IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Изпреварихме Франция по производство на велосипеди


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Иван
преди 7 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Къде ги изнасят тия велосипеди не е много ясно.Тия прехвалени БГ марки само тук се карат,величаят и издигат в култ. На по голяма част от моделите цените им са по високи от на доказали се марки като Giant,Cube,Trek,Merida,Scott и други с идентични компоненти.Рамките на всички БГ велосипеди се произвеждат в Китай за разлика рамките на доказалите се производители,които на 95% се произвеждат в Таиван. То за това Драг,Рам,Спринт и Кросс дават толкова дефекти в рамките.Пукнати,сцепени,изкривени.
отговор Сигнализирай
29
Shark
преди 8 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
Ясно, ама иначе ни плащат най-малко в целия ЕС, едва евро на час. Ким сикимде като сме изпреварили Франция по производство на велосипеди. Обадете се когато ги изпреварим по доходи
отговор Сигнализирай
28
Знаещ
преди 8 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Изпреварихме Франция и по производство на лавандула и също така на фискални устройства.Не съм сигурен, но мисля, че и по производство на бойлери сме пред Франция.България се развива въпреки, че братска Русия се е вкопчила в икономиката и енергетиката ни и не пуска.Дано скоро и дойде края та да тръгнем с по-ускорени темпове към световните пазари.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Много е интересно как от една страна почти всички тук си мислят, че да направиш велосипед е най-лесното нещо на света пък от друга страна някой като 30ти, смята, че не е възможно да произвождаме повече от Франция. Що, не е ясно. Явно номер 30 е по-запознат от човекът, който е в бизнесът и е застанал с името си да оповести тези данни, от които производството на Драг е само една, не най-голяма част.
отговор Сигнализирай
26
до 32
преди 8 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Koлко пъти да се каже, че в добрите велосипеди китайски части няма, освен ако не си купуваш от Илианци. За пример Шимано е японска фирма, Мавик френска , Ремеркс чешка Кларкс британска....има и добри тайвански, които произвеждат на високо ниво. Дори и в евтините драгови модели ще видиш най-вече части на Шимано или примерно на Циклон, която е американска фирма. И не си мислете, че да се разработи велосипед е толкова лесно. Има огромна и непрекъсната еволюция и в материалите и отделните компоненти
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
То и автомобилостроенето, огромният процент от работещите на поточната линия извършват една точно определена дейност, която се научава и не изисква кой знае какви знания. С велосипедите специално, знам че да си механик на велосипед си има съответна специфика и изисква познания(разбира се всичко се научава)дали същото е в производството не знам. Факт е обаче, че разлика от много други сфери като видиш италиански велосипед, той е произведен в Италия, а не в Китай съответно явно има значение.
отговор Сигнализирай
24
PD do 25
преди 8 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
А ти не ми казвай аз какъв съм. Дай числа, пък после ще видим. По долу коментиращ подсказа че в ДРАГ работят около 50 човека. Познавам работещи в други фирми производители на велосипеди, и нивото на заплатите им е в най ниския сегмент. Дори си играят и на проценти, от качествената продукция. В предвид претенциите ти за икономическа грамотност, няма да обяснявам как влияе това на качеството и устоичивоста на кадровата политика. А и освен добро и лошо, има и Истина, а тя просто е.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Тоя вярва ли си,по каруци може да ги изпреварим франсетата.
отговор Сигнализирай
22
Дани
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Реално погледнато дори детски приличен велосипед трудно се намира в магазините под 119 евро (камо ли средна цена), но като цяло статията е много добра новина.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Ако умението на монтажник да завие няколко хиляди гайки на ден, така щото всичките му колела, да минат теста за допуск по геометрия, е вискококвалифициран труд, то аз си връщам думите назад. Но все ми се струва, че на това му се вика, специлизиран работник, а не висококвалифициран. Ама човек не може да знае всичко.
отговор Сигнализирай
Новини