IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

От Париж до Токио за два часа и половина!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Шоп
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
На 32км си има атмосфера и звука се рапространява, но с по-малка скорост, защото въздуха е много разреден.
отговор Сигнализирай
36
някой
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
P.S.: Да внеса едно уточнение, за да няма недоразумения.Така наречените реактивни двигатели доколкото ми е известно ги има само във военната авиация. Тоест - чисто реактивни. В гражданската авиация самолетите също са реактивни, но от турбовитлов тип. Все пак не можем да сравняваме един самолет F16 със Airbus например.
отговор Сигнализирай
35
някой
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Извинявам се много, защото не съм кой знае колко компетентен в тази област, така де, не съм ракетен инженер.Ама искам само да попитам, някои четящи и пишещи тук във форума правят ли разлика между витлови и турбовитлови двигатели?Витловите са ясни. Ама съвременната авиация изцяло е базирана на турбовитловите двигатели. Това че перки не се виждат не означава че ги няма.Става въпрос за турбинни двигатели.
отговор Сигнализирай
34
Шоп
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Въздушно-реактивен се нарича малко по-особен вид двигател, който на английски се казва Ramjet
отговор Сигнализирай
33
blackradio
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Скоростта М е скорост на звука ама на определена височина и в определена среда. В космоса няма как да се разпространява звук и вече не е скорост на звука. Това значи над атмосферата.Там М е 0 или безкрайност. Което си изберете.Преди да пишете нещо се съветвайте с някой. В краен случай с чичко Гугъл.
отговор Сигнализирай
32
марин
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Турбовитловите двигатели са с витла, а на картинката не виждам такива.
отговор Сигнализирай
31
Шоп
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Turbofan е турбовентилаторен двигател, което си е турборективен с доста голям втори контур.А турбовитлов на английски е Turboprop.Между витло (перка) и вентилатор има разлика.Едното се казва propeller, другото - fan.
отговор Сигнализирай
30
blackradio
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
А земете пренапишете статията, че се излагате. Турбовитлови двигатели значи, че двигателите са реактивни, а теглителната сила се получава от витло. Турбовитловите или реактивни двигатели са въздушно-реативни двигатели а не нещо друго. В космоса не може да работят щото там няма въздух и нищо не може да позиционират там. При рактите се иползват ракетни двигатели, които са нещо съвсем различно от въздушнореактивните. Проекти на такива неща има още отпреди 40-50 години
отговор Сигнализирай
29
Шоп
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Най-вероятно имат пред вид, че ще се движи със скорост М4,0 , което не е точно 4х1234,8 км/ч
отговор Сигнализирай
28
до 23 и 24
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Тикви тиквии знаете ли английски поне. en.wikipedia.org/wiki/Turbofans според вас какво е това -"ти им викаш кликни и те клякат" Турбо-реактивен ли да ви го напишат. Ей богу всички сте турбо-енженери.
отговор Сигнализирай
Новини