IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Вече 20 години железниците не били държавен приоритет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
част3
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Куриозно е че при положение, че имаме едни от най-лошите пътища в Е-па да се дава приоритет на автобусния транспорт, който освен, че не е ефективен в сравнение с ЖП транспорта и замърсява околната среда. За никого не тайна, че автобусното лоби (политическото) в лицето най-вече на ДПС е много силно. Не е случайно, че най-големите автобусни фирми Юнион Ивкони, Етап, Груп, Арда Тур и други са близки до ДПС.В белите държави даже качват тировете на ЖП платформи, за да не рушат пътищата.
отговор Сигнализирай
45
част2
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
втобуси между градовете почти не могат да се срещнат. Противно на всичко това, както винаги в Бг всичко е на опаки.Отдавна се върви към съзнателно затриване на ЖП транспорта. Даже при комунизма БДЖ бяха приоритет, имаше бързи и експресни влакове като Експрес Чайка, Експрес Тракия, Бързия Хебър. Влаковете бяха чисти и отоплени, а във вагон ресторанта можеше да пътуваш по приятно и леко.
отговор Сигнализирай
44
част1
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Може би малко хора в България знаят,че страната ни има една от най-развитите ЖП мрежи в Европа (де факто трен няма до Смолян, Тополовград и Бургас Царево). Влакът винаги е бил най-масовия , най-евтиния и екологично най-чистият транспорт. Ненапразно ЖП транспортът е приоритет и на самия Брюксел.В силно развитите държави Германия, Австрия, Швейцария, освен че ЖП транспортът е номер 1, той е и най-модерния (някой от влаковете се движат с 300км/ч).
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Няма друг изход освен СТАЧКА до оставка на Борисов и влаковете пак ще се намалят само сутрин и вечер по 1-2 влака.
отговор Сигнализирай
42
кошмар
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Повечето влакове са претъпкани и сега и даже трябва да пуснат повече влакове, но БДЖ съкращават още 150 влака просто защото не могат да купят нови.
отговор Сигнализирай
41
Гневен българин
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Половината от вас не са се качвали във влак от години,но пишат някакви щуротии тук.Да,едно 80% от тях са много амортизирани.Да,има *** в БДЖ,които не си вършат съвестно работата и гледат да вземат надницата.Да,има много смотани,които не са за тази структура.Да,схемите и врътките по високите етажи са ежедневни.Най-голямата истина е,че тези влакове са единствен превоз за много хора и заради политическа простотия и кражби отново хората го отнасят.Това отдавна е традиция в България.Примери бол.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
За какво са толкова много директори на БДЖ, министри, зам. министри барабар и Борисов като не могат да решат проблемите на БДЖ, Ликвидация е най-лесния вариант но тогава няма нужда и от директори и министри. БДЖ заприлича на КТБ където няколко хиляди чиновници и в БНБ и в правителство и др. не направиха нищо освен ликвидация.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Фалита на БДЖ зависи и от цената на бензина. Колкото е по-евтин бензина, толкова повече БДЖ губи пътници, защото те се прехвърлят на коли. Ще трябва да свалят цените на билетите за да оцелеят, но това е съмнително, защото имат доста дългове натрупани към НЕК за скъпия ток и за новите но много скъпи мотриси купени на лизинг от Германия.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ние вървим упорито назад благодарение на некадърни управляващи и много крадливи.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До 43, каква е минималната заплата или пенсия там, хайде помисли. Всичко трябва да се смята в процент спрямо нещо си. Хората там вземат нормални заплати, пенсии, детски. Нашите детски са 35 лв. и това не е за всички, а за тези с нисък доход, сметни го в евро. Стига с тези сравнения с богати страни. При нас има една шепа хора които са добре.
отговор Сигнализирай
Новини