IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Безопасността на въздушния транспорт в Европа е изложена на риск


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
От кухнята (4)
преди 14 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Няма роботи. Не е възможно да летиш и.. оттам директно да спиш. До Хотел в две посоки. Всичко за полета започва часове преди това. МТО сводка, планиране, разчети за осигуряване заявката, процедури подготовка за полета, проверки по техниката, брифинг състава..После цял ден,(нощ) совалки по маршрута ако си чартър, или дълъг полет ако си в далечните курсове. Без място за грешка. После вс. наново. Зада случи всичко това в липса на кадри - съня е на минимума!!! Да, засяга сигурността разбира се.
отговор Сигнализирай
8
От кухнята (3)
преди 14 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всички икономии са одобрени отгоре, заради алчност, за тях това значи бонуси. Надолу обаче екипажите пред свършен факт. Отделно натовареността по графика от липса на кадри. Обаче никой не робот. За този факт авиокомпаниите не искат и да чуят.
отговор Сигнализирай
7
От кухнята (2)
преди 15 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
В допълнение, бизнес културата в авиокомпаниите, и като цяло в бранша и извън него се промени.Тарикатско замислени мащабни икономии, осигуряване на допълнителни "печалби". Алчност. Това е на гърба на състава. Все по-лоши условия от натоварени графици, орязани почивки или директна незаетост когато на компанията й е необходимо. Само че екипажите в нея, не са изтривалка за използване, после за захвърляне. После, ела пак да те смажем как си искаме, сега ни трябваш. Това едно на ръка..
отговор Сигнализирай
6
От кухнята..
преди 15 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Натоварват екипажите, понеже има глад за пилоти, поради оттеглящо се поколение по-стари авиатори. Не е от вчера проблема и отдавна компаниите го знаят. Но десетилетия наред почти никоя компания не искаше да инвестира в обучения на нови пилоти, и остави това на самотек и самофинансиране от страна на обучаващите се. Това е безумно скъпо навсякъде, единици могат да си позволят. Караха така на печалба от инерция, сега вече тази реалност отвори огромна празнина в приемствеността между поколенията.
отговор Сигнализирай
5
пътешественик
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 1
"родили се уморени и живеят да си починат" - навсякъде е пълно с такива - колекттива ги прикрива най-добре, затова по правило работят на колективен трудов договор, имат синдикат и стачкуват за щяло и нещяло, иначе са склонни на рушвети, защото винаги им се малеят заплатите
отговор Сигнализирай
4
Дрт
преди 1 ден
Харесвам 3 Не харесвам 0
Кажете на Урсула да не минава с метлата около летищата и няма проблем!
отговор Сигнализирай
3
Безопасността на
преди 1 ден
Харесвам 3 Не харесвам 0
морския транспорт в Европа е изложена на риск. Путин каза: Френски пирати завзеха руски граждански танкер.
отговор Сигнализирай
2
дезинтегратор
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ами да направят проучвания и в България. Ще разберат, че 100 на 100 във всички фирми до една, се нарушава безопасността на труд, а и струкции за безопасност никъде не се изпълняват. Дреме ми за германските авиокомпание. Да си вземат заплатката и да не мрънкат.
отговор Сигнализирай
1
Дрт
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 0
Навярно пак Путин ще изкарат виновен и за това.
отговор Сигнализирай
Новини