IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Достъпни електрически коли – най-рано след 5 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
AcOrP
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Интересно е да кажат колко точно е живота на тези батерии ;) Ако са литиево йонни след първата година капацитета им ще 80% след 2-рата под 50%, И като цената им е 10 000 евро :) Ще си купи някой електромобил баш никога. Че технологията я има от години е ясно. Просто не е приложима, има батерии които са по подходящи за тази цел но цената им е прекалено висока. А за километрите с едно зареждане,че са малко малко са но ще са още по малко в деиствителност, защото зимата ще трябва отопление ;)
отговор Сигнализирай
46
vinko
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
когато това стане незнам колко ще стане тока !! Технологиите ги има и не само с електричество с вода и с други прототипи но това няма да стане защото има някой хора които си изкарват хляба с продажба на петрол и докато той не свърши тези технологии няма да навлязат напълно и защо заради човешката лакумия за повече и повече пари но и това време ще мине трудно или лесно бавно или бързо а пък петролните магнати които трупат милиардите си да си ги носят в гроба това кървави пари изкарани с войни
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Като гледам колко правописни грешки правиш, сигурно имаш секретни данни, защото си шеф на развойния отдел на NASA, а това е, защото си бил пълен отличник в университета и в училище и в детстката градина :-)
отговор Сигнализирай
44
ПЕПЕ
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
На път си, да измислиш вечния двигател, не спирай, мисли такива хора са нужни на Света.
отговор Сигнализирай
43
ioannidis
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Ако към ЕЛ двигателя се вгради едно динамо, което да зарежда батерията поне 70% от общия му разход на енергия, колата ще се зарежда не след 300, а след 1000 километра да речем...
отговор Сигнализирай
42
ПЕПЕ
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Абе пич, като си много вътре в нещата, дай малко инфо, до каде стигнаха разработките за водородните генератори /станций/ и коли, на водород естествено? - зарежи ги електрокарите, виждам, че си разбрал, че нямат бъдеще.
отговор Сигнализирай
41
хахаха
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Много неща които се търкалят по салоните трябваше да са на горубляне и търгашите да те молят да я купиш. Да ама не. Неща който са скъпи заради самия матерял няма как да са евтини. Се едно роусРойс да поевтинее ако слоновата кост, кожата, платината, среброто и златото поевтинеят 200 пъти. Е да ама няма как. Матеряла е в ограничени количества на планетата и няма от къде да дойде. След 3000 години може като колонизираме планета с злато, но слоната кост пак няма от къде да дойде
отговор Сигнализирай
40
ПЕПЕ
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Електричките, ще дойдат и ще си отидат, но простотията остава, това е жалко.
отговор Сигнализирай
39
Хм
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ок, г-н Асандж. Разбрах Ви. Когато решите да изнесете секретните данни сигурен съм, че ще направите фурор...
отговор Сигнализирай
38
хахаха
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Да чета за товарен автомобил Рено Канго 60 конски сили?!?!? Това за лека кола не става камо ли товарен. Имам достъп до секретни данни и формули за зареждане и разреждане на извесни европейски производители. Физикохимицете са им кадърни повярвай ми затова търгуват в ЕС в много страни. Те са секретни защото са дали пари за изследвания и открития. Гони се стотинката и такива "бързи" зареждания ще ти се изсмеят. Как не са се сетили до сега? Просто разрушаването на матеряла е на степен в формулите
отговор Сигнализирай
Новини