Oчилата с дебели рамки, на които преди всички се присмиваха, отдавна се превърнаха в нещо модерно. Виждали ли сте рамките, които носи Леброн Джеймс?
Но в очите на Google очилата на XXI век са умни и дори разполагат с компютър. Проблемът е, че все още никой не е решил как точно да направят въпросните очила, така че те да изглеждат добре.
Осъзнавайки необходимостта да даде на очилата малко по-красив и модерен вид, тази седмица Google реши да обедини сили с Diane von Fustenberg (DVF), която да внесе свежест в дизайна на Google Glass, пише BusinessWeek.
Сътрудничеството между двете компании ще доведе до пускането на лимитирана серия модели на цени около 1600-1700 долара. Те ще бъдат пуснати на пазара на 23 юни и ще са на разположение в платформата Net-A-Porter и на уебсайта на Google.
Цената за по-модерните рамки е малко по-висока от тази на обикновените, които са около 1500 долара за Google Glass.
Да имаш партньор като DVF не е никак малко - модната къща вече включи Google Glass в ревюто си Пролет 2013.
Един от допълнителните проблеми на Google е, че повечето потребители я познават като безплатна търсачка или оператор на имейл услуга, а не като производител на скъп аксесоар, който човек може да носи на главата си.
“Ние сме развълнувани от сътрудничеството с DVF заради предстоящото трансформиране на очилата в нещо съвременно и модерно“, заяви главният дизайнер на Glass Исабел Олсън.
След като работи с търговеца на дребно Warby Parker, Google реши, че ще се насочи към по-луксозни марки, които да ѝ помогнат да направи Google Glass още по-привлекателни.
Съвсем скоро може да видим модерните очила на интернет гиганта да се появяват на пазара с марки като Burberry, Bulgari, Chanel, DKNY, Prada, Ralph Lauren и др. Този ход може да се окаже доста полезен за продажбите на Google Glass, защото нищо не дава такава увереност на потребителите, колкото луксозните дизайнерски модели.
По-рано американският интернет гигант сключи споразумение за сътрудничество в тази област и с Luxottica, като подробности засега не се споменават. Luxottica е производител на марките очила Ray-Ban и Oakley.
Още хай-тек новини четете в Investor.bg!
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Румен Радев: Няма пречки да бъде назначен особен управител в "Лукойл Нефтохим"
Русия разшири фронта в Запорожка област, но това затруднява операцията в Покровск
Wall Street реши да обърне временно гръб на технологичните акции
Google инвестира 5,5 млрд. евро в Германия
Производителят на умни пръстени Oura очаква близо 2 млрд. долара приходи за 2026 г.
Финансови успехи за три зодии до края на ноември
БАН: Удари ни екстремно силна магнитна буря
Ивайло Мирчев: Държавната администрация си раздава рекордни бонуси за милиони
Попето заряза Арда и отпраши към Испания
Турци душат около бек на Локо Пловдив
ЦСКА зачерква колумбиец с дебелия флумастер
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
Съни Дяков сдава шефски пост в Пирин
ЦСКА си връща вратар?
6 напитки срещу подпухване и излишни течности
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Коя е подправката, която се грижи за сърцето и метаболизма през зимата?
Нумерологична прогноза за 12 ноември
Таро карта за 12 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 12 ноември, сряда
Виц на деня - 12 ноември
Мачовете по ТВ днес (12 ноември)
28 пожара са гасили огнеборците в страната за изминалото денонощие
Без ток във Варна на 12 ноември 2025
Честваме паметта на свети Йоан Милостиви, Александрийски патриарх
Времето във Варна на 12 ноември 2025
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Изстрелват New Glenn на Blue Origin на 12 ноември
След мощно изригване на Слънцето: Очаква се силна магнитна буря на 12 ноември
Китай подготвя тестови полети на Long March-10 за пилотирана мисия до Луната