IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Вече 20 години железниците не били държавен приоритет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
miliardi sa izkradeni miliardi ,potanali v lichni smetki ...tva iztinata za 10 god tolkova mnogo e kradeno che vi e bedna fantaziata kak se kradeshe i pereshe parata s miliardi stotici.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
В нормалния свят (Германия, САЩ, Франция) автобусният превоз е в пъти по-евтин от железопътния (който не вярва - да провери актуални цени в Интернет). "Социалният" превоз трябва и единствено може да бъде автобуса. Влакът е скъпо удоволствие, което трябва да се ползва само от хората, които имат възможност да си го позволят. Ако трябва да се субсидира "социален" превоз за бедни по села и паланки, то със сигурност по-евтино би било да се субсидират автобуси.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Какъв подвижен състав е налице?? Ти возил ли си се скоро във влак на БДЖ? Знаеш ли, че тези вагони и най-вече локомотиви са напълно амортизирани и няма пари за части? Опасни са! Всичко е за тотален брак и подмяна с ново. И никоя власт не е виновна за това! Просто толкова са ни доходите, толкова са ни данъците, толкова са възможностите на държавата! На гол тумбак - чифте вагони! Що не пътувате всички със самолет? Щото там цените са пазарни и бедните пенсионери и студенти нямат пари за самолет!
отговор Сигнализирай
53
кали
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
В какво превърнаха държавата ни сегашната власт !!! В батак !!!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Глупости, за който не мисли! Подвижният състав е налице, евтиният ток също, изградената инфраструктура и обученият персонал - от къде идва оскъпяването? Умишлено загробване, кражби и т.н. - в течение на десетилетия. То е ясно, че ако се гради всичко на ново ще е баснословно скъпо.А истината е че нямаме стандарт и управляващите целенасочено се стремят да продължаваме да стоим в това положение!
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
Престанете с глупостите. ЖП е най-скъпият възможен транспорт и е крайно време народа да разбере, че нямаме пари да го плащаме. Просто не може да си го позволим. Локомотивите и подвижният състав се произвеждат в чужбина, търгуват се на свободния международен пазар и ако искаме нови локомотиви и вагони трябва да ги платим по същите цени, по които ги купуват на запад. След като нямаме заплати като на запад, как си представяте да може да си купим нови вагони на западни цени?!
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До част5Това е целта на ГЕРБ да спрат евтиния транспорт до София и хората да се принудят да търсят скъпи квартири. За Банкя, Своге и Перник няма нито един спрян влак.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Интересно ,влакове до Ямбол от София и Бургас няма..Защо?
отговор Сигнализирай
48
част5
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Само, че социалното напрежение, което се заражда в момента от най-бедните слоеве на обществото в това число и пенсионери, ученици, студенти и хора от малките градове и села, които пътуват на работа до големите градове са големите губещи. И това ще изиграе скоро много лоша шега на управляващите.
отговор Сигнализирай
47
част4
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
100ци турски тирове минават ежедневно през Бг на път за Западна Европа. Участъкът от новопостроената магистрала Марица вече е направена на йовка , ремонтите по нея са ежемесечни.Въпросът е кой има сметка да се затрие най-евтиния и социален транспорт (който във всички развити страни е на дотации). Отговорът в този случай май е повече от ясен.
отговор Сигнализирай
Новини