 9 Не харесвам 3
Случайно да има нръзка със заводите на ФолЦваген?
отговор Сигнализирай
5
Христо Христов
преди 19 часа
Харесвам 4 Не харесвам 3
Скоро и на каруците по магистралите ще поискат.
отговор Сигнализирай
4
ДОБРО УТРО, БЪЛГАРИЯ
преди 19 часа
Харесвам 12 Не харесвам 2
Браво и нека да стане! Свободата и Демокрацията дават ПРАВО НА ИЗБОР!! Който иска - да кара електрична, който иска - хибрид, а който иска - кола с ДВГ! А не с централизиран административен рекет да казват кой какво да избере!
отговор Сигнализирай
3
анонимен
преди 19 часа
Харесвам 8 Не харесвам 2
Не може. Грета ще се нацупи!
отговор Сигнализирай
Новини