IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Вече 20 години железниците не били държавен приоритет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
По-малките градове и села нямат автобусни превози, камо ли да се субсидира. Всичко е с таксита които веднага вдигат монополно цените или със собствени автомобили и каруци.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Нека народа да види колко им пука на управляващите за тях. Това е най-показателно.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До Анонимен 43, тва дет си го писал да не са цените за авиобилети първа класа?
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До 40 , за твое сведение субсидират се и автобусни превози или мислиш че малките населени места трябва да останат откъснати от света?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Берлин - Магдебург (около 150 км) с обикновен регионален влак - 30 евро / 60 лева в една посокаФранкфурт - Кьолн (към 200 км) със скоростен влак - 120 евро (240 лева) в една посокаКогато мнозинството от живущите в България могат да заплатят цени като горните, тогава може да искаме да имаме нормален железопътен транспорт (като в Германия). До тогава по-добре да се ликвидира БДЖ, тъй като поддържането на влакове със смешните цени на билетите от по 10-20 лв е опасно за живота!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Стига сте ривали! В цял свят пътническите превози са на загуба и се субсидират от държавата!Влакът е скъп превоз, разберете го това! Отидете малко по белия свят (ако щете и през Интернет) и вижте какви са цените на билетите за влак, който се поддържа както трябва. Става въпрос за колосални суми, които изобщо не се постижими за българския народ и българската държава.Толкова са ни приходите,толкова са ни данъците - не стигат за качествен железопътен транспорт!По-добре да се закрие, да не се мъчи!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До До 37Нищо против стига да решат, че ще е на пазарен принцип може да ги ликвидират. Но тогава след 1-2 години ако икономиката се оправи, ще трябва пак да строят същите жп линии. А това е още по-голяма глупост. Освен това направиха много скъпи ремонти а сега няма влакове.
отговор Сигнализирай
29
пазарна икономика
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Субсидията трябва да е само за малките градове и села от провинцията, защото в противен случай там ще се нарежат жп линиите за скрап при приватизация и ще останат по-малко линни като дължина и от метрото в София.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
20 години цицат от държавата и щатът им е надут, но явно могат да кандърдисват тия отгоре, че така е нужно. То е очевАдно
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До До 32Загубите се генерират най-много там където има най-много влакове - София, Перник, Мездра и т.н. в Софийска област а там БДЖ купува изборите на ГЕРБ и не иска да съкращава влакове или да видгне шоково цената на билетите.
отговор Сигнализирай
Новини