В забързаното ежедневие и пълния списък със задачи всички искаме да пестим възможно най-много времето си. Това е и една от причините компаниите да внедряват и дигитализират различни услуги, чрез които улесняват клиентите си във всекидневието – било то поръчка на храна, плащане на сметки или друго.
Затова не е изненада, че вече има и нова услуга А1 Tracker, с която клиентите на А1 могат лесно и удобно да проследяват своите заявки за технически затруднения или нова инсталация на телевизия или интернет. Новото дигитално улеснение ще хареса на всички, които искат да разполагат с актуална информация за своите услуги.
Клиентите, които имат регистрация в приложението или уеб портала Моят А1, могат да проследяват и контролират заявките си, без да се налага да се свързват с кол центъра на компанията или да посещават магазин. Така те получават ясна информация стъпка по стъпка до разрешаване на конкретния казус или извършване на инсталация.
Ако има активна заявка, в Моят А1 се визуализира автоматично банер на тракера с 4 последователни стъпки – от етап на обработка до финализиране на процеса. Клиентите могат да виждат актуален статус към съответната стъпка, в която текущо се намира тяхната заявка, какво предстои до приключването ѝ, както и по-подробна информация чрез клик на линка за детайли.
Освен да проследяват своите заявки, клиентите на А1 могат да насрочват посещение от служител на компанията по-лесно в удобно за тях време. Ако заявката е за нова интернет или ТВ услуга, потребителят може да промени деня и часа на посещението чрез изпратения линк на СМС, а за технически затруднения промяна на уговореното посещение може да се заяви на телефон *88/088123.
Важно удобство при ползване на А1 Tracker е също, че потребителите разполагат с информация и за историята на минали сигнали и поръчки.
А1 разработва услугата, за да предостави на клиентите си прозрачен и лесен начин да управляват и следят процеса, през който минава заявката за техническо затруднение или инсталация за нова услуга.
A1 Tracker е поредната нова функционалност на платформата за самообслужване на клиенти Моят А1, която е достъпна през Мобилно приложение и уеб версия. Моят А1 дава възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, плащане на сметки и преглед на детайлна информация бързо и лесно 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.